Burenklaagtopic
zaterdag 22 juni 2013 om 14:28
Vorige week de ramen gewassen, dat doen we ongeveer eens per jaar ofzo. Daarnet geeft een bovenbuurman/-vrouw planten water en druppelt er allemaal water en modder op ons balkon en witte stoelen en witte tafel. Nu maar weer hopen dat het gaat regenen zodat het weer 'schoon' wordt. En die ramen, dat komt volgend jaar wel weer
(even een klaagtopic, weet ook wel dat ik geluk heb dat ik een woning kan betalen, etc., maar erger me soms gewoon aan buren, net als iedereen denk ik)
Vertel ook vooral jullie verhalen, dat is altijd goed voor het relativeren...
(even een klaagtopic, weet ook wel dat ik geluk heb dat ik een woning kan betalen, etc., maar erger me soms gewoon aan buren, net als iedereen denk ik)
Vertel ook vooral jullie verhalen, dat is altijd goed voor het relativeren...
zaterdag 22 juni 2013 om 14:33
Ik heb op het balkon nog even omhoog gekeken waar het vandaan kwam, maar het kan één van 3 appartementen zijn. In deze aso-flat ga ik echt niet langs bij die mensen. Bovendien heb ik even op het balkon naar boven gekeken waar ze plantjes op het balkon hadden, maar dat zijn dus 3 woningen van de 6 boven ons.
zaterdag 22 juni 2013 om 14:48
quote:Sophiaaaaa schreef op 22 juni 2013 @ 14:45:
[...]
Hou dan ook op met zeiken.....Als je te lui bent om zelf en doekje in je handen te nemen, dan is het probleem blijkbaar niet ernstig genoeg.Weet je, Sophiaaaaa, ik wilde gewoon een topic starten om even je ei kwijt te kunnen en dat je erna weer verder kan. Het probleem is totaal niet ernstig, dat zei ik ook al. Maar zoals wel meer topics hier, kun je soms heeeeeerlijk je eitje even kwijt en komen anderen met verhalen en dat is gewoon fijn.
[...]
Hou dan ook op met zeiken.....Als je te lui bent om zelf en doekje in je handen te nemen, dan is het probleem blijkbaar niet ernstig genoeg.Weet je, Sophiaaaaa, ik wilde gewoon een topic starten om even je ei kwijt te kunnen en dat je erna weer verder kan. Het probleem is totaal niet ernstig, dat zei ik ook al. Maar zoals wel meer topics hier, kun je soms heeeeeerlijk je eitje even kwijt en komen anderen met verhalen en dat is gewoon fijn.
zaterdag 22 juni 2013 om 15:03
zaterdag 22 juni 2013 om 15:05
Haha nou dat vind ik geen reden tot klagen eerlijk gezegd.. Mijn buren waar we hiervoor woonden, dat waren pas vreselijk mensen En als je maar eens per jaar de ramen hoeft te doen heb je geen reden tot klagen dat er eens mensen hun eigen planten water geven.
Onze oude buren waren werkloos - bewust door continue sollicitaties expres te verziekn, en ja daar waren ze trots op.. - dus die gaven geregeld feesten doordeweeks tot diep in de nacht. En haalde je maar niets in je hoofd om wat te zeggen want dan kreeg je de volle laag! Politie deed er ook bar weinig aan.
Onze oude buren waren werkloos - bewust door continue sollicitaties expres te verziekn, en ja daar waren ze trots op.. - dus die gaven geregeld feesten doordeweeks tot diep in de nacht. En haalde je maar niets in je hoofd om wat te zeggen want dan kreeg je de volle laag! Politie deed er ook bar weinig aan.
zaterdag 22 juni 2013 om 15:10
zaterdag 22 juni 2013 om 15:22
Kijk een bovenbuur kan er natuurlijk niets aan de zwarte kracht veranderen. Water valt nu eenmaal naar beneden.
Mijn naaste buur heeft het eens gepresteerd om de tuin te sproeien en toen mijn ramen, van de openslaande deuren aan twee kanten nat te sproeien, als ook mijn vitrages en de houten vloer. Oh,ja, en ook nog de tuinstoelkussens. En daarna heeft ze alles ontkent. Als ik nu maar een druppel water in haar tuin hoor, dan ren ik me rot, om de kussens en de vitrages in veiligheid te brengen.
Mijn naaste buur heeft het eens gepresteerd om de tuin te sproeien en toen mijn ramen, van de openslaande deuren aan twee kanten nat te sproeien, als ook mijn vitrages en de houten vloer. Oh,ja, en ook nog de tuinstoelkussens. En daarna heeft ze alles ontkent. Als ik nu maar een druppel water in haar tuin hoor, dan ren ik me rot, om de kussens en de vitrages in veiligheid te brengen.