brabantia prullenbak

24-08-2015 23:17 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
We twijfelen tussen de touchbin en de flipbin.

Iemand een idee wat de beste keuze is qua duurzaamheid?

Ze zijn best prijzig en verwachten dat het een lange tijd mee zal gaan .
Touchbin!
Touchbin! Hebben wij ook. Vind het een heerlijk ding, zover dat kan met een prullenbak.
Touchbin groot model. 10 jaar garantie en veertjes online na te bestellen.
Ja en?
Ik vind zowel een touchbin als een flipbin niet prettig. Je moet er altijd met je handen aanzitten namelijk.

Wij hebben een knalrode pedaalvuilnisbak met soft closing van Simpelhuman en zijn daar erg tevreden over. Makkelijk schoon te maken en bovendien kun je de zak goed vast maken aan de binnenbak zodat je niet met overtollig zakspul zit dat je aan de buitenkant ziet. En ondanks dat het een pedaalsysteem is, heb je niet zo'n pedaalconstructie aan de achterkant, je kunt 'm dus plat tegen een muur oid aanzetten.

We gebruiken dat ding nu een jaar of 9 en hij is nog als nieuw.
Sensorbin!!!
Touchbin. Wij hebben 'm al tien jaar. Af en toe een doekje dettol erover, en hij ziet er echt nog als nieuw uit.
De grote touchbin! Inderdaad lang garantie en losse onderdelen te bestellen op hun website. Die van ons hebben we al 12 jaar.

Ik kan de 50 l adviseren. Persoonlijk vind ik de 30 l te klein. Bv met grote bakjes groente en fruit en bloemen enz.
Daarom scheid ik mijn afval, heerlijk

Ik heb trouwens een touchbin.
Touchbin! Wij hebben er 1 voor restafval en 1 voor PMD (plastic flesjes, metalen en drankkartons, ik woon in België). Allebei 30 liter, maar omdat we karton/papier, glas, plastic folie en gft ook apart hebben zijn die groot genoeg voor ons.
Touchbin! Topding.
If you can dream it, you can do it.
quote:rianne323 schreef op 24 augustus 2015 @ 23:36:

Sensorbin!!!

Mijn neef heeft die de keuken uitgekegeld. Iedere keer als er iemand langsliep ging dat ding open. Niet zo erg als ie leeg is, maar eenmaal een beetje afval erin rook dat toch niet altijd even fris.

Wij hebben zo´n hoge (al oud, met pedaal) voor PMD (hier gaat dat ook zo heten las ik) en een klein bakje voor bio afval. Voor de hoge bak krijg je tegenwoordig bij de hema ook passende vuilniszakken. Ideaal.
quote:Casalinga schreef op 25 augustus 2015 @ 12:14:

[...]

Mijn neef heeft die de keuken uitgekegeld. Iedere keer als er iemand langsliep ging dat ding open. Niet zo erg als ie leeg is, maar eenmaal een beetje afval erin rook dat toch niet altijd even fris.

Wij hebben zo´n hoge (al oud, met pedaal) voor PMD (hier gaat dat ook zo heten las ik) en een klein bakje voor bio afval. Voor de hoge bak krijg je tegenwoordig bij de hema ook passende vuilniszakken. Ideaal.Oh echt? Geen last van hoor. En hij hoort na een paar seconden dicht te gaan en niet open te blijven.
Hebben de touchbin gekocht.

Met antivingerafdruk rvs en 10 jaar garantie.

Man van de blokker vertelde dat als er iets was dat hij onderdeeltjes op voorraad heeft liggen en als er al iets is dat het snel is opgelost.

Bedankt voor jullie reacties!
Wij hebben ook een Brabantia touchbin, een matte. En dan eentje waar je gescheiden afval in kunt doen. Vind ik heel handig. Een helft voor plastic. http://www.fonq.nl/produc ... 8aGwodoAUMrQ&gclsrc=aw.ds
quote:Wollenbol schreef op 25 augustus 2015 @ 08:02:

Touchbin! Wij hebben er 1 voor restafval en 1 voor PMD (plastic flesjes, metalen en drankkartons, ik woon in België). Allebei 30 liter, maar omdat we karton/papier, glas, plastic folie en gft ook apart hebben zijn die groot genoeg voor ons.Ik heb er ook 2. Ook 1 voor restafval en 1 voor plastic. Wél beide 50 L.
Restafval is meestal een week, soms langer voor we die zak moeten vervangen. PMD twee weken. We zijn maar met zijn tweeën

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven