Baby shark handzeep

13-06-2020 09:54 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Help! Ik krijg het pompje niet omhoog!

Zo gaat het onding natuurlijk nooit leeg :cry:

Maar even serieus. Hoe maak ik het zodat hij het doet?
En vertel eens, wat heb je allemaal al geprobeerd?
Afbeelding

Deze?

Moet je niet gewoon de kop naar links draaien? Of anders naar rechts?
anoniem_639a9136a72af wijzigde dit bericht op 13-06-2020 10:07
25.09% gewijzigd
Pompje even losdraaien en dan proberen heen en weer te wrikken?
Ja die! En mijn handige dochter heeft het lipje er al uitgetrokken en kwijtgemaakt, dus ik kan niets proberen zonder dat het liedje 100 keer opnieuw begint.

@helena2 draaien, linksom/rechtsom, trekken, Duwen, duwen endraaien, trekken en draaien.
Vasthouden van het geribbelde roze deel, terwijl je de bovenkant indrukt en naar links draait?
Maakt dat ding geluid?!? Wat erg...
Is weggooien een optie?
Deze reactie heb je niks aan hoor, maar waar koop je dit?!
OldWood schreef:
13-06-2020 10:20
Deze reactie heb je niks aan hoor, maar waar koop je dit?!
Action.

Of je wordt ermee gestraft door een juf die elk kleuterkindje zo'n leuk zeepje meegeeft in het kader van handjes wassen is gezond.
Volgens mij heb ik het ding gewoon een keer naar links gedraaid en daarna hard omhooggetrokken.

Action overigens, waar die zandzeep van ons vandaan komt. Peuterdochter is gek van Babyshark en haar opa zag de zeep staan en heeft het meegenomen.
Voor dochter is douchen nu een feestje en ach, dat liedje ( en de kauwgombalgeur van de zeep zelf) nemen we maar voor lief :) Allang blij dat het geen gejammer en gezeur is onder de douche/in bad. Ze is tijdens het haren wassen nu mooi afgeleid.
shala91 schreef:
13-06-2020 10:22
Action.

Of je wordt ermee gestraft door een juf die elk kleuterkindje zo'n leuk zeepje meegeeft in het kader van handjes wassen is gezond.
Vandaag maar naar de action dan, kijken of zoon het leuk vind met douchen 😂
Op zich vind ik het niet vervelend hoor, dat liedje. Maar wel als 'ie blijft hangen omdat ik eraan zit.

Naar links en heel hard trekken ga ik proberen!
Hahaha hard trekken en dan komt het spul eruit. (oh ik ben me toch een partij puberaal vandaag)
Eggo schreef:
13-06-2020 10:31
Hahaha hard trekken en dan komt het spul eruit. (oh ik ben me toch een partij puberaal vandaag)
:applause:

Nu ik het zo teruglees.. :hihi:
shala91 schreef:
13-06-2020 10:22
Action.

Ah, wel erg leuk idee van de juf.
Oh deze wil ik voor mijn peutergroepen 😍 al ben ik bang dat ze dan oneindig handen blijven wassen 😝
Such a beautiful place to be with Friends.
Hij is stuk :rofl:

Ik heb de draaidop aan gort getrokken.
Heb mijn dochter net geadviseerd dit NIET te kopen. Om 'gek' worden van BabyShark te voorkomen (nu zit het dus in mijn hoofd....)
Everything you see I owe to spaghetti!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven