Cadeautje!
zaterdag 24 december 2011 om 22:57
Mijn ex (twee jaar een relatie mee gehad) is bijna jarig en ben bezig met een heel mooi en leuk cadeau voor hem. Ik maak een heel groot fotoboek met allerlei foto's van ons (en familie).
Ik moet alleen één foto voor op de voorpagina en heb geen idee welke, ik wil dus tips van andere! En misschien kunnen mensen hier de foto's ook heel mooi bewerken? Ik probeer dat namelijk ook maar dat lukt me niet zo goed!
Ik ga hier dus zo een paar foto's van ons posten voor op de voorkant en ik hoop dat jullie dan de mooiste kunnen uitkiezen.
Foto's worden ook weer verwijderd i.v.m. privacy!
Alvast bedankt!
Ik moet alleen één foto voor op de voorpagina en heb geen idee welke, ik wil dus tips van andere! En misschien kunnen mensen hier de foto's ook heel mooi bewerken? Ik probeer dat namelijk ook maar dat lukt me niet zo goed!
Ik ga hier dus zo een paar foto's van ons posten voor op de voorkant en ik hoop dat jullie dan de mooiste kunnen uitkiezen.
Foto's worden ook weer verwijderd i.v.m. privacy!
Alvast bedankt!
zondag 25 december 2011 om 10:10
quote:spectral schreef op 25 december 2011 @ 10:01:
Ach op je 18e zijn dit soort acties niet zo heel vreemd, laat haar lekker gaan!Dat is waar maar soms moet je beetje tegen jezelf in bescherming worden genomen. 18 is best jong om bekend te staan als soon to be escortdame en al je gegevens al op straat liggen. Als dat hele escortverhaal er niet bij zou zitten is het een heel ander verhaal. Maar misschien kan ze dan beter naar een forum van de Yes ofzo (bestaat dat blad nog? )
Ach op je 18e zijn dit soort acties niet zo heel vreemd, laat haar lekker gaan!Dat is waar maar soms moet je beetje tegen jezelf in bescherming worden genomen. 18 is best jong om bekend te staan als soon to be escortdame en al je gegevens al op straat liggen. Als dat hele escortverhaal er niet bij zou zitten is het een heel ander verhaal. Maar misschien kan ze dan beter naar een forum van de Yes ofzo (bestaat dat blad nog? )
zondag 25 december 2011 om 11:17
zondag 25 december 2011 om 21:25
quote:lolapop2 schreef op 25 december 2011 @ 10:02:
[...]
En op basis van zoveel ervaring wil jij escort girl worden?
Ik kom niet meer bij JA, maar volgens haar ex-vriend (ja die van het kado) is die baan haar op het lijf geschreven! Dusssssss.....
[...]
En op basis van zoveel ervaring wil jij escort girl worden?
Ik kom niet meer bij JA, maar volgens haar ex-vriend (ja die van het kado) is die baan haar op het lijf geschreven! Dusssssss.....
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
zondag 25 december 2011 om 21:42
quote:Sam32 schreef op 25 december 2011 @ 21:31:
Ik las in een ander topc (van eergisteren ofzo) dat je ex geen contact meer met je wil.
Meid, je bent nog jong. Laat hem gaan!! En ga verder met je leven.Ja, klopt, maar hij twijfelt dus altijd; dan weer wel/dan weer niet. En ik ben uitgenodigd op zijn verjaardag, dus.
Ik las in een ander topc (van eergisteren ofzo) dat je ex geen contact meer met je wil.
Meid, je bent nog jong. Laat hem gaan!! En ga verder met je leven.Ja, klopt, maar hij twijfelt dus altijd; dan weer wel/dan weer niet. En ik ben uitgenodigd op zijn verjaardag, dus.
zondag 25 december 2011 om 21:47
Ik vind het zelf ook moeilijk om hem los te laten, we hebben een lange relatie gehad en hij voelt als een familielid (een broer ofzo). Komt er ook nog bij dat ik nu ook nog iemand anders heb waar ik wel een relatie mee zie zitten en die jongen ook met mij. Dat zal ik mijn ex ook moeten vertellen uiteindelijk.
zondag 25 december 2011 om 21:56
quote:iitgirl schreef op 25 december 2011 @ 21:47:
Komt er ook nog bij dat ik nu ook nog iemand anders heb waar ik wel een relatie mee zie zitten en die jongen ook met mij. Dat zal ik mijn ex ook moeten vertellen uiteindelijk.Sinds wanneer ben je verantwoording schuldig aan een ex?
Komt er ook nog bij dat ik nu ook nog iemand anders heb waar ik wel een relatie mee zie zitten en die jongen ook met mij. Dat zal ik mijn ex ook moeten vertellen uiteindelijk.Sinds wanneer ben je verantwoording schuldig aan een ex?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zondag 25 december 2011 om 22:42
[quote]iitgirl schreef op 25 december 2011 @ 21:47:
Ik vind het zelf ook moeilijk om hem los te laten, we hebben een lange relatie gehad en hij voelt als een familielid (een broer ofzo). Komt er ook nog bij dat ik nu ook nog iemand anders heb waar ik wel een relatie mee zie zitten en die jongen ook met mij. Dat zal ik mijn ex ook moeten vertellen uiteindelijk.[/quote]
Want, je moet toestemming vragen aan je EX? Hou er toch mee op joh! Dit begint nu echt hele trieste vormen aan te nemen.
Ik vind het zelf ook moeilijk om hem los te laten, we hebben een lange relatie gehad en hij voelt als een familielid (een broer ofzo). Komt er ook nog bij dat ik nu ook nog iemand anders heb waar ik wel een relatie mee zie zitten en die jongen ook met mij. Dat zal ik mijn ex ook moeten vertellen uiteindelijk.[/quote]
Want, je moet toestemming vragen aan je EX? Hou er toch mee op joh! Dit begint nu echt hele trieste vormen aan te nemen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
zondag 25 december 2011 om 22:47
Je hebt wel een hoge dunk van jezelf hè?
Denken dat je ex behoefte heeft aan een boek met foto's van jou en je familie.
Dat je hem uitvoerig moet inlichten over een nieuwe verliefdheid.
En dat terwijl hij jou niet meer wilde zien! Heb je je terug in zijn leven gedrongen? Ik vind het verhaal een akelige wending nemen.
Arme jongen. Je wordt meerdere malen bedrogen door je vriendin. Wil je vervolgens het contact verbreken, pikt zij dat niet. En tot overmaat van ramp komt ze ook nog op je verjaardag en denkt ze je blij te maken met een fotoboek. Het laatste waar je op zit te wachten is haar gezicht elke dag in je boekenkast zien staan.
Denken dat je ex behoefte heeft aan een boek met foto's van jou en je familie.
Dat je hem uitvoerig moet inlichten over een nieuwe verliefdheid.
En dat terwijl hij jou niet meer wilde zien! Heb je je terug in zijn leven gedrongen? Ik vind het verhaal een akelige wending nemen.
Arme jongen. Je wordt meerdere malen bedrogen door je vriendin. Wil je vervolgens het contact verbreken, pikt zij dat niet. En tot overmaat van ramp komt ze ook nog op je verjaardag en denkt ze je blij te maken met een fotoboek. Het laatste waar je op zit te wachten is haar gezicht elke dag in je boekenkast zien staan.
zondag 25 december 2011 om 23:01
quote:helene31 schreef op 25 december 2011 @ 22:47:
Je hebt wel een hoge dunk van jezelf hè?
Denken dat je ex behoefte heeft aan een boek met foto's van jou en je familie.
Dat je hem uitvoerig moet inlichten over een nieuwe verliefdheid.
En dat terwijl hij jou niet meer wilde zien! Heb je je terug in zijn leven gedrongen? Ik vind het verhaal een akelige wending nemen.
Arme jongen. Je wordt meerdere malen bedrogen door je vriendin. Wil je vervolgens het contact verbreken, pikt zij dat niet. En tot overmaat van ramp komt ze ook nog op je verjaardag en denkt ze je blij te maken met een fotoboek. Het laatste waar je op zit te wachten is haar gezicht elke dag in je boekenkast zien staan.O, wat ben ik het 100% eens met deze reactie. Wat een ongelooflijke arrogantie van deze a.s. escort "dame"
Je hebt wel een hoge dunk van jezelf hè?
Denken dat je ex behoefte heeft aan een boek met foto's van jou en je familie.
Dat je hem uitvoerig moet inlichten over een nieuwe verliefdheid.
En dat terwijl hij jou niet meer wilde zien! Heb je je terug in zijn leven gedrongen? Ik vind het verhaal een akelige wending nemen.
Arme jongen. Je wordt meerdere malen bedrogen door je vriendin. Wil je vervolgens het contact verbreken, pikt zij dat niet. En tot overmaat van ramp komt ze ook nog op je verjaardag en denkt ze je blij te maken met een fotoboek. Het laatste waar je op zit te wachten is haar gezicht elke dag in je boekenkast zien staan.O, wat ben ik het 100% eens met deze reactie. Wat een ongelooflijke arrogantie van deze a.s. escort "dame"
zondag 25 december 2011 om 23:13
quote:helene31 schreef op 25 december 2011 @ 22:47:
Je hebt wel een hoge dunk van jezelf hè?
Denken dat je ex behoefte heeft aan een boek met foto's van jou en je familie.
Dat je hem uitvoerig moet inlichten over een nieuwe verliefdheid.
En dat terwijl hij jou niet meer wilde zien! Heb je je terug in zijn leven gedrongen? Ik vind het verhaal een akelige wending nemen.
Arme jongen. Je wordt meerdere malen bedrogen door je vriendin. Wil je vervolgens het contact verbreken, pikt zij dat niet. En tot overmaat van ramp komt ze ook nog op je verjaardag en denkt ze je blij te maken met een fotoboek. Het laatste waar je op zit te wachten is haar gezicht elke dag in je boekenkast zien staan.Je verzint, dat staat nergens. Hij zoekt zelf altijd weer contact op en wil mij juist wel zien. Hoevaak heeft hij mij vandaag al gesmst terwijl ik nog niet heb geantwoord? Drie keer.
Je hebt wel een hoge dunk van jezelf hè?
Denken dat je ex behoefte heeft aan een boek met foto's van jou en je familie.
Dat je hem uitvoerig moet inlichten over een nieuwe verliefdheid.
En dat terwijl hij jou niet meer wilde zien! Heb je je terug in zijn leven gedrongen? Ik vind het verhaal een akelige wending nemen.
Arme jongen. Je wordt meerdere malen bedrogen door je vriendin. Wil je vervolgens het contact verbreken, pikt zij dat niet. En tot overmaat van ramp komt ze ook nog op je verjaardag en denkt ze je blij te maken met een fotoboek. Het laatste waar je op zit te wachten is haar gezicht elke dag in je boekenkast zien staan.Je verzint, dat staat nergens. Hij zoekt zelf altijd weer contact op en wil mij juist wel zien. Hoevaak heeft hij mij vandaag al gesmst terwijl ik nog niet heb geantwoord? Drie keer.
maandag 26 december 2011 om 01:07
maandag 26 december 2011 om 15:29
Je wilt je ex-vriend (achteraf) een fotoboek geven van de afgelopen twee jaar dat een 'fijne' relatie met hem hebt gehad?
In mijn ogen geef je dan een verkeerd signaal aan je ex, want als hij een fotoboek krijgt van jullie tweetjes lijkt me dat voor hem een signaal om het opnieuw te proberen. Je zal hem valse hoop geven. Ik geloof dat jij gezegd hebt dat je niet opnieuw een relatie met hem wilt EN tegelijkertijd vind jij iemand anders leuk en wil je daar een relatie mee.
Een vriendschap beginnen na dat hij de relatie heeft verbroken omdat jij vreemd bent gegaan, vind ik erg arglistig.
Conclusie ik vind jou een arglistige vriend.
In mijn ogen geef je dan een verkeerd signaal aan je ex, want als hij een fotoboek krijgt van jullie tweetjes lijkt me dat voor hem een signaal om het opnieuw te proberen. Je zal hem valse hoop geven. Ik geloof dat jij gezegd hebt dat je niet opnieuw een relatie met hem wilt EN tegelijkertijd vind jij iemand anders leuk en wil je daar een relatie mee.
Een vriendschap beginnen na dat hij de relatie heeft verbroken omdat jij vreemd bent gegaan, vind ik erg arglistig.
Conclusie ik vind jou een arglistige vriend.
dinsdag 27 december 2011 om 17:40
quote:boterblommetje schreef op 25 december 2011 @ 11:02:
Helaas, het Yes forum is opgedoekt.
waarom denk je dat het forum hier met van die jonge maffe kippies overspoeld wordt?Ik denk niet dat dit forum overspoelt wordt met jonge kippetjes hoor, maar ik dacht dat ze met haar puberproblemen misschien wel meer steun vindt op het Yesforum of een forum van de Fancy ofzo
Helaas, het Yes forum is opgedoekt.
waarom denk je dat het forum hier met van die jonge maffe kippies overspoeld wordt?Ik denk niet dat dit forum overspoelt wordt met jonge kippetjes hoor, maar ik dacht dat ze met haar puberproblemen misschien wel meer steun vindt op het Yesforum of een forum van de Fancy ofzo