Bij iedere douchebeurt een schone handdoek?

11-05-2008 13:45 435 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik wel.

En aangezien ik iedere ochtend douche komt dat dus neer op 1 handdoek per dag. Met dit weer douche ik 's ochtends en 's avonds dus dat zijn 2 handdoeken per dag.

Pas geleden werd ik uitgelachen door 3 collega's om mijn handdoeken-verbruik. Zij doen allemaal één week met 1 handdoek.

Sorry, maar ik vind het niet zo fris om meerdere douchebeurten met 1 handdoek te doen.

Ok, je bent schoon nadat je gedoucht hebt, maar om nou op dag 2 je gezicht af te drogen met het stukje handdoek waar je op dag 1 je kont mee hebt drooggeveegd vind ik ronduit een smerig idee

Wat doen jullie? Pakken jullie iedere dag een schone handdoek van de stapel of gebruiken jullie je handdoek ook meerdere dagen?
Nee, en van de kosten van zo'n operatie kun je heel wat Afrikaanse aidsweesjes helpen.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Desinfectie- en bleekmiddelen reinigen en ontvetten nauwelijks en ontkalken helemaal niet. Overmatig en onnodig gebruik mist niet alleen zijn doel, maar is ook schadelijk voor het milieu. Verkeerd gebruik kan bovendien gevaar opleveren voor de gezondheid.

hier

Iedere dag met bleek je toilet doen is dus echt niet nodig. Het zit allemaal tussen je oren.....
.
quote:moravia schreef op 14 mei 2008 @ 22:33:

Desinfectie- en bleekmiddelen reinigen en ontvetten nauwelijks en ontkalken helemaal niet. Overmatig en onnodig gebruik mist niet alleen zijn doel, maar is ook schadelijk voor het milieu. Verkeerd gebruik kan bovendien gevaar opleveren voor de gezondheid.

hier

Iedere dag met bleek je toilet doen is dus echt niet nodig. Het zit allemaal tussen je oren.....Dat verklaart een hoop in het geval van Shining.
Nou Rolgordijnia, dat is nou niet vriendelijk!
quote:lindy schreef op 14 mei 2008 @ 22:35:

Bleek doe ik haast nooit. Ik maak zowat het hele huis schoon met simpel afwasmiddel.Froggy. Werkt als een tiet en is nog milieuvriendelijk ook
quote:moravia schreef op 14 mei 2008 @ 22:38:

Nou Rolgordijnia, dat is nou niet vriendelijk! Dat was dan ook niet de bedoeling
quote:HoiPippiLangkous schreef op 14 mei 2008 @ 22:36:

[...]

Dat verklaart een hoop in het geval van Shining.Ja joh, ik heb smetvrees. Wist je dat nog niet? Ik was mijn handen ook altijd uitgebreid met bleek.
Iemand hier verveelt zich en heeft wel zin in een verzetje?
quote:moravia schreef op 11 mei 2008 @ 15:42:

Ik vind het echt een gevalletje smetvrees om iedere dag een schone handdoek te pakken! (of zelfs 2!)

Ook lekker voor het milieu, al die wasjes die je draait.

Ik doe een week met mijn handdoek. Oei, wat ben ik vies!

Ik vind echt dat mensen tegenwoordig aan een ziekelijke bacterie-vrees lijden. Zal wel door al die schoonmaakreclames komen?Hier ben ik het helemaal mee eens, moet er niet aan denken zeg, elke dag 1 of 2 nw handdoeken, je zult een heel gezin hebben
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Het ging mij meer om die scheut bleekmiddel tussen je oren Shining.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 14 mei 2008 @ 22:42:

Het ging mij meer om die scheut bleekmiddel tussen je oren Shining.

Ach gossie, kind toch. Heb jij even een goeie grap.

** proest**

.
Dasty, dat spul van de wibra?
http://www.telegraaf.nl/b...t_vaker_aan__.html?p=37,2

Ik weet nu dus hoe dit komt!
Tsjonge ,wat een opgefokt gedoe zeg.

Is het nu ineens een wedstrijdje"wie is er beter voor het milleu"

Of "kijk mij eens met de wereldproblematiek bezig zijn"op de borstklopperij.

En wat een wijzende vingertjes naar de poetsers hier.

Wat maakt dat nu uit?

Heb je dan een drukker,leuker,een "ik heb belangrijkere dingen te doen" dan elke dag mijn plee schoonmaken, leven.Of...vind je dat gewoon minder belangrijk dan iemand anders.

En waar slaat het argument":"ik ben nooit ziek"op? ,dus onzin dat je zoveel handoeken wast,de plee schoonmaakt of whatever.

Volgens mj heeft dat daar geen bal mee te maken,aangezien we het hier niet over extremen hebben.

Ik heb nergens gezegd dat ik mensen vies vind die niet dagelijks een schone handoek gebruiken.

Maar ik ben ook niet gelijk een egoistisch,niet aan het milleu denkend mens.Enkel omdat ik veel handoeken was.

Nee ik ben geen actieve wereldverbeteraar.Maar ik heb zo'n vermoeden dat geen enkele poster dat hier is in deze discussie.En toch worden er vingertjes getikt.

Pot verwijt de ketel??????

Sluit ik nog af met wat ik eerder al schreef.

Iedereen doet zijn best op zijn manier,of op een ander vlak?

Ik ga daar maar vanuit.
Ik kan het niet laten..
quote:Tante Sjaan schreef op 14 mei 2008 @ 22:39:

Iemand hier verveelt zich en heeft wel zin in een verzetje? Wabedoelie?
quote:iry schreef op 14 mei 2008 @ 22:51:

Tsjonge ,wat een opgefokt gedoe zeg.

Is het nu ineens een wedstrijdje"wie is er beter voor het milleu"

Of "kijk mij eens met de wereldproblematiek bezig zijn"op de borstklopperij.

En wat een wijzende vingertjes naar de poetsers hier.

Wat maakt dat nu uit?

Heb je dan een drukker,leuker,een "ik heb belangrijkere dingen te doen" dan elke dag mijn plee schoonmaken, leven.Of...vind je dat gewoon minder belangrijk dan iemand anders.

En waar slaat het argument":"ik ben nooit ziek"op? ,dus onzin dat je zoveel handoeken wast,de plee schoonmaakt of whatever.

Volgens mj heeft dat daar geen bal mee te maken,aangezien we het hier niet over extremen hebben.

Ik heb nergens gezegd dat ik mensen vies vind die niet dagelijks een schone handoek gebruiken.

Maar ik ben ook niet gelijk een egoistisch,niet aan het milleu denkend mens.Enkel omdat ik veel handoeken was.

Nee ik ben geen actieve wereldverbeteraar.Maar ik heb zo'n vermoeden dat geen enkele poster dat hier is in deze discussie.En toch worden er vingertjes getikt.

Pot verwijt de ketel??????

Sluit ik nog af met wat ik eerder al schreef.

Iedereen doet zijn best op zijn manier,of op een ander vlak?

Ik ga daar maar vanuit.
Mijn zoon heeft anderhalf jaar smetvrees gehad,dan heb je pas veel was!

Dan hebben we het niet meer over ieder dag 1 schone handoek.
quote:shining schreef op 14 mei 2008 @ 22:55:

[...]

Wabedoelie?Was een reactie op de posting van hoipippi van 22:36
Ik zie hier ook nog washandjes voorbij komen, die gebruik ik helemaal niet. Ik zeep gewoon m'n handen in en daar was ik alles mee. En als je het al een vies idee vind om je handdoek meerdere keren te gebruiken dan veeg je je billen etc toch gewoon af met het randje van je handdoek ofzo. En mijn handdoek riekt ook nooit hoor, die hangt over de rand van het douchegordijn heen en kan prima drogen.

Zijn hier dan ook mensen die van die vaginale douches (oid) gebruiken? Dat is namelijk zo'n beetje het slechtste wat je kunt doen want dan verstier je je hele zuurgraad.
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Haha,shining!

Ben je daar nu de vloer aan het dweilen??

Het wordt wel erg met je smetvrees.;-)
quote:shining schreef op 14 mei 2008 @ 22:55:

[...]

Wabedoelie?Dat je een relnicht.....euhhhhhh pot bent
quote:Tante Sjaan schreef op 14 mei 2008 @ 23:00:

[...]

Was een reactie op de posting van hoipippi van 22:36

Och die. Ja dat was echt een mégagoeie grap ja.

Zo hé. Ik lig nog te schudden van het lachen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven