Buren.. bedankt!
zondag 6 februari 2011 om 00:44
Even mn frustratie kwijt want geloof niet dat ik er nu ook maar iets aan kan doen.
Het huis naast mij heeft een nieuw dak en de bouwvakkers hebben 1 raam niet goed dicht gedaan. Nu natuurlijk harde wind en jahoor.. Continue een klap van dat raam wat open en dicht slaat. Ik lig er naast onder een ongeisoleerd dak dus ik hoor het lekker duidelijk..
Het huis is nog niet bewoond en kan ook niemand bellen om dat raam te sluiten! Pff wil slapen...
)(*&^%$#$%^&*()_!
Ja dit lucht wel een beetje op, zit me echt op te vreten hier..
Het huis naast mij heeft een nieuw dak en de bouwvakkers hebben 1 raam niet goed dicht gedaan. Nu natuurlijk harde wind en jahoor.. Continue een klap van dat raam wat open en dicht slaat. Ik lig er naast onder een ongeisoleerd dak dus ik hoor het lekker duidelijk..
Het huis is nog niet bewoond en kan ook niemand bellen om dat raam te sluiten! Pff wil slapen...
)(*&^%$#$%^&*()_!
Ja dit lucht wel een beetje op, zit me echt op te vreten hier..
zondag 6 februari 2011 om 09:11
Vervelend dat je niet kon slapen, maar daar hebben je buren toch geen schuld aan? Je zegt zelf dat de bouwvakkers het raam niet hebben dicht gedaan. Je zou morgen (als ze weer komen) kunnen vragen of ze er goed op willen letten dat het goed gesloten wordt omdat je vannacht hebt wakker gelegen van het klapperende raam.
zondag 6 februari 2011 om 11:52
Visje.. ik doel ook op de bouwvakkers.. Ik heb nog geen buren, pand staat te huur en zit nog volledig in de renovatie. Maargoed, het verhaal was duidelijk toch? Ze komen idd morgen pas (maandag) maar dan ben ik al de deur uit voordat zij er zijn. Neem aan dat ze het zelf zien maar zal voor de zekerheid een briefje door de bus gooien!