Beddengoed logees

03-02-2019 20:15 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat hebben jullie aan beddengoed voor logees in huis?
En hebben jullie voor jezelf extra dekbedden...
Wij hebben 4 matrassen waaronder een 2-persoons, 4 kussens waar je een matras van kunt maken, een slaapbank en eventueel nog 2 luchtbedden als er echt veel mensen blijven slapen. Dus 9 slaapplekken. Daarbij iets van 4 dekbedden (ook een 2-persoons), twee slaapzakken en een hele stapel dekbedovertrekken en hoeslakens. Vooral kinderovertrekken, maar dat maakt niet zoveel uit. Alleen hoofdkussens hebben we heel weinig, daar zouden we er eigenlijk een paar van bij moeten kopen. Nu vraag ik meestal als we meer dan 2 logees hebben, of ze hun eigen kussen mee willen nemen.

Vroeger sliep ik wel eens bij een vriendinnetje en dan was dat beddengoed al eerder gebruikt, dat vond ik toen al niet zo fris. Als er hier logees komen, verschoon ik altijd alles.
pamelacourson schreef:
04-02-2019 08:49
Wij hebben 4 matrassen waaronder een 2-persoons, 4 kussens waar je een matras van kunt maken, een slaapbank en eventueel nog 2 luchtbedden als er echt veel mensen blijven slapen. Dus 9 slaapplekken. Daarbij iets van 4 dekbedden (ook een 2-persoons), twee slaapzakken en een hele stapel dekbedovertrekken en hoeslakens. Vooral kinderovertrekken, maar dat maakt niet zoveel uit. Alleen hoofdkussens hebben we heel weinig, daar zouden we er eigenlijk een paar van bij moeten kopen. Nu vraag ik meestal als we meer dan 2 logees hebben, of ze hun eigen kussen mee willen nemen.

Vroeger sliep ik wel eens bij een vriendinnetje en dan was dat beddengoed al eerder gebruikt, dat vond ik toen al niet zo fris. Als er hier logees komen, verschoon ik altijd alles.
Dit.
Gewoon iets schoons. Ik koop die 5 euro hoezen van de IKEA en dan heb je altijd iets fris en toonbaars liggen.
Ik vind dat gastvrij.
Ik was niet na elke logee alles. Maar dat komt omdat de logee’s vaak mijn ouders zijn of mijn broer. Die zijn niet vies van elkaar :) en vaak komen mijn ouders na een paar weken weer, dus dan was ik het tussendoor ook niet.
Betty_Slocombe schreef:
03-02-2019 20:40
Toe maar! Hier mag bezoek op de keukenvloer zichzelf in slaap janken. Niet te hard, want dan wiebelt mijn waterbed.
Hou er even rekening mee dat sommigen van ons in openbare gelegenheden zitten te forummen.
Ik zit nu al 10 minuten in mijn sjaal te 'hoesten' verdorie :rofl:
Slaapzakken en matjes. Ik heb geen plek voor loge's anders dan op de grond in de bestaande kamers erbij.

Maar er blijven eigenlijk nooit mensen slapen. Ja, kinderen. Die kunnen in campingbedje van hun ouders of op de matjes met een slaapzak.

Ik heb geen extra dekbedden al heb ik wel winter en zomer, dus er liggen er altijd wel 3 in de kast.
helena2 schreef:
04-02-2019 08:41
Als je de rest van mijn post had gelezen had je antwoord op je vragen gekregen.
Kan je naar mij blaffen, maar volgens mij ben je zelf degene die het eigenlijk maar vervelend/duur/teveel werk vindt om een logee in een schoon bed te laten slapen. En daar reageer ik (en velen met mij) dus op met verwondering.
*Labalade* schreef:
04-02-2019 09:16
Kan je naar mij blaffen, maar volgens mij ben je zelf degene die het eigenlijk maar vervelend/duur/teveel werk vindt om een logee in een schoon bed te laten slapen. En daar reageer ik (en velen met mij) dus op met verwondering.
Maar ik doe het wel. Staat er ook.
Rustig maar, ik was gewoon verbaasd over je felheid.
*Labalade* schreef:
04-02-2019 09:16
Ze verschoont het toch wel? Dus om dan zo heftig te reageren alsof ze een of andere viespeuk is... Ik vind het ook wel een beetje jammer dat ik soms alles in de was moet gooien nadat er 1 nacht 3 vriendinnen van mijn dochter hebben gelogeerd. Aangezien het niet een standaard slaapkamer is waar ze slapen en de bedden lastig te verschonen zijn, vind ik het ook een hoop extra werk. Maar ik doe het wel.
helena2 schreef:
04-02-2019 09:26
Maar ik doe het wel. Staat er ook.
Rustig maar, ik was gewoon verbaasd over je felheid.
Oh sorry daarvoor. Ik zit al een week elke nacht op met een ziek kind dus mijn lontje is wat korter :-$ .
Fijn dat je het wel gewoon doet 🙂
*Labalade* schreef:
04-02-2019 09:30
Oh sorry daarvoor. Ik zit al een week elke nacht op met een ziek kind dus mijn lontje is wat korter :-$ .
Fijn dat je het wel gewoon doet 🙂
No problem.
Rot voor je, dat zieke kind. Altijd zo sneu. Beterschap.
helena2 schreef:
04-02-2019 09:32
No problem.
Rot voor je, dat zieke kind. Altijd zo sneu. Beterschap.
Dank je! Ja het is echt best zielig, het knapt maar niet op. (En ik krijg mijn portie extra beddengoed wassen deze week haha, qua ontopic blijven 😂)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven