Andijvie: stijf beddengoed

03-01-2018 17:22 16 berichten
Hoi,

Wat ik nou echt een verrukkelijk gevoel vind, zijn van die nieuwe stijve lakens. Maar aangezien ik dat een beetje onzin vind om 2x per week nieuwe te kopen zoek ik dus de ultieme tip. Ondertussen droog ik ze niet meer in de machine maar aan de lijn, en gebruik ik geen wasverzachter. Maar ik wil ze stijver (owh wet klinkt dat eigenlijk ook fout).

Dus de hamvraag: Hoe krijg ik mijn lakens stijf?

Alvast bedankt.
Alle reacties Link kopieren
Stijfsel?
Oh ja, ik heb ook laatst met spray van HG geprobeerd en daarna alles gestreken, maar naast dat ik dat een pokkenklus vind, was het ook weinig succesvol
Vinyl schreef: ↑
03-01-2018 17:23
Stijfsel?
Waar koop je dat?
Vinyl schreef: ↑
03-01-2018 17:23
Stijfsel?
Dit
https://www.plus.nl/product/crackfree-s ... -ml-747096
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
https://www.deonlinedrogist.nl/crackfre ... 54038.html
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Inderdaad met ouderwets stijfsel wassen en dan licht vochtig strijken voor het beste resultaat.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Het stijfselpoeder oplossen in lauwwarm water. En vooral niet teveel gebruiken, anders slaat de poeder van je lakens af als ze droog zijn.
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.
Stijfsel En dan niet zo'n spuitbusje maar de echte die in de machine gaat.
Waarom zou je dat willen o_o Ik houd zelf zooo van zachte warme dekens haha
Internagelaktisch
Als puber had ik die ook vaak totdat mijn moeder ze weer ging wassen.
Geen wasverzachter en lang laten drogen tot het kurkdroog is?
Maaique schreef: ↑
03-01-2018 19:04
Waarom zou je dat willen o_o Ik houd zelf zooo van zachte warme dekens haha
Ik hou zelf ook van een stugger dekbedovertrek. Zacht doet me denken aan dat het vies is.
Mijn dekbedovertrek is nooit stug, ga zeker geen moeite doen met stijfsel :biggrin:
Stug slaapt gewoon lekkerder. Daarom strijk ik en altijd katoensatijn.
Zou stijfsel echt wat toevoegen?
Bij doux.nl hebben ze bedlinnen dat zo knisperig is... het heeft te maken met het aantal draden per cm ofzo... egyptisch katoen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven