Boxspring kopen

27-02-2020 22:32 12 berichten
Wij zijn aan het kijken om een boxspring te kopen.
Wie heeft er goeie tips/ervaring?

- We zouden graag opbergruimte erin hebben. Of gaat dat snel kapot?
- lichte kleuren, wordt dat snel vies?
- als het twee halve delen zijn, voel je de scheiding dan in het midden?
- en hoe krijg je hem uberhaupt boven? Kan zo'n hoofddeel door het trappengat?
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een wasbaar hoofdeinde (stof rond hoofdeinde), is nog niet vies geworden dus niet gewassen. Beste tip is een groot formaat uitkiezen, hier 180 breed en zijn daar nog altijd héél blij mee! Hoofdeinde kon zeker de trap op bij ons.

Waarom wil je 2 delen matrassen? Hier is onderstel 2 delen maar matras erop is gewoon een 2 personosmatras + dekmatras, dus voel je niet
chentolove schreef:
27-02-2020 22:34
Wij hebben een wasbaar hoofdeinde (stof rond hoofdeinde), is nog niet vies geworden dus niet gewassen. Beste tip is een groot formaat uitkiezen, hier 180 breed en zijn daar nog altijd héél blij mee! Hoofdeinde kon zeker de trap op bij ons.

Waarom wil je 2 delen matrassen? Hier is onderstel 2 delen maar matras erop is gewoon een 2 personosmatras + dekmatras, dus voel je niet
Dus zo'n heel ding vab 1,80 kan gewoon via een gemiddeldr trap naar boven?
We willen niet perse twee 1persoons delen maar zo zitten de meesten wel in elkaar geloof ik. De topping is dan wel 2persoons
Ga eens naar een winkel, daar kan je alle mogelijkheden bekijken. Een beetje fatsoenlijke zaak bezorgd hem ook thuis en zet hem op de slaapkamer in elkaar.
Wij hebben een elektrisch verstelbare boxspring. Twee enkele matrassen. Ik zou nooit meer anders willen. Lekker het hoofdeind een stukje omhoog als je verkouden bent, tv wil kijken en je partner kan alvast slapen. Ook kan je elke week je matras omkeren, ik heb een middel matras, man heeft hard. Hoofdboard is 180 en kan prima door het trapgat
Wij hebben een nepleren bekleding, die kan ik gewoon vochtig afnemen. Twee losse matrassen en een tweepersoons topper.
Het onderstel bestaat uit twee delen (anders kan het niet naar boven ook...), maar je kunt een tweepersoons matras en tweepersoons topper kopen. Voel je niet. Je kunt ook twee eenpersoons matrassen en een tweepersoons topper kopen.
Wij onze boxspring 2 jaar geleden bij totaalbed gekocht. Wel eerst goed advies gevraagd, en bij diverse winkels rondgekeken.we hebben nu twee elektrische bodems draadloos bedienbaar en topper met dubbele split. Heerlijk. Alles op plek bezorgd door normaal trapgat en in elkaar gezet.
Je hebt boxsprings met opbergruimte erin, alleen dat doet wel onder van de kwaliteit van de boxspring. Er zijn heeeel veel opties. Je zou eigenlijk eerst eens moeten kijken wat je smaak is en wat voor boxspring je wil. Je kan twee halve matrassen nemen wat veel mensen doen, maar een topper bij een boxspring is altijd aan te raden. Belangrijk is dat je je eigen budget kent en een aantal wensen. Dan kun je al veel gaan weg cijferen. Vooral als je geen flauw idee hebt van een boxspring is dit heel slim om te doen!

Je mag me anders wel een privé berichtje sturen mocht je wat meer informatie nodig hebben. Ik ben zelf werkzaam in een woon- en slaapkamerwinkel. En nee, je hoeft daar niet perse naartoe haha.
highermountains schreef:
02-03-2020 22:44
Je hebt boxsprings met opbergruimte erin, alleen dat doet wel onder van de kwaliteit van de boxspring. Er zijn heeeel veel opties. Je zou eigenlijk eerst eens moeten kijken wat je smaak is en wat voor boxspring je wil. Je kan twee halve matrassen nemen wat veel mensen doen, maar een topper bij een boxspring is altijd aan te raden. Belangrijk is dat je je eigen budget kent en een aantal wensen. Dan kun je al veel gaan weg cijferen. Vooral als je geen flauw idee hebt van een boxspring is dit heel slim om te doen!

Je mag me anders wel een privé berichtje sturen mocht je wat meer informatie nodig hebben. Ik ben zelf werkzaam in een woon- en slaapkamerwinkel. En nee, je hoeft daar niet perse naartoe haha.
We hebben nogal wat 'eisen' ondertussen.
- met opbergruimte
- oud roze, zacht groen, of (creme)wit
- onder de 1000
- strak hoofdbord
We gaan dit weekend nog bij beddenreus kijken
Mikla schreef:
03-03-2020 07:17
We hebben nogal wat 'eisen' ondertussen.
- met opbergruimte
- oud roze, zacht groen, of (creme)wit
- onder de 1000
- strak hoofdbord
We gaan dit weekend nog bij beddenreus kijken
Je bent de belangrijkste eis vergeten:
- Je moet er lekker op kunnen liggen/slapen. Ga proef-liggen.
Haha klopt zeker! Als we de ware vinden wordt dat natuurlijk ook getest

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven