Combi oven Framtid MWC6 (IKEA)
zondag 13 juni 2010 om 14:12
Sinds een week hebben we een nieuwe oven en al zit er een gebruiksaanwijzing bij.... ik krijg de afbakbroodjes niet bruin
Wie heeft zo'n oven (Whirlpool) en weet hoe ik 'm moet instellen zodat de broodjes wel bruin worden?
Andere tips met betrekking tot bakken zijn ook meer dan welkom! Wil morgen cake bakken en heb een hekel aan experimenteren en proberen... wil graag dat het direct lukt, dus ook daarover lees ik graag tips!
Alvast bedankt!
Wie heeft zo'n oven (Whirlpool) en weet hoe ik 'm moet instellen zodat de broodjes wel bruin worden?
Andere tips met betrekking tot bakken zijn ook meer dan welkom! Wil morgen cake bakken en heb een hekel aan experimenteren en proberen... wil graag dat het direct lukt, dus ook daarover lees ik graag tips!
Alvast bedankt!
zondag 13 juni 2010 om 14:46
Dat vindt m'n vriend ook en kleur of geen kleur zou niet uit moeten maken.... maar ik vind ze er veel smakelijker uitzien met kleurtje
Maar ik ga het vanmiddag nog maar 's proberen met wat water...
Volgens mij heb ik ook eens ergens gelezen dat je ze moet bestrijken met eigeel. Maar volgens mij krijg je dan ook dat ranzige smaakje van ei
In ieder geval bedankt voor je tip, Pelikaan
Maar ik ga het vanmiddag nog maar 's proberen met wat water...
Volgens mij heb ik ook eens ergens gelezen dat je ze moet bestrijken met eigeel. Maar volgens mij krijg je dan ook dat ranzige smaakje van ei
In ieder geval bedankt voor je tip, Pelikaan
zondag 13 juni 2010 om 14:49