Boeken verkopen
woensdag 2 oktober 2013 om 16:29
Via google kom ik bij een oud topic van iemand die ook boeken wil verkopen, maar daar gaan de tips met name over MP en Koninginnedag Koningsdag. Ik heb een kast vol en heb op dit moment meer aan geld dan aan boeken die ik al uit heb. Heeft er iemand ervaring met Polare of met verkopen via Bol.com? Is het veel werk om te verzenden, hoe doe je dat met verzendkosten en wat levert het ongeveer op?
woensdag 2 oktober 2013 om 16:34
woensdag 2 oktober 2013 om 16:54
Las ook net op de site van Polare dat ze met name studieboeken en spiritueel etc zoeken, ik heb voornamelijk literatuur en romans. Dan ga ik Bol.com eens proberen. Wat vragen jullie ongeveer voor een boek? Heb geen idee wat realistisch is. Mijn boeken zijn vrijwel allemaal 1x gelezen, na nieuw gekocht.
woensdag 2 oktober 2013 om 17:06
woensdag 2 oktober 2013 om 17:50
Voor sommige boeken krijg je van Bol.com een pakketvergoeding. Het komt ook wel voor dat je een boek wil verkopen dat niet door de brievenbus past, waarvoor je geen pakketvergoeding krijgt en waarvoor je ook niet echt veel meer kunt vragen dan de verzendkosten. Dat was bij mij zo bij een aantal pockets van Tom Clancy. Die heb ik dus ook maar weer uit de verkoop gehaald.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
donderdag 3 oktober 2013 om 12:54
Ik heb n 2 boeken bij 2 verkopers gekocht via Bol.com. Wat een verademing is dat zeg! Gewoon netjes ingepakt en in goede staat, ik had accept giro aangeklikt (huiverig als ik ben om te worden opgelicht) maar zodra ik het boek had, meteen het geld overgemaakt de referentie lovend ingevuld. Dit is een blijvertje voor mij als koper!
donderdag 3 oktober 2013 om 13:39
Ik heb hier een doos met ruim 100 boeken staan. Moet er nog steeds mee naar Polare, maar die zit in Utrecht zo lekker praktisch op de gracht en daar kan je met de auto wat lastig komen. Ben dus nog even aan het nadenken hoe en wat.
Maar ik vraag me af of ze gewoon alles aannemen daar, of dat ik nu veel moeite ga doen om alles erheen te slepen en dan daarna met 3/4 weer terug naar huis kan? Want dan heeft het weinig zin om al die moeite te doen. Ik wil er eigenlijk gewoon in 1 keer vanaf, zonder teveel moeite. En ja, de kliko doet dat ook voor me, maar dat vind ik dan toch weer zonde.
Maar ik vraag me af of ze gewoon alles aannemen daar, of dat ik nu veel moeite ga doen om alles erheen te slepen en dan daarna met 3/4 weer terug naar huis kan? Want dan heeft het weinig zin om al die moeite te doen. Ik wil er eigenlijk gewoon in 1 keer vanaf, zonder teveel moeite. En ja, de kliko doet dat ook voor me, maar dat vind ik dan toch weer zonde.
donderdag 3 oktober 2013 om 13:57