anwb meldpalen

12-12-2012 16:00 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
goeiemiddag

even een vraagje

nu rijd ik elke dag op de fiets op en neer naar me werk over de parralelbaan van een snelweg nu staan aan die snelweg van de gele anwb meldpalen .

nu zag ik van die scholiertjes die die knoppen ervan aan het induwen waren

zitten hier nu eigenlijk gevolgen aan? en is dit strafbaar ofzo?

verder is er recentelijk een aanpassing gedaan eerst werden de snelweg en paralelbaan gescheiden door struikgewas

nu zijjn die weg gehaald om plaats te maken voor een vangrail stukken veiliger natuurlijk

maar de struiken zorgde ervoor dat je geen last had van de koplampen van de auto's

nu is de vangrail stukken lager dus als ik richting me werk rijd is me zicht bijna niks helemaal niet als er dan ook nog paar tussen zitten die hun lichten verkeerd afgesteld hebben verderop staan er bordjes op om dit te voorkomen echter op het nieuwe gedeelte al nog steeds niet en dat is toch al maanden klaar het oude gedeelte staat er al jaren

kun je hier ergens een klacht over indienen of verzoeken tot een oplossing ofzo? wie is daarvoor verantwoordelijk

bedankt in ieder geval alvast voor alle reactie's
1) nee, niet strafbaar. Zelf bij de anwb gewerkt.

2) Rijkswaterstaat.
wat _ebba zegt

Hoewel het hoogst asociaal is wat ze doen is het waarschijnlij niet illegaal. Bij het callcentern van anwb zijn ze er waarchijnlijk wel bedreven in omdit soort telefoontjes te kunnen onderscheiden.
het is gelukkig geen alarmknop ofzo maar wel een lijn met de meldcentrale. Dus zij zullen het wel vervelend vinden, die loze telefoontjes.
ahhh bedankt voor de reacties!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven