creatief met??

05-03-2012 16:23 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo allemaal,

ik heb even rond gekeken maar geen topic zoals deze gevonden(als dat wel zo is, sorry over het hoofd gezien) maar in dit topic kun je dingen die in je in huis hebt maar er niet weet wat er mee te doen hier plaatsen,en misschien weten wij nog creatieve dingen om er mee te doen...



Groetjes Fienne
Ik heb heel veel kurk thuis. Heb je tips?
Alle reacties Link kopieren
Waarom dacht ik ook aan kurk?
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Alle reacties Link kopieren
quote:piratorart schreef op 05 maart 2012 @ 16:31:

Waarom dacht ik ook aan kurk? En ik ook
Alle reacties Link kopieren
Maar ik vind het wel een leuk idee hoor Fienne Alleen de titel niet zo handig gekozen
Alle reacties Link kopieren
Creatief met kurk! Heerlijk! Ik ga even youtuben..
Alle reacties Link kopieren
Creatief met de schaaltjes van de creme brulee?
Alle reacties Link kopieren
Rondom eenzaam ;-)
Alle reacties Link kopieren
Creatief met behangrestjes?
Alle reacties Link kopieren
Lenzenbakjes.

Van die paarse Whiskasbakjes waar snoepjes in hebben gezeten.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Lege wc rollen.

Rondslingerende eenzame sokken.

Mezenbollen.

Uit mijn nek geknipte waslabels.



Zomaar wat me te binnen schiet.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Kurk!!



Altijd van je af snijden.
Alle reacties Link kopieren
meHier



Vouw waxinelicht-cupjes naar binnen en rol ze met de deegroller plat en een beetje in een lichte krul, zo krijg je de blaadjes.



Lijm eerst vijf blaadjes in het midden van de CD.



Lijm de volgende vijf blaadjes schuin op de eerst vijf zodat je een bloem krijgt.



Als laatste het waxinelichtje in het midden en klaar!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
@ lupine en de andere met kurken:

kurken

nee, sorry dat is eerder iets voor kinderen...

of misschien zo'n soort kraalgordijn rijgen die je voor de deur kunt hangen. ( ooit gezien bij buurvrouw die had ze wel geverfd...)



@ kelso, Sorry geen idee...



@ missMartine, misschien kan je er mee mozaïeken en het dan in lijsten???



@ tonkje, echt geen idee... sorry...



@ himalaya, wc rolletjes je kan er pennenbakjes van maken... een slinger...

sokken: handpoppen... je kunt er een haar donut van maken... haar donut
Alle reacties Link kopieren
quote:kelso schreef op 05 maart 2012 @ 17:01:

Creatief met de schaaltjes van de creme brulee?Eentje wordt hier thuis als zeepbakje gebruikt Is dat creatief genoeg?
Alle reacties Link kopieren
rekeningen!?
Alle reacties Link kopieren
quote:MEFunny schreef op 05 maart 2012 @ 17:49:

rekeningen!?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
heeft iemand trouwens een idee wat ik kan doen met schelpen...
Alle reacties Link kopieren
quote:piratorart schreef op 05 maart 2012 @ 16:31:

Waarom dacht ik ook aan kurk? Ik ook
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Schelpen van verschillende groottes nemen en je naasten op een fluitconcert trakteren? Schelpenketting, doosje bekleden.
Alle reacties Link kopieren
@ patricia 1987, dank je wel
Alle reacties Link kopieren
Tampons? Ben reuze benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Kurk



Maar wat is dat eigenlijk voor programma/iets?
Het Viva forum is papaja.
quote:BrightEyes80 schreef op 05 maart 2012 @ 19:00:

Tampons? Ben reuze benieuwd! Natmaken en dan wedstijdje spelen welke het langst tegen het plafond blijft plakken als je ze daar tegenaan gooit.
Alle reacties Link kopieren
Sorry voor de flauwe post, Fienne.



Alhoewel die tip van Lupine wel geweldig is!

Ik vermaak me nog wel even vanavond (aanbieding OB hè).



Fijne avond verder!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven