DE agenda, wie o wie kan mij helpen?

19-08-2010 13:10 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog nooit een agenda gehad/gebruikt. Nu wordt het onderhand wel eens tijd, want ik houd het niet meer bij!

Ik heb alle bruna's V&D's etc gehad maar ik kom er niet uit. Ik zou niet weten waar ik moet zoeken.

Ik wil een hippe, handige, stoere doch stijlvolle agenda. Ik heb ooit een mooie gezien van chick on a mission. Wie weet of en waar die te krijgen zijn? (op de site kan ik niks vinden)

Of heeft een andere goede tip?
Ik gebruik mijn telefoon als agenda; kalender synchroniseer ik met Outlook. Scheelt ook weer spullen meesjouwen.
Hip, handig, stoer, stijlvol....

Kijk naar een passende Succes omslag of anders eens bij de Paperblanks agenda's!
koop een simpele kleine agenda!

Vooral als je nooit agenda's hebt gebruikt sleep je zo'n groot ding nooit mee!

Bij mij werkt de kalender in de keuken trouwens beter.
Moleskine, handig en stijlvol. Niet hip of stoer.
ik ben altijd blij met de hema agendas.
Koop een iPhone
bedoel je deze ?

Die is van 2004...
Mijn agenda is alleen functioneel
Claudio Ferrici, veel mooier en vrouwelijker dan succes. Kwaliteit is ook fantastisch!

Ik ga voor deze!
Gaat het om de buitenkant, of gaat het er om dat je je afspraken wat fatsoenlijk kunt opschrijven en bijhouden?

Een goedkope van de boekenwinkel is voor mij meer dan prima, het is voor mij gewoon een soort geheugensteuntje.
ik heb gewoon een kleine simpele van de HEMA. Die past in elke tas, zelfs nog in de zak van mijn jas. Dus altijd makkelijk om mee te nemen.

Als het je eerste agenda ooit is, dan zou ik er zeker niet teveel aan willen uitgeven. Pas als je zelf overtuigd bent dat het werkt voor je, kun je altijd nog een duurdere kopen.

En misschien wil je een schoolagenda of juist een jaaragenda (net wat voor werk je doet).

De hema heeft ze in verschillend maten en kleuren. Evenals een bruna, primera of welke zaak dan ook.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
quote:Ik wil een hippe, handige, stoere doch stijlvolle agenda.

Mijne moet uitstralen dat ik het leven omarm, maar soms wel met enige ironische distantie. Een vleugje avontuur, maar ook laagdrempeligheid in de omgang.

Mens, het is maar een agenda!
De Flow agenda.
Chick on a Mission agenda's heb ik een aantal jaar geleden gehad: zijn zwaar, groot en duur. Nu heb ik al jaren een Moleskine week-agenda.
quote:Tia Dalma schreef op 19 augustus 2010 @ 13:18:

Hip, handig, stoer, stijlvol....

Kijk naar een passende Succes omslag of anders eens bij de Paperblanks agenda's!Ik wilde het net gaan zeggen
Hallo?!
Inderdaad Moleskine!! Superhandige, mooie agenda's én ze zijn voor 18 maanden.
Deze is bijv. heel mooi:

Een mooie agenda is fijn!
Hallo?!
Nog even wachten, begin oktober liggen er veel agenda's in de boekwinkels ed. Voor mij is een nieuwe agenda uitzoeken altijd een hele klus die ik uiterst serieus neem, ik ga ook eerst 3 of 4 boekwinkels af en beslis dan. Hij moet leuk aan de binnen en buitenkant zijn en niet te groot.
Hema, heb ik al jaren.

Ben geen tiener meer en hou het dus simpel.
Hema! Prima agenda's in verschillende formaten.
Moleskine - www.moleskine.nl of

Paperblanks - www.beautifulpapershop.com

Ik prefereer Paperblanks. Zo mooi en zeker de Flutterbyes

Wil je de agenda alleen thuis gebruiken of wil je hem ook meesjouwen?

Als je hem meeneemt, zou ik gewoon een simpele kleine kopen. Voordat ik overstapte naar digitaal, had ik een succes-agenda. Superding maar zelfs de mini-versie die ik had is toch nog behoorlijk groot en zwaar. 9 van de 10 keer gooide ik het ding dus weer uit mijn tas voordat ik wegging.
Wow, die met die vlinders is ook mooi!
Hallo?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven