Bel gejat

07-08-2020 17:28 42 berichten
Onze bel is voor de derde keer in drie weken gejat. Gewoon van de deur gehaald. Het is ook nog eens een goedkoop ding van de bouwmarkt.

(Ik woon in de Bible belt!)

Wie verzint zoiets?
Alle reacties Link kopieren
Jehova getuigen op missie ?
...
Gelovige mensen verzinnen zoiets blijkbaar. Misschien brengt het ze dichter bij God :A:
Quaintrelle schreef:
07-08-2020 17:31
Jehova getuigen op missie ?
Das niet logisch, die willen juist aanbellen.
Alle reacties Link kopieren
Kindjes die verder niets te doen hebben.
Op mijn werklocatie vliegen er savond allerlei fruitsoorten tegen de ramen aan. 2 van die snertjochies rennen dan weg en komen dan terug om mij uit te dagen.
Grappig toch :nooo:
Alle reacties Link kopieren
Godverdomme in de biblebelt notabene.
Oestra schreef:
07-08-2020 17:33
Kindjes die verder niets te doen hebben.
Op mijn werklocatie vliegen er savond allerlei fruitsoorten tegen de ramen aan. 2 van die snertjochies rennen dan weg en komen dan terug om mij uit te dagen.
Grappig toch :nooo:
Wacht je die niet op met de brandslang?
Wat heeft het zwarte kousen gedoe ermee te maken? Word jij niet geaccepteerd omdat je er niet vandaan komt of is het gewoon een overbodige toevoeging?
DontYouHatePants schreef:
07-08-2020 17:31
Gelovige mensen verzinnen zoiets blijkbaar. Misschien brengt het ze dichter bij God :A:
Het brengt mij in ieder geval weer in de Gamma... en dan doe je nog zo je best om die drukke bouwmarkt te ontwijken!
Onze (dure) deurmat is ook gejat. Precies in de nacht nadat de caravan voor onze deur weg was omdat we op vakantie gingen. Dus dat was blijkbaar goed in de gaten gehouden. Nu een goede les geleerd: geen deurmat meer of een goedkope. :biggrin:
ikBedoelHetGoed schreef:
07-08-2020 17:36
Wat heeft het zwarte kousen gedoe ermee te maken? Word jij niet geaccepteerd omdat je er niet vandaan komt of is het gewoon een overbodige toevoeging?
Je zou verwachten dat dat hier minder gebeurt, maar niks is minder waar
Oestra schreef:
07-08-2020 17:33
Kindjes die verder niets te doen hebben.
Op mijn werklocatie vliegen er savond allerlei fruitsoorten tegen de ramen aan. 2 van die snertjochies rennen dan weg en komen dan terug om mij uit te dagen.
Grappig toch :nooo:
Dat hebben wij ook wel eens gehad, maar dan met eieren. Alleen in vakantieperioden inderdaad. Het is alweer een tijd geleden, de kindjes zijn verhuisd of minder kinderachtig geworden.

Enig idee op welk tijdstip de deurbellen gestolen zijn, TO? Hebben de overburen ook niets gezien?
Ik geloof dat ik voorlopig geen nieuwe bel zou monteren als ik jullie was.
Ik denk toch een kwajongensstreek

( wat klink ik oud als ik dat zeg :proud: )
PietjeBello schreef:
07-08-2020 17:37
Onze (dure) deurmat is ook gejat. Precies in de nacht nadat de caravan voor onze deur weg was omdat we op vakantie gingen. Dus dat was blijkbaar goed in de gaten gehouden. Nu een goede les geleerd: geen deurmat meer of een goedkope. :biggrin:
En toch hoop je dan dat de dieven heel veel plezier beleven aan de gestolen deurmat.
Hoe is die bel bevestigd? Even voor de beeldvorming hoeveel moeite de diefstal kost.
Oriander schreef:
07-08-2020 17:40
En toch hoop je dan dat de dieven heel veel plezier beleven aan de gestolen deurmat.
Ik hoop dat ze veel hondenpoep onder hun schoenen krijgen zodat ze fanatiek gebruik kunnen maken van de deurmat. :proud: En bij elke stap in hondenpoep denken: “Ah nee hè, toch fijn dat ik die deurmat gejat heb!”.
Alle reacties Link kopieren
Een hele gekke gedachte misschien maar ik woon in een nogal inbraakgevoelige wijk. Hier worden ook wel eens rare dingen gedaan aan huizen om te kijken of de bewoners thuis zijn. Ook al heb ik niet eerder gehoord dat ze een deurbel hebben gestolen.
Okay dit ga ik volgen
Misschien werkt er een man bij de Gamma die jou wel ziet zitten!
Murrmurr schreef:
07-08-2020 18:06
Misschien werkt er een man bij de Gamma die jou wel ziet zitten!
Of een vrouw die man vriend ziet zitten (die heeft de bel gekocht)
Fluffypuff schreef:
07-08-2020 18:07
Of een vrouw die man vriend ziet zitten (die heeft de bel gekocht)
Ik wilde nog zeggen of een man maar het is de Bible belt dus dat zal wel niet
Alle reacties Link kopieren
Deurbellen heb je toch ook bij Action?

Zou wachten met een nieuwe totdat schoolvakanties afgelopen zijn!
Murrmurr schreef:
07-08-2020 18:14
Ik wilde nog zeggen of een man maar het is de Bible belt dus dat zal wel niet
Ja, ik dacht het toen ik het typte. Slecht om daar gelijk vanuit te gaan
kerst schreef:
07-08-2020 18:16
Deurbellen heb je toch ook bij Action?

Zou wachten met een nieuwe totdat schoolvakanties afgelopen zijn!
Ja, we gaan morgen een weekje weg, dus daarna kijken we wel weer verder. Wat een gezeur!
Alle reacties Link kopieren
ik moest kloppen, want de bel was er niet

Dag meneer de burgemeester

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven