calgon, waar te koop???

16-06-2009 15:46 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iedereen kent die reclame wel...wasmachines leven langer met calgon...gezongen in zo'n vreselijke melodie. maar waar is calgon in godsnaam te koop?

Ik ben er naar op zoek voor mn eigen wasmachine, maar nog NERGENS kunnen vinden, terweil het al jaaaaaaaaaaren bestaat.

Ik weet niet of deze topic wel hier hoort, maar waar anders weet ik ook niet.
Als je nou 5 jaar lang het geld van de calgon opspaart kan je gewoon een nieuwe wasmachine kopen.
ok, duidelijk. Thanx Joyce! ik ga het binnenkort eens proberen.
@Joyce: Ik gebruik bij iedere wasbeurt een beetje Actiff en dat werkt prima. Werkt dus ook bij de eerder genoemde Aluminium/legeringen in de wasmachine. Betaalde ruim onder de 2 euro voor een pak bij de Coöp en dat is niet echt een van de goedkoopste supermarkten. Ik doe er zelf, als 1 persoonshuishouden minstens zo'n 4 maanden mee. Alleszins kosten die te overzien zijn.

Dat vooral en alleen Calgon overal aanwezig en verkrijgbaar is, komt ook door de markt en machtspositie van de fabrikant. En die fabrikant is Reckitt-Benckiser en bekend van Calgonit, Cillit Bang, Harpic max en Vanish Oxi action.

@zusenzo: Ik hou me graag aanbevolen voor een adres waar ik een nieuwe wasmachine kan krijgen voor de kosten die ik in 5 jaar kwijt ben.
Ik gebruik ook altijd schoonmaak azijn (volgens mij nog geen 0.50 cent een fles)

Ideaal spul.

Doe ook 1 keer in de zoveel tijd, een was op 90 graden wassen.

Maar was toch al op 60 graden (handdoeken, washandjes, ondergoed, keukendoeken, en schoonmaakdoekjes)

Wat ze nu hebben, om op 15 graden te wassen, lijkt me echt niets. Naar mijn idee veel te koud.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven