Burenklaagtopic

22-06-2013 14:28 69 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vorige week de ramen gewassen, dat doen we ongeveer eens per jaar ofzo. Daarnet geeft een bovenbuurman/-vrouw planten water en druppelt er allemaal water en modder op ons balkon en witte stoelen en witte tafel. Nu maar weer hopen dat het gaat regenen zodat het weer 'schoon' wordt. En die ramen, dat komt volgend jaar wel weer

(even een klaagtopic, weet ook wel dat ik geluk heb dat ik een woning kan betalen, etc., maar erger me soms gewoon aan buren, net als iedereen denk ik)

Vertel ook vooral jullie verhalen, dat is altijd goed voor het relativeren...
En hoe reageerden ze toen je aanbelde en de situatie uitlegde? Als ze daar niks mee deden heb je recht tot klagen, anders niet.
Je kunt ook even een doekje pakken en het schoonmaken. Is in twee minuten gedaan
Ik heb op het balkon nog even omhoog gekeken waar het vandaan kwam, maar het kan één van 3 appartementen zijn. In deze aso-flat ga ik echt niet langs bij die mensen. Bovendien heb ik even op het balkon naar boven gekeken waar ze plantjes op het balkon hadden, maar dat zijn dus 3 woningen van de 6 boven ons.
Dat doen die mensen toch niet expres? Doekje over je tuinmeubilair en verdergaan met ademhalen, zou ik denken.
Wacht wel op de volgende regenbui
Ruilen?

Krijg jij mijn stinkende buurman die in zijn dagelijkse woedebuien 20 x Sperrrrrrrrrrmalikkerrrrrrrrrrr roept
quote:maaike0105 schreef op 22 juni 2013 @ 14:35:

Wacht wel op de volgende regenbui Hou dan ook op met zeiken.....Als je te lui bent om zelf en doekje in je handen te nemen, dan is het probleem blijkbaar niet ernstig genoeg.
quote:Sophiaaaaa schreef op 22 juni 2013 @ 14:45:

[...]

Hou dan ook op met zeiken.....Als je te lui bent om zelf en doekje in je handen te nemen, dan is het probleem blijkbaar niet ernstig genoeg.Weet je, Sophiaaaaa, ik wilde gewoon een topic starten om even je ei kwijt te kunnen en dat je erna weer verder kan. Het probleem is totaal niet ernstig, dat zei ik ook al. Maar zoals wel meer topics hier, kun je soms heeeeeerlijk je eitje even kwijt en komen anderen met verhalen en dat is gewoon fijn.
Je ei kwijt? Is deze gebeurtenis al een heel ei waard? Wordt nog wat als er ergere dingen gaan gebeuren in je leven.....
Gaat 't een beetje, Sophia?
Tjongejongejonge................wat een vrolijkheid zo aan het begin van de zomer.
nou nou ... wat een negatieve reactie's
Wees jezelf....
quote:maaike0105 schreef op 22 juni 2013 @ 14:33:

Ik heb op het balkon nog even omhoog gekeken waar het vandaan kwam, maar het kan één van 3 appartementen zijn. In deze aso-flat ga ik echt niet langs bij die mensen.Ik gok dat alle andere bewoners dat ook van al die andere bewoners vinden
Hang zeker in de lucht vandaag (en gisteren)
Haha nou dat vind ik geen reden tot klagen eerlijk gezegd.. Mijn buren waar we hiervoor woonden, dat waren pas vreselijk mensen En als je maar eens per jaar de ramen hoeft te doen heb je geen reden tot klagen dat er eens mensen hun eigen planten water geven.

Onze oude buren waren werkloos - bewust door continue sollicitaties expres te verziekn, en ja daar waren ze trots op.. - dus die gaven geregeld feesten doordeweeks tot diep in de nacht. En haalde je maar niets in je hoofd om wat te zeggen want dan kreeg je de volle laag! Politie deed er ook bar weinig aan.
Mijn buurman is aan het verhuizen en vond het nodig om dat afgelopen nácht te doen. Volgens mij heeft hij zijn halve huis afgebroken... Hopelijk was het eenmalig en slaap ik vannacht wel goed.
quote:Rara70 schreef op 22 juni 2013 @ 14:43:

Ruilen?

Krijg jij mijn stinkende buurman die in zijn dagelijkse woedebuien 20 x Sperrrrrrrrrrmalikkerrrrrrrrrrr roept Jij wint
@Whatcomesaround. O ja, geluidsoverlast is ook populair. Fijn dat je nu andere buren hebt!

@Zomerfreak. 's Nachts verhuizen!? Hopelijk is hij snel weg dan. (Pas op, hoor, straks krijg je reacties dat je niet mag klagen, want je had maar moeten helpen met verhuizen zodat het meer opschoot. )
quote:Rara70 schreef op 22 juni 2013 @ 14:43:

Ruilen?

Krijg jij mijn stinkende buurman die in zijn dagelijkse woedebuien 20 x Sperrrrrrrrrrmalikkerrrrrrrrrrr roept Oh, die had ik even gemist! Dat gaat snel vervelen!
Hahaha, verveelt idd ja na 14 jaar......al wordt de rollende r wel elke keer langer :-)
quote:Rara70 schreef op 22 juni 2013 @ 15:13:

Hahaha, verveelt idd ja na 14 jaar......al wordt de rollende r wel elke keer langer :-)Oefening baart kunst hè! ;)
Kijk een bovenbuur kan er natuurlijk niets aan de zwarte kracht veranderen. Water valt nu eenmaal naar beneden.

Mijn naaste buur heeft het eens gepresteerd om de tuin te sproeien en toen mijn ramen, van de openslaande deuren aan twee kanten nat te sproeien, als ook mijn vitrages en de houten vloer. Oh,ja, en ook nog de tuinstoelkussens. En daarna heeft ze alles ontkent. Als ik nu maar een druppel water in haar tuin hoor, dan ren ik me rot, om de kussens en de vitrages in veiligheid te brengen.
Ik had het net 3 blije meeuwen voor de deur en opengetrokken vuilniszakken :( Waarom zetten mensen hun vuilniszakken naast de vuilcontainers. Ik ga er vanuit dat het iemand uit de straat is (maar dat zijn nogal wat huizen). Echt zo vreselijk Tokkie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven