Binnenkussens

03-10-2013 10:13 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga morgen naar de stad en wil daar witte binnenkussens kopen. Ik zie dat V&D ze heeft, maar die vind ik redelijk duur. Is er nog een andere keten die ze ook verkoopt voor een fatsoenlijke prijs? Ikea valt af.
Action
Internagelaktisch
Thanks, hou ik achter de hand, want die zit hier ergens achteraf op een industrieterrein.
Persoonlijk vind ik die van de Action helemaal niks, mijn kussens werden een en al bult en waren zo verfrommeld. Ik heb nu binnenkussens van Ikea en die blijven wel mooi.

Volgens mij zijn ze bij de Hema ook niet zo duur. Bij de Action kostten ze volgens mij 1,79.
Hema

Met de goedkope Ikeakussens heb ik het probleem dat ze wat flodderig zijn, ik heb liever iets dikker, anders verdwijnt het kussen helemaal in de bank.
Hema (uiteraard) op de afdeling met de wionaccessoires.
Ik heb volgens mij de duurdere uitvoering van Ikea maar weet het niet zeker en ze blijven heel mooi in vorm. Zonde als je een hele leuke kussenhoes hebt en hij is helemaal verfrommeld.
Heb je niet die prijzenfestival stickers in de bus gekregen met 15 en 20% korting bij V&D?
quote:Taralina schreef op 03 oktober 2013 @ 10:44:

Heb je niet die prijzenfestival stickers in de bus gekregen met 15 en 20% korting bij V&D?Nee, niets gehad. Folderbezorging is hier niet goed.
Zeeman en Xenos heeft ze ook. Ik heb ze van Xenos en ze zijn super!
Xenos onthoud ik ook, kon ze op de website niet vinden, dus bedankt voor de tip.
Ik heb destijds kussens bij Leen Bakker gekocht, nog altijd mooi!
Leen Bakker zit hier helaas niet in de buurt.
Ik heb kussens van intratuin. Maar die is volgens mij wel wat prijzig...
Ik heb ze van de bijenkorf. Blijven op zich wel mooi, maar er steken steeds veertjes door de sierhoes heen. Heel irritant als je er met een dun shirt tegenaan zit. Die waren geloof ik 9,95 toen (3 jaar geleden).

Bovendien liggen er vaak ook veertjes op de bank, waardoor het lijkt of er een kip geslacht is... Kortom, niet tevreden, maar ben te lui om nieuwe te kopen.
Ik heb deze en die bevallen prima! http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/produ ... #/40066739

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven