Coolblue korting?

28-11-2023 19:15 7 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wasmachine kapot…
En ik had een nieuwe in mijn mandje bij Coolblue gestopt maar er is iets fout gegaan want hij komt dus niet morgen.
Nu had ik een machine gezien die door black friday €200 goedkoper was en nu dus niet meer.

Heeft Coolblue vaker kortingen? Of moet ik mijn verlies nemen?
Iemand een tip? De machine is iig bij Coolblue het goedkoopst.
Alle reacties Link kopieren Quote
Heb je de bestelling afgerond en is er toen iets misgegaan? Of ligt de fout bij jou en heb je niet betaald bijvoorbeeld?

Ik zou proberen coulance bij Coolblue te claimen en te kijken of de klantenservice je kan helpen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijn wasdroger was tijdens BF bij Coolblue ongeveer dezelfde prijs die ik zou betalen met ING rentepunten bij Bosch zelf.

Dus misschien zo toch een aantrekkelijke prijs?
Alle reacties Link kopieren Quote
-Dushi- schreef:
28-11-2023 19:15
er is iets fout gegaan want hij komt dus niet morgen.
Nu had ik een machine gezien die door black friday €200 goedkoper was en nu dus niet meer.

Oef dat is zuur zeg. Maar, het is niet echt een optie om op een volgende kortingsactie te wachten toch, als je machine al kapot is?
Alle reacties Link kopieren Quote
Coolblue is vaak heel schappelijk. Gewoon bellen naar de klantenservice met het verhaal, misschien geven ze de korting alsnog.
Alle reacties Link kopieren Quote
Of even in de gaten houden..ik had een tijd geleden een set van wasmachine+wasdroger bij Coolblue. In mandje gedaan maar om 1 of andere reden niet afgerekend..3 dagen later was het ineens 160€ goedkoper (terwijl de eerste prijs ook al prima was)
Alle reacties Link kopieren Quote
Coolblue heeft idd de beste klantenservice die ik tot nu toe heb meegemaakt. Niet geschoten is altijd mis. Als je je niet al te eisend opstelt komt het ms wel goed.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven