De anus van mijn kat stinkt!

18-10-2010 19:25 130 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bah!

Hij ligt op mijn schoot, maar gadverdamme, wat een putlucht..

Is dit normaal??? Wie herkent dit?

Stinkt de anus van jouw kat?

Totaal aantal stemmen: 39

ja, altijd, ik strooi rijkelijk met parfum (3%)
soms (54%)
nooit (15%)
mijn reukvermogen doet het niet (5%)
nee, ik heb een hond. (23%)
quote:Frankie33 schreef op 18 oktober 2010 @ 20:25:

Mijn kat vindt juist dat ik gigantisch uit mijn bek meur. Dat merk ik, doordat hij dan zijn anus naar me toe draait. Nu ben ik dus in de weer met mondwater, flosborsteltjes en mintkauwgum, want ik wil wel aantrekkelijk blijven voor mijn kat.Haha, je moet er wat voor over hebben om een kattenvriendje te hebben!

Mijn kat vindt juist dat ik gigantisch uit mijn bek meur. Dat merk ik, doordat hij dan zijn anus naar me toe draait. Nu ben ik dus in de weer met mondwater, flosborsteltjes en mintkauwgum, want ik wil wel aantrekkelijk blijven voor mijn kat.
quote:Jala5 schreef op 18 oktober 2010 @ 19:57:

[...]

honden hebben het ook hoor.

Die kunnen dan lekker scheuren met hun kont over de vloer.

ook zo heerlijk ranzigIk meen dat dat vaak een teken van wormen is!
quote:Zamirah schreef op 18 oktober 2010 @ 19:43:

Gadverdamme, uitknijpen....

Er zijn nochthans vrouwen die hun hele ziel en zaligheid leggen in het uitknijpen van de puisten van hun vriend.

Toch net zoiets?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Hij is stevig maar niet echt dik... hij kan er ook zeker 'bij", zeg maar.
quote:Zamirah schreef op 18 oktober 2010 @ 20:35:

Hij is stevig maar niet echt dik... hij kan er ook zeker 'bij", zeg maar.Dat is mooi, zie je ook stukjes poep zitten of komt de lucht uit zijn anus zelf (door middel van winden=gas)?
O ja, eet je kat vaak blikvoer Zam? Daar kunnen ze ook ontzettend van gaan stinken (en hun drollen ook).

Mijn kat vindt juist dat ik gigantisch uit mijn bek meur. Dat merk ik, doordat hij dan zijn anus naar me toe draait. Nu ben ik dus in de weer met mondwater, flosborsteltjes en mintkauwgum, want ik wil wel aantrekkelijk blijven voor mijn kat.

(wat stelt je avatar trouwens voor Frankie?)
quote:Confiture schreef op 18 oktober 2010 @ 20:31:

[...]

Ik meen dat dat vaak een teken van wormen is!Dat dacht ik ook altijd vanwege het schuren met de billen over de grond, maar de dierenarts wist mij te vertellen dat het ontstoken anaalklieren zijn. En dat uitdrukken is echt heus niet zo ranzig als het klinkt, simpel om te doen en een weldaad voor de hond.
Dat filmpje doet het helemaal niet.
Ik heb al jaren katten, maar hoe weet iedereen dat, van die anaalklieren?

*was zalig in onwetendheid*
http://www.youtube.com/watch?v=vywTCnjK ... re=related
quote:punkje schreef op 18 oktober 2010 @ 20:43:

[...]

Dat dacht ik ook altijd vanwege het schuren met de billen over de grond, maar de dierenarts wist mij te vertellen dat het ontstoken anaalklieren zijn. En dat uitdrukken is echt heus niet zo ranzig als het klinkt, simpel om te doen en een weldaad voor de hond.Vind je? Ik vind de geur om te kotsen.
Ik ken het alleen van de hond, stinkt inderdaad wel maar zo snel mogelijk doen en klaar! Hoort er gewoon bij toch?
quote:punkje schreef op 18 oktober 2010 @ 20:53:

Ik ken het alleen van de hond, stinkt inderdaad wel maar zo snel mogelijk doen en klaar! Hoort er gewoon bij toch?Als je weet wat je doet wel, maar bij een woeste hond of wild om zich heen slaande kat zou ik het zelf niet zo gauw doen als leek.
Ik zit nooit met mijn neus bij de anus van mijn kat. Maar waarschijnlijk zal het niet stinken als ik ook zo niets ruik. Ga er niet vanuit dat ik mijn neus erin moet steken om iets te ruiken.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Geef mijn portie maar aan Fikkie
*loopt met grote boog om nietsvermoedende kat heen*
quote:tonkje schreef op 18 oktober 2010 @ 20:32:

[...]

Er zijn nochthans vrouwen die hun hele ziel en zaligheid leggen in het uitknijpen van de puisten van hun vriend.

Toch net zoiets? Ieuwwwwww, van de week bij Mediamarkt, in de wachtkamer om mijn laptop op te halen die gerepareerd was. Komt iemand na mij, een stelletje. En zij gaat pukkels in zijn gezicht uitknijpen, waar we allemaal bij waren. Ik heb haar een vreemde blik toegeworpen en ben maar alvast bij de balie gaan staan, werd er echt onpasselijk van dat ze die gele bergjes aan het uitknijpen was. Was echt heel onsmakelijk om te zien.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:punkje schreef op 18 oktober 2010 @ 20:53:

Ik ken het alleen van de hond, stinkt inderdaad wel maar zo snel mogelijk doen en klaar! Hoort er gewoon bij toch?

Ja, doei!

Iris, nee, alleen brokken!

Het stinkt inderdaad wat visachtig nou ik er bij stilsta....

Nee, zeer zeker geen stukjes poep.
Oeps ik herken dit bij mijn poes. Tis niet echt een poeplucht maar meer een pies-vissigachtige lucht die heel penetrant kan ruiken Ik ben er inmiddels aan gewend, maar misschien kan een bezoekje aan de huisarts geen kwaad. No way dat ik het zelf zou doen heb ook het filmje aangeklikt en volledig genezen om het überhaupt te proberen! :puke:
quote:gazelle schreef op 18 oktober 2010 @ 20:04:

Gatverredamme joh! En dat er blijkbaar mensen zijn die dan zelf aan de aars van hun kat/hond gaan lopen knijpen.

Er gaat een wereld voor me openDat is niet het enige wat open gaat .......
quote:zonnestraaltje71 schreef op 18 oktober 2010 @ 20:42:

[...]

(wat stelt je avatar trouwens voor Frankie?)Het is een tekening die ik in een psychiatrische kliniek heb gemaakt tijdens een opname. Ik ben er trots op, niet omdat het mijn beste werk is, maar wel mijn eerste werk zonder perfectionisme. En ik vind die zon gewoon mooi geworden.
Gatver. Ik zou gewoon naar de dierenarts gaan, en niet zelf lopen klooien.

Heb zelf een hond, en die heeft dit nog nooit gehad. Krijgt rauw voer, daardoor harde poep, en dan worden de anaalklieren vanzelf 'schoon' gehouden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven