Ben zo verdrietig...

29-11-2013 17:46 28 berichten
.
Alle reacties Link kopieren
Ohhh wat zielig! Ik snap dat je je rot voelt en dat mag ook best. Is natuurlijk ook heel erg. Sterkte ermee :(
He meis wat naar!

Ik snap echt dat je je rot voelt en ook dat je je schuldig voelt ook al kun je er niks aan doen.

Dit is gewoon een ongeluk geweest alleen met grote gevolgen.ik weet zeker dat jullie parkiet een topleven heeft gehad bij jullie met dat speelparadijs!

Sterkte!
Veel sterkte, ik weet hoe je je voelt :(
Het blijft toch riskant, zo'n rondvliegend vogeltje. Maar wel heel sneu dat het zo is afgelopen. Sterkte!
O wat naar!
Wat verdrietig. Een heel vervelend ongeluk.
Ach gos.. die papegaai.. wat zielig

Je kan zo gehecht raken aan een huisdier.
Bedankt voor jullie lieve reacties. Heb het echt even nodig.

Hij had gewoon nog heel lang geleefd als dit niet was gebeurd.. het was zo erg om hem levenloos te zien, bah...
Gossie wat kut. Maar hij heeft wel een super mooi leventje bij jullie gehad! Er zijn veel parkietjes die tot hun dood in een kooitje zitten. Hij heeft vast genoten. Voel je niet al te schuldig, en je vriend ook niet .
Wat een mooie reactie Ephina, dat doet me goed.
Ga je weer een parkietje zo'n heerlijk leventje bezorgen ?
Jaa we willen graag weer eentje, een baby. Ik kan echt niet zonder dieren in huis hihi
He bah wat ontzettend verdrietig...

Niet teveel na gaan denken "hadden we maar..."

Hij had geen betere baasjes kunnen wensen als jullie! Sterkte...
VOGELS ZIJN GEEN HUISDIEREN
Dat vind ik zo zielig arm diertje, en voortaan beter oppassen, en nee het is een ongeluk die heel vervelend afliep. Sterkte meid.
ai.. zo sneu,, sterkte chica
YOLO
Ah wat naar. Naar gevoel lijkt me. En wat zielig ook voor de papegaai. Leuk dat ze zo goed met elkaar op konden schieten. En, om het leed wat te relativeren: een vriend van me zette op een zomerdag ooit zijn parkietje buiten. Dit met de beste bedoelingen. Hij besefte alleen niet dat de zon 's middags vol op de kooi zou staan. Dat is niet goed afgelopen. Het beestje bezweek aan de hitte. Soms denk ik er nog aan en dan moet ik het echt van me af zetten. Heel naar idee over hoe dat beestje zich gevoeld moet hebben. Een knuffel voor jou en je vriend!
quote:iksnapernietsvan2 schreef op 29 november 2013 @ 19:11:

VOGELS ZIJN GEEN HUISDIERENJij snapt er idd niets van
quote:iksnapernietsvan2 schreef op 29 november 2013 @ 19:11:

VOGELS ZIJN GEEN HUISDIEREN
Oh voor jou een nog naarder verhaal waardoor je je misschien minder schuldig voelt.

Ik had ooit een parkietje. Een hele lieve groene.

Wij gingen 6 weken op vakantie en de vriendin van mijn moeder die er voor zou zorgen kwam in het ziekenhuis terecht.

Ze was zo preoccupied met de situatie dat ze vergeten is iemand te vertellen dat zij voor de parkiet zou zorgen. Hij is omgekomen van de dorst en honger !

Ik voel me nog altijd schuldig. Die van jou ging gelukkig wel heel snel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven