Aso?
woensdag 20 juli 2011 om 09:46
Ik heb geen idee hoe lang je de kennismakingbabbel wilt laten duren. Het is wel zo netjes om ónder die babbel de tv uit te laten omdat anders je blik toch voortdurend afdwaalt naar het scherm.
Daarna maak je de hulp even wegwijs in je huis en laat je zien waar de schoonmaakspullen staan.
Als zij aan het werk gaat mag jij gerust decadent op de bank tv gaan kijken, hoor.
Daarna maak je de hulp even wegwijs in je huis en laat je zien waar de schoonmaakspullen staan.
Als zij aan het werk gaat mag jij gerust decadent op de bank tv gaan kijken, hoor.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 20 juli 2011 om 09:50
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 juli 2011 @ 09:46:
Ik heb geen idee hoe lang je de kennismakingbabbel wilt laten duren. Het is wel zo netjes om ónder die babbel de tv uit te laten omdat anders je blik toch voortdurend afdwaalt naar het scherm.
Als zij aan het werk gaat mag jij gerust decadent op de bank tv gaan kijken, hoor.Dit dus.
Als zij aan het werk gaat mag jij gerust decadent op de bank tv gaan kijken, hoor.Dit dus.
woensdag 20 juli 2011 om 09:52
We hebben al kennis gemaakt. (kende haar al) Maar k heb nog niet aangewezen waar alle schoonmaakprut verstopt is.
Maar k weet niet echt wat ik nou kan doen die middag. MOet nog wel het e.e.a. aan boodschappen doen enzo. Maar k voel me zo lullig om thus ergens neet te ploffen terwijl zij druk is.
Moet het maar van me afzetten.
Ben niet zo van het decadente
Maar k weet niet echt wat ik nou kan doen die middag. MOet nog wel het e.e.a. aan boodschappen doen enzo. Maar k voel me zo lullig om thus ergens neet te ploffen terwijl zij druk is.
Moet het maar van me afzetten.
Ben niet zo van het decadente
woensdag 20 juli 2011 om 10:15
(net alsof) de administratie doen lijkt me een goeie. Je kunt aardappels gaan schillen op de bank. Of gehaktbaletjes rollen, boontjes doppen etc. Haal dus wat old school eten in plaats van kant en klare wokschotel en je hebt een mooi klusje wat je op de bank kunt doen.
Je kunt ook gewoon tv kijken hoor. Je betaalt haar toch??
Je kunt ook gewoon tv kijken hoor. Je betaalt haar toch??
woensdag 20 juli 2011 om 10:16
quote:Maja82 schreef op 20 juli 2011 @ 09:39:
Vraagje.
Ik heb vrijdag middag vrij omdat o.a. de huishoudelijke hulp voor het eerst komt. Alleen nou is de tour rit naar de Alp d'huez.
Is het erg aso als ik de tv aan zet?
(volgens mij kan dit beter onder psyche )Tuurlijk niet. Of je nu terwijl je poets haar werk doet 'n dvdtje zit te kijken, aan 't forummen bent, of je kijkt naar die saaie fietsers, da's helemaal aan jou.
Vraagje.
Ik heb vrijdag middag vrij omdat o.a. de huishoudelijke hulp voor het eerst komt. Alleen nou is de tour rit naar de Alp d'huez.
Is het erg aso als ik de tv aan zet?
(volgens mij kan dit beter onder psyche )Tuurlijk niet. Of je nu terwijl je poets haar werk doet 'n dvdtje zit te kijken, aan 't forummen bent, of je kijkt naar die saaie fietsers, da's helemaal aan jou.
woensdag 20 juli 2011 om 10:18
woensdag 20 juli 2011 om 10:20
quote:summercocktail schreef op 20 juli 2011 @ 10:18:
In principe betaal je haar ervoor dus kan je doen en laten wat je wilt..
Maar wat ik me dan eigenlijk afvraag, waarom heb je dan een huishoudelijke hulp? Mij lijkt het dat je zo iemand neemt omdat je zelf geen tijd genoeg hebt? Of is dat een hele rare gedachtengang van mij? Geen zin?
Maar wat ik me dan eigenlijk afvraag, waarom heb je dan een huishoudelijke hulp? Mij lijkt het dat je zo iemand neemt omdat je zelf geen tijd genoeg hebt? Of is dat een hele rare gedachtengang van mij? Geen zin?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 20 juli 2011 om 10:20
Net wat er hiervoor al wordt gezegd: even uitleggen waar alles staat, dan je eigen dingen gaan doen. Tv kan gerust zachtjes aan, en hulp niet negeren. Ik zou alleen niet weg gaan, eerst maar eens zien hoe het werken gaat. Is toch afwachten. En nee, je hoeft zelf niets te doen, daar is die poetsdame voor
woensdag 20 juli 2011 om 10:26
Maar wat ik me dan eigenlijk afvraag, waarom heb je dan een huishoudelijke hulp? Mij lijkt het dat je zo iemand neemt omdat je zelf geen tijd genoeg hebt? Of is dat een hele rare gedachtengang van mij? Moah, godsgruwelijke hekel aan poetsen? Zodra mijn budget het ooit toelaat komt er bij mij ook iemand!
Maar wat ik me dan eigenlijk afvraag, waarom heb je dan een huishoudelijke hulp? Mij lijkt het dat je zo iemand neemt omdat je zelf geen tijd genoeg hebt? Of is dat een hele rare gedachtengang van mij? Moah, godsgruwelijke hekel aan poetsen? Zodra mijn budget het ooit toelaat komt er bij mij ook iemand!
woensdag 20 juli 2011 om 10:31
Maar wat ik me dan eigenlijk afvraag, waarom heb je dan een huishoudelijke hulp? Mij lijkt het dat je zo iemand neemt omdat je zelf geen tijd genoeg hebt? Of is dat een hele rare gedachtengang van mij?
Omdat ik 40 uur (en de rest) in de weekwerk met 2 uur reistijd per dag en mijn partner ook.
Rare gedachtegang dus.
Maar wat ik me dan eigenlijk afvraag, waarom heb je dan een huishoudelijke hulp? Mij lijkt het dat je zo iemand neemt omdat je zelf geen tijd genoeg hebt? Of is dat een hele rare gedachtengang van mij?
Omdat ik 40 uur (en de rest) in de weekwerk met 2 uur reistijd per dag en mijn partner ook.
Rare gedachtegang dus.
woensdag 20 juli 2011 om 10:33
Wanneer jij zoveel werkt dat je een poetshulp kan betalen om je huishouden te doen dan zal jij en je man daar genoeg voor werken, dus wat ik ermee wil zeggen is dat je op je vrije middag dan toch zeker zelf moet weten wat je doet met je tijd!
De tour is nu op zijn mooist dat laat je dan toch niet schieten omdat je poetshulp er is...
De tour is nu op zijn mooist dat laat je dan toch niet schieten omdat je poetshulp er is...