[Andijvie] kranteninkt op leren tas
woensdag 21 april 2010 om 13:33
vochtig doekje met daarop een klein beetje groene zeep (driehoek) snel afnemen, we; hele tas behandelen en niet alleen een klein plekje (om kleurverschil te voorkomen) nadrogen en daarna je tas even goed invetten met speciale ledervet.
Als je dit niet aandurft zijn er speciale spuitbussen te koop om leer te reinigen, kan je kopen bij de schoenmaker ( Bama clean and care foam)
succes!
Als je dit niet aandurft zijn er speciale spuitbussen te koop om leer te reinigen, kan je kopen bij de schoenmaker ( Bama clean and care foam)
succes!
woensdag 21 april 2010 om 14:02
Ai ..... vlekken op leer. Als ik dat hoor krijg ik altijd flashbacks. Ik zal 't nooit vergeten ben ik bang.
Ooit moest ik tijdens een vergadering koffie schenken bij een paar "hoge" heren. Sta ik tussen 2 van die mannen in met mijn koffiekannetje, giet ik wat koffie over mijnheer zijn (lichtbruin) leren tas. Ai .... foutje ... sorry! Ik wist niet waar ik kijken moest.
Gelukkig heb ik er verder nix over gehoord, maar ik denk nog vaak aan deze gebeurtenis.
Ooit moest ik tijdens een vergadering koffie schenken bij een paar "hoge" heren. Sta ik tussen 2 van die mannen in met mijn koffiekannetje, giet ik wat koffie over mijnheer zijn (lichtbruin) leren tas. Ai .... foutje ... sorry! Ik wist niet waar ik kijken moest.
Gelukkig heb ik er verder nix over gehoord, maar ik denk nog vaak aan deze gebeurtenis.
woensdag 21 april 2010 om 14:15
zadelzeep bij de ruitersportzaak kopen en daarmee de hele tas inwrijven. Daarna met vochtige doek afnemen.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
woensdag 21 april 2010 om 21:06