Behang
maandag 10 oktober 2011 om 16:56
Door de bomen het bos niet meer zien, wat is er veel behang.
Maar wat lijkt het ook veel op elkaar.
Ik wil graag nieuw behang in mijn gang/hal, maar wat??
Nu heb ik in barokkestijl: beige met crème, beetje saai.
Mag sprankelender, maar niet te druk, want erg groot is mijn halletje niet.
Wat heb jij, of vind je leuk?
Ik wil graag inspiratie.
Alvast bedankt.
Maar wat lijkt het ook veel op elkaar.
Ik wil graag nieuw behang in mijn gang/hal, maar wat??
Nu heb ik in barokkestijl: beige met crème, beetje saai.
Mag sprankelender, maar niet te druk, want erg groot is mijn halletje niet.
Wat heb jij, of vind je leuk?
Ik wil graag inspiratie.
Alvast bedankt.
maandag 10 oktober 2011 om 17:05
onszelf heeft mooie behangetjes;
studio ditte ook (wel erg druk en mss niet zo geschikt voor een hele kleine ruimte). Het schoteltjes behang gaat binnenkort op een smal muurtje in de keuken. Ik hoop dat 1 rol genoeg is - budgettechnisch gezien
bouwmarkten als karwei en praxis hebben ook verbazend leuke behangetjes, en niet duur!
En anders neem je effen behang / of je verft de muur en plak je er zo'n grote muursticker op?
studio ditte ook (wel erg druk en mss niet zo geschikt voor een hele kleine ruimte). Het schoteltjes behang gaat binnenkort op een smal muurtje in de keuken. Ik hoop dat 1 rol genoeg is - budgettechnisch gezien
bouwmarkten als karwei en praxis hebben ook verbazend leuke behangetjes, en niet duur!
En anders neem je effen behang / of je verft de muur en plak je er zo'n grote muursticker op?
maandag 10 oktober 2011 om 17:05
maandag 10 oktober 2011 om 17:14
Mijn tip: bladeren, bladeren, bladeren in al die behangboeken, en ze ook meenemen naar huis om het gevoel te krijgen. En dan lef hebben en juist die heftige opplakken. Ik vind wel dat je mag zien dat het behang is, anders kan je het net zo goed schilderen. Als je niet teveel troepjes in je hal hebt staan kan een drukke print best!
maandag 10 oktober 2011 om 18:59
Niet veel troepjes, wel een haltafeltje met spiegel erboven, en vier deuren die erop uit komen en dat in een vrij kleine ruimte.
Muurstickers geprobeerd, maar vielen er naar een tijdje vanaf.
Ga nu kijken of studio Ditte te vinden is op internet.
Ik wilde graag wat voorwerk doen, voordat ik door de boeken heen ga, maar ben bang dat dat nog wel gaat gebeuren.
Alvast bedankt allemaal en meer inspiratie mag altijd.
Muurstickers geprobeerd, maar vielen er naar een tijdje vanaf.
Ga nu kijken of studio Ditte te vinden is op internet.
Ik wilde graag wat voorwerk doen, voordat ik door de boeken heen ga, maar ben bang dat dat nog wel gaat gebeuren.
Alvast bedankt allemaal en meer inspiratie mag altijd.