binnenkant voering geeft af

11-11-2011 13:03 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Allemaal,

Wie kan me helpen, ik heb een witte jas gekocht en nu heeft de rode binnenkant van de jas afgegeven op het wit (er zit nu dus een roze vlek op mijn jas) Iemand enig idee hoe ik deze roze vlek kan verwijderen?

Alvast bedankt voor alle tips.
Eerlijk gezegd zou ik terug gaan naar de winkel met de jas, de voering van een jas hoort natuurlijk niet af te geven, lijkt me een onduigdelijk product dus.
Inderdaad, niet zelf gaan proberen die vlek te verwijderen (kan alleen maar erger worden), meteen terug naar de winkel ermee.
Dat hoort niet hoor! Gewoon teruggaan.
quote:Vl43inder schreef op 11 november 2011 @ 13:04:

Eerlijk gezegd zou ik terug gaan naar de winkel met de jas, de voering van een jas hoort natuurlijk niet af te geven, lijkt me een onduigdelijk product dus.

Terug gaan!

Dat hoort niet. Je hebt nu al een vlek op je jas. Straks geeft het ook nog op je gewone kleding af!
Teruggaan naar de winkel.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ja ik heb gemaild en mag de jas terug brengen.

Helaas is het hier niet naast de deur en ben ik aan bezine en parkeren dus bijna net zo veel kwijt als aan de jas zelf... Grrr...

In iedergeval bedankt voor de reacties.
quote:niehow schreef op 11 november 2011 @ 14:16:

Ja ik heb gemaild en mag de jas terug brengen.

Helaas is het hier niet naast de deur en ben ik aan bezine en parkeren dus bijna net zo veel kwijt als aan de jas zelf... Grrr...

In iedergeval bedankt voor de reacties.

Onder rembours verzenden of de heenstuur kosten laten terugstorten en de nieuwe jas (als je die wilt) op hun kosten laten verzenden.

Dit klinkt zo ondeuglijk dat je er zelf geen verdere kosten aan mag hebben naar mijn idee.
waarom kan ik vandaag niet lezen en snap ik er niets van. Hoe kan er nou aan de buitenkant rood zitten van de voering? Als de voering aan de binnenkant zit? dan had toch juist af moeten geven aan je onderkleding?
De jas is wit aan de buitenkant, aan de binnenkant is de boord ook nog wit en dan waar de rug en de mouwen zitten rood.

Is het zo duidelijker? Nu heeft het rood aan de binnenkant aan de binnenkant afgegeven op het wit. Je ziet het dus alleen als je de jas uit doet. Maar ik vind het wel storend en hoopte dat iemand een goede tip had. Inmiddels een sopje/ nagelakremover (zonder aceton) en jif geprobeerd, maar niets helpt.

Moet zeggen dat het bedrijf erg meedenkt en dat ze er maandag op terug komen.

Maar als iemand nog de tip heeft dan hoor ik die natuurlijk erg graag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven