Dat geblaf!
vrijdag 7 maart 2014 om 17:59
Mijn buurman heeft de hondjes van een paar huizen verderop te logeren (tenminste, dat hoop ik, niet dat hij ze permanent houdt). Hij is nu weg en een van de dieren is al de héle middag aan het blaffen, ik word er helemaal kriegel van.
Ik heb maar een briefje in de bus gedaan met de mededeling dat zijn logeerhondje het niet zo naar de zin heeft als hij alleen is, en de hele tijd aan het blaffen is. Verder wel een aardig briefje hoor, dus ik hoop dat hij niet geïrriteerd raakt.
Nou ja, jullie kunnen er niets mee. Maar heb ik het handig aangepakt zo? Ik hoop maar dat buurman snel weer thuis komt, pfffff.
Ik heb maar een briefje in de bus gedaan met de mededeling dat zijn logeerhondje het niet zo naar de zin heeft als hij alleen is, en de hele tijd aan het blaffen is. Verder wel een aardig briefje hoor, dus ik hoop dat hij niet geïrriteerd raakt.
Nou ja, jullie kunnen er niets mee. Maar heb ik het handig aangepakt zo? Ik hoop maar dat buurman snel weer thuis komt, pfffff.
vrijdag 7 maart 2014 om 21:15
Ik denk dat het prima is dat je dit laat weten, ook al na 1 middag. Zelf zou ik het iig graag horen als mijn (oppas)hond de hele boel bij elkaar blaft als ik er niet ben.
Langsgaan was idd misschien handiger geweest dan een briefje, ik denk vooral omdat je dan meteen de reactie van buurman weet. Maar goed, zo'n briefje is ook geen ramp, zo lang het een vriendelijk briefje is.
Hoop voor je dat buurman het goed oppikt!
Langsgaan was idd misschien handiger geweest dan een briefje, ik denk vooral omdat je dan meteen de reactie van buurman weet. Maar goed, zo'n briefje is ook geen ramp, zo lang het een vriendelijk briefje is.
Hoop voor je dat buurman het goed oppikt!
zondag 9 maart 2014 om 13:15
Ik ben toch maar even langs gegaan en dat bleek een goede zet! Buurman was namelijk not amused over het briefje en vond het veel te voorbarig om al na een middag te klagen. Ik heb benadrukt dat het écht niet was om te klagen maar dat ik hem vooral wilde informeren en dat geloofde hij (uiteindelijk) gelukkig.
De hondjes moesten nog drie weken blijven maar hij overweegt nu om ze toch naar huis te brengen. Ze bleken namelijk ook de hele nacht gejankt te hebben (wat ik niet heb gehoord). Bij de eigenaars zijn nog volwassen kinderen thuis die geen tijd hadden om voor de honden te zorgen, maar dat moet dan in overleg toch maar (en dat hij ze dan overdag uit laat).
De hondjes moesten nog drie weken blijven maar hij overweegt nu om ze toch naar huis te brengen. Ze bleken namelijk ook de hele nacht gejankt te hebben (wat ik niet heb gehoord). Bij de eigenaars zijn nog volwassen kinderen thuis die geen tijd hadden om voor de honden te zorgen, maar dat moet dan in overleg toch maar (en dat hij ze dan overdag uit laat).
maandag 10 maart 2014 om 14:40