Briljante tips gevraagd

14-09-2010 13:52 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Vanochtend de badkamer schoongemaakt met HG schimmel-, vocht- en weerplekkenreiniger. Helaas blijft de chloor lucht in mijn neus zitten en ik krijg het NIET weg (het tochtte wel goed door toen ik bezig was).

Wie oh wie heeft de gouden tip voor mij om de lucht uit mijn neus te krijgen?
Koffie ruiken
Douchen en dan niet met chloor
Kennelijk stonk de badkamer toen ie nog vies was niet naar chloor dus ik zou de badkamer zo snel mogelijk weer vies gaan maken.

Neem dus gewoon een douche met lekker veel doucheschuim.
Door je mond ademen.
plukje wasabi snuiven
Dat spul ruikt inderdaad erg intens (maar het helpt wel!). Ik heb alles goed nagespoeld met heel heet water. Verder de badkamerdeur dicht gehouden. Na een keertje douchen met doucheschuim was de lucht weg.
Deur dichthouden en een raampje open. De volgende keer iets minder gebruiken. Het kan wel een dag of twee duren voordat je niet meer het idee hebt dat je in het zwembad bent :-)
Bedankt voor alle reacties. De chloorlucht is wel uit de badkamer, maar niet uit mijn neus haha... Ik kon mijn neus helaas niet doorluchten.... ben wel tevreden over het resultaat in de badkamer....
Die lucht hangt daadwerkelijk in huis. Let maar op als je visite krijgt, die ruiken het ook.
Oeps... krijg morgen visite....
Beginnen met roken?
Of stoppen met ademhalen?
Muntblaadjes in je neus stoppen.
Of je kunt een cake of koekjes gaan bakken, dan ruikt je huis lekker en heb je wat lekkers voor de visite.
Semper ubi sub ubi
Zet anders even een pannetje met wat water en wasverzachter zacht op, afzuigkap aan en dan gaat het door je hele huis.
Likje tijgerbalsem/vaporub onder je neus smeren.
Je hoeft niet altijd te geloven wat je denkt.
quote:Lucifer1983 schreef op 14 september 2010 @ 14:36:

Zet anders even een pannetje met wat water en wasverzachter zacht op, afzuigkap aan en dan gaat het door je hele huis.Wat een goede tip. Ga ik er zelf ook nog even bovenhangen...
Goh kom ik nu hier hahha, ik had net een topic bij thuis geplaatst, ik heb dus idem dito, ik heb vanmorgen dus de hg gebruikt in de badkamer en ik proef en ruik alleen maar chloor bah !! ik heb hellaas geen wasverzachter in huis ook geen tijgerbalsem. Ik haat schimmel !!! daardoor zit ik nu met een viese gore lucht in mijn neus !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven