Ben zo verdrietig...
vrijdag 29 november 2013 om 17:49
vrijdag 29 november 2013 om 20:42
Ah wat naar. Naar gevoel lijkt me. En wat zielig ook voor de papegaai. Leuk dat ze zo goed met elkaar op konden schieten. En, om het leed wat te relativeren: een vriend van me zette op een zomerdag ooit zijn parkietje buiten. Dit met de beste bedoelingen. Hij besefte alleen niet dat de zon 's middags vol op de kooi zou staan. Dat is niet goed afgelopen. Het beestje bezweek aan de hitte. Soms denk ik er nog aan en dan moet ik het echt van me af zetten. Heel naar idee over hoe dat beestje zich gevoeld moet hebben. Een knuffel voor jou en je vriend!
vrijdag 29 november 2013 om 21:15
Oh voor jou een nog naarder verhaal waardoor je je misschien minder schuldig voelt.
Ik had ooit een parkietje. Een hele lieve groene.
Wij gingen 6 weken op vakantie en de vriendin van mijn moeder die er voor zou zorgen kwam in het ziekenhuis terecht.
Ze was zo preoccupied met de situatie dat ze vergeten is iemand te vertellen dat zij voor de parkiet zou zorgen. Hij is omgekomen van de dorst en honger !
Ik voel me nog altijd schuldig. Die van jou ging gelukkig wel heel snel
Ik had ooit een parkietje. Een hele lieve groene.
Wij gingen 6 weken op vakantie en de vriendin van mijn moeder die er voor zou zorgen kwam in het ziekenhuis terecht.
Ze was zo preoccupied met de situatie dat ze vergeten is iemand te vertellen dat zij voor de parkiet zou zorgen. Hij is omgekomen van de dorst en honger !
Ik voel me nog altijd schuldig. Die van jou ging gelukkig wel heel snel