Buren.. bedankt!

06-02-2011 00:44 9 berichten
Even mn frustratie kwijt want geloof niet dat ik er nu ook maar iets aan kan doen.

Het huis naast mij heeft een nieuw dak en de bouwvakkers hebben 1 raam niet goed dicht gedaan. Nu natuurlijk harde wind en jahoor.. Continue een klap van dat raam wat open en dicht slaat. Ik lig er naast onder een ongeisoleerd dak dus ik hoor het lekker duidelijk..

Het huis is nog niet bewoond en kan ook niemand bellen om dat raam te sluiten! Pff wil slapen...

)(*&^%$#$%^&*()_!

Ja dit lucht wel een beetje op, zit me echt op te vreten hier..
Alle reacties Link kopieren
Vervelend!

heb je geen oordopjes om in te doen?
Beneden op de bank gaan liggen? Misschien dat je het dan minder hoort en wel kunt slapen?

Sterkte ermee.
Ben al aan het zoeken naar mn oordopjes, beneden hoor ik het ook. Het dreunt door mijn huis zegmaar (tja woon in een oud pandje.. hoor je alles al snel helaas)
Ook al is het huis nog niet bewoond, zou toch even een briefje door de brievenbus doen wellicht kun je dan morgennacht of de nacht erna wel slapen.

Sterkte er mee.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Hoop dat je nog wat hebt kunnen slapen.
Vervelend dat je niet kon slapen, maar daar hebben je buren toch geen schuld aan? Je zegt zelf dat de bouwvakkers het raam niet hebben dicht gedaan. Je zou morgen (als ze weer komen) kunnen vragen of ze er goed op willen letten dat het goed gesloten wordt omdat je vannacht hebt wakker gelegen van het klapperende raam.
Visje.. ik doel ook op de bouwvakkers.. Ik heb nog geen buren, pand staat te huur en zit nog volledig in de renovatie. Maargoed, het verhaal was duidelijk toch? Ze komen idd morgen pas (maandag) maar dan ben ik al de deur uit voordat zij er zijn. Neem aan dat ze het zelf zien maar zal voor de zekerheid een briefje door de bus gooien!
Als het te huur staat, zou je de eigenaar moeten kunnen vinden. Staat er een nummer op wat je kunt bellen? Of een nummer van de makelaar? Dan kun je morgen in ieder geval slapen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven