Buren die nep roddels over ons verspreiden.

06-03-2018 09:33 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het begin maakte ik me daar niet druk om maar nu horen de buren elke keer weer nep roddels over ons gezin. Ik wordt er zo moe van... De buren kijken ons niet meer aan.... Het gaan over een buurvrouw die de roddels verspreid over de hele buurt..... Nep roddels dus.

We hebben haar er op aangesproken maar alles wat ze kon zeggen was :"Dit is een vrij land". Eens een flinke ruzie met haar gehad vanwege de ruzie. Maar nog steeds niet opgehouden....

Er zijn nog veel ergere dingen gebeurt maar kan niks zeggen vanwege privacy.
Don't put the key to your happiness in someone else's pocket.
Alle reacties Link kopieren
Maar als die buurvrouw roddels verspreid over de hele buurt dan weet de hele buurt toch ook dat zij behoorlijk ongeloofwaardig is?

Of bedoel je met dat ze ze over de hele buurt verspreid dat ze alleen roddels over jullie verteld, maar dan aan iedereen in de buurt?
Alle reacties Link kopieren
Ik woon in een buurt met veel koophuizen en iedereen heeft het druk met werken etc. Maar die ene vrouw zit in de bijstand dus ze heeft genoeg tijd om te roddelen.

En parkeren voor haar deur is echt een drama! Niemand maar dan ook niemand mag daar parkeren. Ook al wonen wij in die buurt veel langer dan hun. Ik weet ook niet wat ze haar kind vertelt heeft maar die kijken ons aan alsof we spoken zijn!

En wanneer haar hond troep maakt zeiden we in het begin niks. Maar wanneer ons kind een keer per ongeluk een papiertje voor ONZE deur laat belt ze de woningbouw.

Woningbouw is al drie keer door haar gekomen en op het einde zegt de woningbouw dat ze niet weten waarom de buurvrouw hun belt.. Wat betekent dat ze ook liegt tegen hun!?

Ik wordt echt moe van die leugens😐
Don't put the key to your happiness in someone else's pocket.
Alle reacties Link kopieren
Hamsterweken schreef:
06-03-2018 11:56
Je mag ergens wel parkeren of niet, maar ik heb nog nooit gehoord dat dat te maken heeft met hoe lang je ergens woont....

Gewoon niks van dat mens aantrekken dus.
Het gaat over een openbare parkeerplaats. Je mag parkeren waar je wilt ook voor iemands deur😑

Vroeger had niemand er last van maar 5 jaar geleden was het echt misgegaan. En het probleem is : Iedereen doet haar na!?

Letterlijk ie-der-een. Alsof ze Koningin Maxima is.

Ze mag doen alsof ze hoger dan ons is als wij maar er niet ten onder gaan.
Don't put the key to your happiness in someone else's pocket.
Bitje93 schreef:
06-03-2018 10:17
Plaats eens een seksadvertentie voor die buurvrouw
of bestel op haar adres 10 pizzas
Nodig allerlei bedrijven uit om eens bij haar langs te gaan.

We leven tenslotte in een vrij land.
Haha ja doen.
Alle reacties Link kopieren
Hoe halen mensen het in godsnaam in hun hoofd om alles klakkeloos te geloven wat er word geroepen
tarataz schreef:
06-03-2018 10:13
Wel ja ! Keer op keer aangifte doen van elke roddel ? Een logboek bijhouden ? Doe normaal. Denk je dat de politie het niet druk genoeg heeft met echte problemen ? Wordt volwassen, haal je schouders op, reageer niet en focus op je eigen leven.
Iemand structureel zwartmaken is een echt probleem.
Dat de politie het druk heeft met meer dingen is nog geen reden het maar te laten gaan. Of doe jij geen aangifte als iemand iets van je jat, want het want het was niet duur/was al oud/ik had zelf de deur niet op het nachtslot gedraaid.

Sorry hoor, maar ik ben ook slachtoffer van roddels in de buurt en het kan je echt kapot maken. Het eindigde namelijk niet bij lulpraatjes tegen de buurvrouw, er werden zelfs onterechte meldingen bij jeugdzorg gedaan. Die konden we allemaal weerleggen maar je staat dan toch bij hun in een dossier en bij iedere nieuwe leugen die ze daar deponeren gaat jeugdzorg er harder in.
Dus ja: hou alles bij en doe aangifte.
Alle reacties Link kopieren
Hamsterweken schreef:
06-03-2018 13:46
Trek je niet zoveel van dat mens aan :there:
Thanks😁
Don't put the key to your happiness in someone else's pocket.
Alle reacties Link kopieren
Saoghail schreef:
06-03-2018 14:16
Iemand structureel zwartmaken is een echt probleem.
Dat de politie het druk heeft met meer dingen is nog geen reden het maar te laten gaan. Of doe jij geen aangifte als iemand iets van je jat, want het want het was niet duur/was al oud/ik had zelf de deur niet op het nachtslot gedraaid.

Sorry hoor, maar ik ben ook slachtoffer van roddels in de buurt en het kan je echt kapot maken. Het eindigde namelijk niet bij lulpraatjes tegen de buurvrouw, er werden zelfs onterechte meldingen bij jeugdzorg gedaan. Die konden we allemaal weerleggen maar je staat dan toch bij hun in een dossier en bij iedere nieuwe leugen die ze daar deponeren gaat jeugdzorg er harder in.
Dus ja: hou alles bij en doe aangifte.
Normaal ben ik best een sterk persoon maar dit kan je echt zwak maken!?
Don't put the key to your happiness in someone else's pocket.
Pff wat een naar mens.

Dat soort types kunnen bloed onder je nagels vandaan halen...

In mijn vorige woning kwam ik in een kliek roddelkonten terecht.
De aanvoerder zei op een dag niks meer.
Een paar onderkruipsels volgden.

Reden was gezocht om het roddelen.

Het eerste jaar zat ik er nog mee.
Daarna boeide het me niet meer en konden ze me niet raken.
Wist dat dit gewoon een snikkel kliekje was.

Met andere buren liep het verder prima.

De aanvoerder knalde ook altijd haar kliko klep keihard agressief dicht als ik toevallig langsliep
En liep met een opgeblazen, letterlijk opgeheven neus, vuil weer naar binnen tsss wat een droef toeter.

Een van mijn buren kwam eerst ook wel de roddels verspreiden, ook over de aanvoerder maar daar is hij gauw van op terug gekomen.
Zei zoiets als moet ze zelf weten als dit zo zou zijn.

Beste is compleet negeren en zelf vrolijk rond lopen bij wijze.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven