De hondenwandelwagen
woensdag 16 oktober 2013 om 12:01
We hebben een yorkshire terrier die niet van regen en sneeuw houdt.
Ook is hij dol op wandelen en winkelen.
Toen zag ik deze superdeluxe hondenwandelwagen.
Zou je daarmee wel de supermarkt in mogen?
Superdeluxe wandelwagen voor je hond
Geschikt voor honden tot 25 kg
Ruime opbergmand aanwezig
één hands-inklapsysteem, zeer eenvoudig
Ook is hij dol op wandelen en winkelen.
Toen zag ik deze superdeluxe hondenwandelwagen.
Zou je daarmee wel de supermarkt in mogen?
Superdeluxe wandelwagen voor je hond
Geschikt voor honden tot 25 kg
Ruime opbergmand aanwezig
één hands-inklapsysteem, zeer eenvoudig
woensdag 16 oktober 2013 om 12:18
woensdag 16 oktober 2013 om 12:34
Het komt bij mij over alsof de eigenaren van honden in wandelwagens en met kleertjes aan het liefst nog met poppen zouden willen spelen.
Wat mij betreft zouden ze dat ook maar beter allemaal met poppen doen, in plaats van met honden. Ze zullen echt geen slecht leven hebben zo omdat ze niet beter weten. Maar het kan - denk ik - leuker voor zo'n beest: lekker wandelen en rennen om hun energie kwijt te kunnen en gewoon in hun vacht omdat die prima is voor de weersomstandigheden.
Maar misschien is het meer iets voor van die overfokte hondjes die nauwelijks meer de juiste vacht en grootte en vorm hebben om nog normaal naar buiten te kunnen?
Wat mij betreft zouden ze dat ook maar beter allemaal met poppen doen, in plaats van met honden. Ze zullen echt geen slecht leven hebben zo omdat ze niet beter weten. Maar het kan - denk ik - leuker voor zo'n beest: lekker wandelen en rennen om hun energie kwijt te kunnen en gewoon in hun vacht omdat die prima is voor de weersomstandigheden.
Maar misschien is het meer iets voor van die overfokte hondjes die nauwelijks meer de juiste vacht en grootte en vorm hebben om nog normaal naar buiten te kunnen?
woensdag 16 oktober 2013 om 12:36
Ik vind het belachelijk. Zodra een hond niet meer zelfstandig kan lopen dan vind ik het geen 'hondwaardig' leven meer.
Bovendien schrijf je dat hij dol is op wandelen (en winkelen?), waarom moet hij dan in zo'n stom ding?
Zelf in dat ding mag hij denk ik de supermarkt niet in, want dat heeft met hygiene te maken. Ik zet mijn hond altijd voor de deur en in bepaalde winkels draag ik hem. Heel vaak mag hij toch gewoon rondlopen, verbaast me toch altijd weer hoeveel winkeliers hondenliefhebbers zijn.
Bovendien schrijf je dat hij dol is op wandelen (en winkelen?), waarom moet hij dan in zo'n stom ding?
Zelf in dat ding mag hij denk ik de supermarkt niet in, want dat heeft met hygiene te maken. Ik zet mijn hond altijd voor de deur en in bepaalde winkels draag ik hem. Heel vaak mag hij toch gewoon rondlopen, verbaast me toch altijd weer hoeveel winkeliers hondenliefhebbers zijn.
Cum non tum age
woensdag 16 oktober 2013 om 12:42
quote:ElleMichelle schreef op 16 oktober 2013 @ 12:35:
Voor honden die je niet alleen thuis kunt laten,neem ze mee uit winkelen
[img]http://www.faunalandwebwinkel.nl/data/a ... b_6455.jpg[/img]
Schattig, die leuke roze kleertjes ook. Maar dit zijn geen echte hondjes toch?
Is de doggieluier eigenlijk al uitgevonden?
Voor honden die je niet alleen thuis kunt laten,neem ze mee uit winkelen
[img]http://www.faunalandwebwinkel.nl/data/a ... b_6455.jpg[/img]
Is de doggieluier eigenlijk al uitgevonden?
woensdag 16 oktober 2013 om 12:46
quote:zoembaya schreef op 16 oktober 2013 @ 12:42:
[...]
Is de doggieluier eigenlijk al uitgevonden?Ja volgens mij wel, jammer genoeg gebruikt niemand hem ..zou zoveel poep en pies tegen andersmans spullen en op onze stoepen schelen!
[...]
Is de doggieluier eigenlijk al uitgevonden?Ja volgens mij wel, jammer genoeg gebruikt niemand hem ..zou zoveel poep en pies tegen andersmans spullen en op onze stoepen schelen!