Bestek gezocht
zondag 26 augustus 2018 om 18:58
Zo'n 20 jaar geleden kon je bij AH sparen voor bestek, dat bestek gebruiken wij nu nog steeds. Helaas zijn we in de loop der jaren een aantal stuks kwijtgeraakt, die ik graag weer zou aanvullen, ik kan het alleen in een Nederlandse (web)winkel niet vinden. Is hier een Google wonder die dat wel lukt? Ik zie het wel in diverse buitenlandse webshops.
Het is bestek van Guy Degrenne, serie Ovation
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
zondag 26 augustus 2018 om 19:27
Als ik dat zou weten... ik vermoed dat het een keer per ongeluk met afval weg is gegooid. Ik herinner me dat ik na een familiebarbecue merkte dat ik een vork miste, dus toen waarschijnlijk in de vuilnisbak beland met opruimen.
Ik zal eens gaan vragen bij een servieswinkel in de buurt, er zit in de stad wel een goede dacht ik. Maar als iemand dit online weet te vinden hoor ik dat ook graag
zondag 26 augustus 2018 om 19:35
zondag 26 augustus 2018 om 19:40
Die had ik al gevonden, is helaas een andere serie. Ze hadden 4 verschillende.
zondag 26 augustus 2018 om 19:40
Ben jij het? Is dat het bestek waar ik aan meegespaard heb? Zo ja, wat leuk dat je er nog steeds van eetJuultje schreef: ↑26-08-2018 18:58Zo'n 20 jaar geleden kon je bij AH sparen voor bestek, dat bestek gebruiken wij nu nog steeds. Helaas zijn we in de loop der jaren een aantal stuks kwijtgeraakt, die ik graag weer zou aanvullen, ik kan het alleen in een Nederlandse (web)winkel niet vinden. Is hier een Google wonder die dat wel lukt? Ik zie het wel in diverse buitenlandse webshops.
zondag 26 augustus 2018 om 19:54
Ik denk het niet, of je moet mijn vader of moeder zijn
zondag 26 augustus 2018 om 20:19
Haha, nee dan ben je het niet. Ik dacht een oude nick in een nieuw jasje. Heb wel even gekeken hier op de Belgische sites maar kan het daar ook niet vinden.
zondag 26 augustus 2018 om 20:38
Wat je zou kunnen proberen is het volgende:
https://www.marktplaats.nl/a/huis-en-in ... ousPage=lr
Andere optie is via facebook.
Succes.
Andere optie is via facebook.
Succes.
dinsdag 28 augustus 2018 om 09:15
Aardappelmesjes weggooien met de schillen.
Vergeten bij de campingwasbakken.
Kinderen die het gebruiken in de zandbak.
Vergeten mee te nemen na afloop van een kamp.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
dinsdag 28 augustus 2018 om 19:43
OK, een aardappelschilmesje weggooien met de schillen, vooruit, dat kan nog. Koop je voor een euro een nieuwe bij de Blokker.Snoesje666 schreef: ↑28-08-2018 09:15Aardappelmesjes weggooien met de schillen.
Vergeten bij de campingwasbakken.
Kinderen die het gebruiken in de zandbak.
Vergeten mee te nemen na afloop van een kamp.
Maar ik neem aan dat je geen duur bestek meeneemt op de camping, dus vergeten bij de campingwasbakken vind ik al vreemd. (So-wie-so de helft van je afwas daar vergeten al).
En kinderen die het gebruiken in de zandbak? Sinds wanneer is het normaal dat kinderen bestek meenemen in de zandbak?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
dinsdag 28 augustus 2018 om 20:12
Mijn man had een keer het opschepbestek in de plastic bakjes van de Chinees laten zitten. In mijn enthousiasme heb ik die plastic bakjes terug in de plastic zak gedaan, in de kliko gegooid en de vlg dag werd de kliko geleegd
Enjoy the little things in life
dinsdag 28 augustus 2018 om 20:12
Mijn man had een keer het opschepbestek in de plastic bakjes van de Chinees laten zitten. In mijn enthousiasme heb ik die plastic bakjes terug in de plastic zak gedaan, in de kliko gegooid en de vlg dag werd de kliko geleegd
Enjoy the little things in life
woensdag 29 augustus 2018 om 19:34
En dan zie je niet dat daar nog opscheplepels in zitten?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!