Boekschrijvers united

26-06-2012 13:21 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben begonnen met het schrijven van een boek. Waarom? Omdat ik het leuk vind! Ik merk dat ik het erg leuk vind maar het beginnen is soms wat lastig, waardoor ik soms weer een paar maanden niet schrijf. Tuurlijk droom ik dat het een bestseller wordt, maar realistisch gezien is de kans natuurlijk minimaal dat dit lukt, en dat het überhaupt uitgegeven wordt. Maar dat is ook niet zo belangrijk aan het schrijven beleef ik al genoeg plezier. Daarom begrijp ik niet dat ik me er niet altijd tot kan zetten.

Hij lijkt mij motiverend om met andere amateurschrijvers te kletsen over onze vorderingen. Herkenbaar???
Welkom shalimar, jij hebt heel wat verschillende dingen gedaan, wat wil je nu gaan doen of ben je mee bezig? Tekening kan ik helaas niet zien op de telefoon
Welkom shalimar, jij hebt heel wat verschillende dingen gedaan, wat wil je nu gaan doen of ben je mee bezig? Tekening kan ik helaas niet zien op de telefoon
Ik heb morgen weer overleg met mijn docent, kijken wat hij van mijn laatste werk vindt
En? Wat vond hij er van?
Momenteel heb ik even niets in de pen. Komt wel weer.
Door omstandigheden ben ik niet zo scherp als anders en dat komt terug in mijn schrijven.

De volgende keer (over 6 weken) moet ik VIJF nieuwe hoofdstukken inleveren en een hoofdstuk herschrijven.

Ik geloof dat ik nog wat te doen heb...
Wat streng zeg! Maar wel goed! De kritiek kon je je dus wel in vinden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven