Badkamerkast met spiegel
dinsdag 27 juli 2010 om 21:38
Ik ben op zoek naar een langwerpige badkamerkast met spiegeldeuren. Via mijn beste vriend google kan ik zoiets niet vinden. Wie heeft tips?
Lengte moet ongeveer 1,50 m zijn en breedte ong. 50 cm. Ik heb al bedacht dat ik misschien plakspiegels op zo'n soort kast moet plakken. Maar waarom kan ik zoiets niet vinden? Bestaat dit niet, zijn het alleen de 'kastjes-boven-de-wastafel' die van spiegels voorzien zijn? Wie heeft tips?
Lengte moet ongeveer 1,50 m zijn en breedte ong. 50 cm. Ik heb al bedacht dat ik misschien plakspiegels op zo'n soort kast moet plakken. Maar waarom kan ik zoiets niet vinden? Bestaat dit niet, zijn het alleen de 'kastjes-boven-de-wastafel' die van spiegels voorzien zijn? Wie heeft tips?

dinsdag 27 juli 2010 om 21:51
Bedoel je zo'n kast die ook wel eens als medicijnkastje wordt aangeduid? Drie deurtjes, die allemaal een eigen spiegel hebben? Die heb ik gewoon bij de Gamma gezien.
Wij hadden er hier één, maar toen we hier kwamen wonen weggegooid omdat het zo klein en vies was (vonden wij). Even rondgezocht waar ze te koop waren voor als het als wij weg gaan alsnog teruggehangen moet worden.
Wij hadden er hier één, maar toen we hier kwamen wonen weggegooid omdat het zo klein en vies was (vonden wij). Even rondgezocht waar ze te koop waren voor als het als wij weg gaan alsnog teruggehangen moet worden.
dinsdag 27 juli 2010 om 22:54
Hornbach heeft ook veel badkamerspul, van goede kwaliteit tegen een scherpe prijs. Geen idee of ze een dergelijke maat kast hebben, maar de kans is aanwezig. Ik heb mijn badkamerinrichting bij een speciaalzaak gekocht, maar heb er vele euro's af kunnen onderhandelen, omdat hetzelfde merk (onder een andere naam) bij Hornbach werd verkocht.