Asociale glazenwasser

14-06-2013 12:02 26 berichten
Wij wonen in een portiekflat waar vanochtend glazenwassers bezig waren met een hoogwerker. Niet echt op gelet verder. Loop ik zonet de woonkamer in, zijn de glazenwassers verdwenen, maar is ons raam toch vies! Hij heeft dus de ramen van huizen boven ons wel gedaan, daarbij ontzettend lopen knoeien op ons raam en is toen vertrokken. Dat kan toch niet?!

Moet even mijn verbazing/frustratie kwijt, maar ben ook wel benieuwd hoe jullie hier mee om zouden gaan. Ik ben van plan om erachter te komen welk bedrijf dit was en ze te bellen en te eisen dat ze mijn raam komen doen, haha. Ben alleen bang dat ze zich niet zo geroepen voelen om op mijn eis in te gaan, iemand nog een tip hoe daar wat extra druk achter te zetten?

Wij kunnen er zelf niet bij. Hebben wel een eigen/andere glazenwasser, maar die is niet zo heel lang geleden nog geweest.
Pfff glazenwassers breek me de bek niet open.

Wij hadden de perfecte wassers, maar ineens nam een ander bedrijf de straat over en meteen dubbel zo duur.

Dus ik was er klaar mee, maar miste echt een wasser. Vorige week was er een Roemeen bij huizen verderop aan het lappen, en vroeg of dir ook bij mij kon lappen. Prima gewassen en de helft goedkoper. Hopelijk blijft dit bedrijf en worden de andere oplichters gewipt door de overige buren, te belachelijk dat ze complete wijken overnemen en vervolgens de prijs verdubbelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven