dat heb ik weer [niet blond]

03-06-2015 14:56 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kreeg gisteren visite en de bel ging beneden, Druk op de intercom gaat de deur niet open, Bel de woningbouw ik uit gelegd zegt ze vanochtend ik stuur vanmiddag een monteur, Die probeert het uit. De deur gaat gewoon open, Heb het zelf gezien, Wat blijkt heb ik op de verkeerde knop gedrukt, Dus zei tegen de monteur raar dat hij het niet deed gisteren
Wij (vader, moeder, ik 7 en Zusje van 3)!vroeger op vakantie: proberen een schemerlamp aan te doen. Waarom doet dat knopje het niet? Oh wacht, misschien moet je draaien ipv drukken. Nee, dan doet ie het ook niet... Zit er dan een hengsel ergens waar je aan moet trekken? Ook niet.

Zusje van 3 pakt de stekker en zegt: misschien eerst stekker in het stopcontact doen?

Je begrijpt wie de enige in ons gezin is die voor een technische opleiding koos.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een blond moment vorige week. Het internet deed het niet en ik moest een nieuwe box ophalen. Iedereen op de fiets getakeld en naar de winkel gefietst om een nieuwe box op te halen. Thuis gekomen, deed dat #%$# ding het nog steeds niet. Terug naar de winkel. Ik had op het verkeerde knopje gedrukt om 'm aan te zetten .
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Een paar maanden geleden was er wat met mijn boiler. Ik kreeg n.l. een koude douche en moest het ding eerst resetten wilde het warm worden. Er stond ook opeens een druppeltje de schakelaar van de thermostaat, nog nooit gezien als ik de verwarming hoger of lager wilde zetten. Enfin, de monteur komt repareert de boiler en ik had het nog over het druppeltje. Hij naar de thermostaat, kijkt er naar en zegt: dat hoort zo. Wat er gaande was met dat ding weet ik niet, maar vreemd was het wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven