Compressor, is dit wat?
woensdag 19 november 2014 om 14:47
Mijn man heeft het er al jaren over dat hij een compressor zou willen.
Voornamelijk voor zijn modelbouw, zodat hij airbrushen eens uit kan proberen.
Maar het zou ook handig zijn om er (auto) banden mee op te kunnen pompen.
Nu staat er 1 in de folder van Lidl, maar ik heb er echt totaal geen verstand van.
Dit staat erbij:
Airbrushset: Veelzijdig te gebruiken voor o.a. modelbouw, airbrushschilderen en decoratie. - Voor het opbrengen van verf en persluchtgebruik tot 3 bar. - Met onderhoudsvrije en geluidsarme persluchtcompressor. - single-action pistool met regelbaar verfdebiet.- Luchtvermogen: ca. 15 l / min.
300 watt, incl. airbrush accessoireset, incl. perslucht accessoireset.
Is dit geschikt voor waar hij het voor zou willen gebruiken?
Voornamelijk voor zijn modelbouw, zodat hij airbrushen eens uit kan proberen.
Maar het zou ook handig zijn om er (auto) banden mee op te kunnen pompen.
Nu staat er 1 in de folder van Lidl, maar ik heb er echt totaal geen verstand van.
Dit staat erbij:
Airbrushset: Veelzijdig te gebruiken voor o.a. modelbouw, airbrushschilderen en decoratie. - Voor het opbrengen van verf en persluchtgebruik tot 3 bar. - Met onderhoudsvrije en geluidsarme persluchtcompressor. - single-action pistool met regelbaar verfdebiet.- Luchtvermogen: ca. 15 l / min.
300 watt, incl. airbrush accessoireset, incl. perslucht accessoireset.
Is dit geschikt voor waar hij het voor zou willen gebruiken?
woensdag 19 november 2014 om 14:52
Tot 3 bar is wel redelijk weinig om autobanden op te pompen (okay, 2,2 bar is gemiddeld, maar mijn racefiets bv moet 5 bar in de banden hebben, maar dat is wel extreem hard)
Fietsbandjes, luchtbedden, bootjes opblazen is het prima voor.
Bar is de luchtdruk die de compressor kan genereren, voor airbrush zou dit ruim voldoende moeten zijn.
Fietsbandjes, luchtbedden, bootjes opblazen is het prima voor.
Bar is de luchtdruk die de compressor kan genereren, voor airbrush zou dit ruim voldoende moeten zijn.
In for the cause....
woensdag 19 november 2014 om 14:55
woensdag 19 november 2014 om 15:05