buren
vrijdag 27 september 2013 om 10:39
Fijn zeg buurjongen zijn herrie weer eens aangegooid
Ben al diverse keren aan de deur geweest
Maar ze hebben er maling aan
Zijn vader is haast nooit thuis
En als hij thuis is het net zo erg dat het lijkt of we bij een live concert staan
Politie doet hier weinig aan
Momenteel ligt dochtertje ziek op de bank
Dus wat rust zal fijn zijn
Ben al diverse keren aan de deur geweest
Maar ze hebben er maling aan
Zijn vader is haast nooit thuis
En als hij thuis is het net zo erg dat het lijkt of we bij een live concert staan
Politie doet hier weinig aan
Momenteel ligt dochtertje ziek op de bank
Dus wat rust zal fijn zijn
vrijdag 27 september 2013 om 11:02
Wat wil je precies bereiken met dit bericht?
Wou je gewoon even je frustraties spuien?
Wil je tips om de buren te overtuigen om minder herrie te maken?
Of wil je onze visie op het geheel (of we ook vinden dat de buren aso's zijn of dat we vinden dat je je niet aan moet stellen)?
Wou je gewoon even je frustraties spuien?
Wil je tips om de buren te overtuigen om minder herrie te maken?
Of wil je onze visie op het geheel (of we ook vinden dat de buren aso's zijn of dat we vinden dat je je niet aan moet stellen)?
beetje handige huisvrouw slaat een stel drukknopen in het kruis
vrijdag 27 september 2013 om 11:22
Ik heb ook zulke buren... vreselijk. Gelukkig is het niet dagelijks, en laat ik het mijn dag niet verpesten. Natuurlijk snap ik wel dat een puber een keer zijn muziek hard heeft aan staan, maar doe dan het raam dicht en ga niet uren door. Je brommertje uitgebreid testen in de tuin vind ik ook echt te veel.
vrijdag 27 september 2013 om 11:36
Wij hebben ook zo'n buurjongen. Keihard de muziek aan. Is het niet op zijn kamer, dan wel voor de deur in zijn auto (zucht). Vaak vergezeld van het testen van zijn krot brommer.
Ook zijn vader is er nooit, maar met wat hulp van de politie kwamen wij gelukkig een eind. Dus mosterd, maar: Wijkagent inschakelen.
Sterkte!
Ook zijn vader is er nooit, maar met wat hulp van de politie kwamen wij gelukkig een eind. Dus mosterd, maar: Wijkagent inschakelen.
Sterkte!
vrijdag 27 september 2013 om 12:03
Als je het gewoonlijk al slecht trekt dat hij zo,n herrie maakt dan trek je het helemaal slecht als je kind ook nog eens ziek is. Eerst bij hem aan de deur gaan om de situatie uit te leggen en werkt dat niet, toont ie geen begrip dan zou ik echt de politie gaan bellen en vertikken die het om te komen dan werkt een grote mond geven helaas wel. Dat weet ik uit eigen ervaring. Ik heb dat zelf ook een keer gehad. Bellen bellen en nog eens bellen maar wij werden als volwassen mensen geacht zelf verantwoordelijk genoeg te zijn om een goed gesprek aan te knopen met de buren en toen dreigde ik dat ik dan maar voor eigen rechter ging spelen, ik hing gewoon op en toen stond er binnen 10 minuten eindelijk een politie auto voor de deur.
vrijdag 27 september 2013 om 12:07
Heb je niet een klein klusje voor hem?
Stel dat je hem vraagt of hij je even wil helpen met het verschuiven van de bank of zoiets, heb je kans dat hij zich wat meer van je gaat aantrekken als je hem vraagt wat zachter te doen.
Dan ben je niet meer een anoniem iemand voor hem, waar hij zich niks van aan hoeft te trekken.
Stel dat je hem vraagt of hij je even wil helpen met het verschuiven van de bank of zoiets, heb je kans dat hij zich wat meer van je gaat aantrekken als je hem vraagt wat zachter te doen.
Dan ben je niet meer een anoniem iemand voor hem, waar hij zich niks van aan hoeft te trekken.
vrijdag 27 september 2013 om 13:11
been there done that.. verhuisd.. na 9 jaar in tering herrie gezeten te hebben van onze puber buurjongens.. (waarvan de moeder iedere keer zei.. "het is een fase. het gaat over.. .. yeah.. en dat duurde 9 jaar en was het nog niet over..)..
Nu hebben we weer puber buurjongens, maar gek genoeg hoor ik die zelden.. O wacht.. die hebben opvoeding genoten en ouders die normaal denkend zijn en het niet vinden kunnen om de muziek zó hard te zetten dat het 10 huizen verderop nog te horen is..
Nu hebben we weer puber buurjongens, maar gek genoeg hoor ik die zelden.. O wacht.. die hebben opvoeding genoten en ouders die normaal denkend zijn en het niet vinden kunnen om de muziek zó hard te zetten dat het 10 huizen verderop nog te horen is..
vrijdag 27 september 2013 om 13:15
2x in de week? Dan ben je een gelukkig mens hoor... die buuf van mij is een uberverveelde huisvrouw die dagelijks 's ochtends de teletubbies of K3 op volume 100 aanzet terwijl ik wil studeren en dan 's avonds voordat haar man thuis komt nog even de meest vreselijke muziek keihard aan moet zetten en dan zelf vals mee gaat krijsen.
vrijdag 27 september 2013 om 19:47
quote:sulliv schreef op 27 september 2013 @ 19:35:
Aan de zinsopbouw en gebrek aan leestekens te zien, zal je ook wel niet in de beste buurt wonen.Aan jouw voorbarige conclusie te zien, zal jij ook wel niet heel snugger zijn.
Aan de zinsopbouw en gebrek aan leestekens te zien, zal je ook wel niet in de beste buurt wonen.Aan jouw voorbarige conclusie te zien, zal jij ook wel niet heel snugger zijn.
If Yoshi manages to find Yoshi's Wings, it will turn into a Blue Yoshi and fly up to a bonus stage.