Container eenmalig laten reinigen
woensdag 15 juni 2016 om 17:22
Ik heb een duocontainer GFT/restafval en met dit weer begint deze behoorlijk te stinken. Eigenlijk zou ik hem eens eenmalig goed willen laten reinigen. Nu heb ik eens rondgekeken en er zijn een aantal bedrijven die containerreiniging aanbieden, maar zij bieden allemaal een abonnement aan waarbij je gelijk voor een tijd er aan vast zit. Is er iemand die ervaring heeft met een bedrijf dat aan eenmalige reiniging doet van containers? Anders zal ik toch helaas zelf aan de bak moeten ben ik bang
woensdag 15 juni 2016 om 17:30
quote:karzou schreef op 15 juni 2016 @ 17:25:
Je kunt m gewoon laten omruilen door je gemeente. Dan maken zij m volgens mij weer schoon voor volgende gebruiker?
Ik weet niet waar jij woont maar daar beginnen ze hier echt niet aan hoor! Dan zou toch niemand meer een reinigingsservice nemen maar gewoon maandelijks inruilen?
OT: als je iets vindt ben ik benieuwd. Onze groene kliko is ook zo ranzig maar ik ben te vrekkig voor een abonnement op een reinigingsservice
Je kunt m gewoon laten omruilen door je gemeente. Dan maken zij m volgens mij weer schoon voor volgende gebruiker?
Ik weet niet waar jij woont maar daar beginnen ze hier echt niet aan hoor! Dan zou toch niemand meer een reinigingsservice nemen maar gewoon maandelijks inruilen?
OT: als je iets vindt ben ik benieuwd. Onze groene kliko is ook zo ranzig maar ik ben te vrekkig voor een abonnement op een reinigingsservice
Beter spijt van wat je hebt gedaan, dan van wat je niet hebt gedaan
woensdag 15 juni 2016 om 17:37
woensdag 15 juni 2016 om 17:39
Je kan hem toch zelf ook schoonmaken? Is even een vies klusje, maar helpt wel. Wat chloor of allesreiniger in de lege container, emmertje water erin ff een beetje wiebelen of met de bezem erin en je giet hem zo in de put leeg.
Ik heb vooral voor de zomerperiode van die gft zakjes voor in de container. Dan blijft ie ook wat langer fris.
Ik heb vooral voor de zomerperiode van die gft zakjes voor in de container. Dan blijft ie ook wat langer fris.
woensdag 15 juni 2016 om 21:19
Ik heb zojuist eerst een aantal emmers heet water met chloor erin gegooid en dit even in laten trekken. Daarna hem op zijn achterkant gelegd en er even met een borstel doorheen gegaan. Toen al het water eruit gespoeld en nog een aantal keer nagespoeld door er weer verse emmers water in te gooien. Heb helaas geen tuinslag of hogedrukspuit, vandaar de emmers water. Hij is op zich redelijk schoon, kan schoner, maar voor nu ben ik tevreden