De stoom komt uit mijn oren!!!!

27-03-2012 02:42 39 berichten
De onderburen zijn sinds ze thuis zijn gekomen om kwart over twaalf op vol volume tegen elkaar aan het schreeuwen.

En ik kan elk woord verstaan. Elk woord.

Ben in staat om hem door de brievenbus te sleuren inmiddels.

Pfff.
Alle reacties Link kopieren
Geen optie om aan te bellen?
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Doe dit:

Naar beneden gaan, wat zinnen die je hebt gehoord citeren, en zeggen dat dat wel genoeg informatie was voor 1 nacht. Slaap lekker! *loopt weg met opgeheven neus*
Ik zou hem het liefst door de brievenbus trekken en binnenstebuiten gekeerd weer terug proppen.

Poef!

Ik kan dus helemaal niets op dit moment. En dat is zó frustrerend!
anoniem_119896 wijzigde dit bericht op 27-03-2012 03:28
Reden: iets tekst weggehaald ivm privacy
% gewijzigd
Dan lijkt het me handig om er morgen wel op terug te komen, bij de buren. Was je man overstuur vanwege de burenruzie?
quote:kookwekkertje01 schreef op 27 maart 2012 @ 03:01:

Dan lijkt het me handig om er morgen wel op terug te komen, bij de buren. Was je man overstuur vanwege de burenruzie?

Absoluut. Morgen sta ik op de stoep.

Buren zijn nog steeds aan het schreeuwen, al bijna 3 uur.
anoniem_119896 wijzigde dit bericht op 27-03-2012 03:27
Reden: iets tekst weggehaald ivm privacy
% gewijzigd
Ben ook van plan om de wijkagent en de beheerder in te schakelen. Het is de laatste tijd vaak mis en ik ben het zat om naar die eindeloze tirades te luisteren.

Moet zeggen dat ik hem nu ook wel eng vind, als je na 3 uur schreeuwen nog zo fanatiek klinkt alsof je iemand in elkaar wil slaan. De meeste mensen hebben een piek en dan zwakt het weer af, maar hij blijft maar pieken.

Ik sluit niet uit dat hij stoned is trouwens.
Jeetje.... Wat vreselijk heftig. Lijkt me inderdaad handig om de wijkagent in te schakelen. Jullie hebben al genoeg aan je eigen zorgen. Ik vind drie uur schreeuwen ook bizar. Mijn zusje had zo'n buurman. Zij belde regelmatig de politie. Had hij nog het lef om daarna bij mijn zusje aan te bellen, om verhaal te halen.

Ik heb geen ervaring met, of verstand van ptss. Wist niet dat het zo erg kon zijn. Fijn dat je man slaapt, maar irritant dat jij je ligt op te vreten.
Zucht.

Wat een idioot, die buurman van je zusje. Ben benieuwd hoe mijn buurman gaat reageren. Ik ga morgen met de andere buren (die ook veel last van vooral hem hebben) morgen verhaal halen. Om een uur of 9 denk ik.

Bedankt dat je even wilde luisteren, ik moest het even kwijt. Ga nu proberen nog even te slapen.

PS, ik haal misschien even wat tekst weg voor de praaivesie . Zul je net zien dat de buurvrouw een topic komt openen over haar droeftoeter van een vent.
quote:oogappeltje schreef op 27 maart 2012 @ 02:52:

Doe dit:

Naar beneden gaan, wat zinnen die je hebt gehoord citeren, en zeggen dat dat wel genoeg informatie was voor 1 nacht. Slaap lekker! *loopt weg met opgeheven neus*Dat gaat bij deze man niet werken helaas.
Succes! En graag gedaan.... Als dat topic er komt, vraag ik wel of ze wel rekening met de buren houden. Slaap lekker.
Je kunt hier gewoon de politie voor bellen hoor. Hebben wij ook gedaan met onze bovenburen die niet met elkaar konden leven, maar dat wel graag wilde. Wij konden ook telkens met ze meegenieten, dat hij buiten de pot pieste en zij god mag weten wat naar binnen snoof etc. TOen er op een gegeven moment ook nog met spullen werd gegooid was voor ons de maat vol en hebben we de politie gebeld, die hebben ze toen allebei meegenomen, daarna was het een stuk rustiger.
Succes, ik heb het ook gehad in mijn vorige woonplaats, alleen was het dan pappie die compleet door het lint ging en zijn vrouw en kinderen ernstig bedreigde en door de tent heen mepte, urenlang. Politie is 1 keer gekomen, ze deden de deur niet open, politie droop af

Verder wilden die niet meer komen, ook niet na talloze keren bellen en meldingen maken, en uiteindelijk heb ik nog een hele hoop ellende met die mensen gehad, omdat ik dus de politie erbij had gehaald....hopelijk loopt het voor jou beter af.
Pfff wat n ellende joh dat je nachtrust door zulke stommerds eraan gaat.

Is het nog later de nacht gestopt?

sterkte
a
TO lastige situatie. Wil je wel even zeggen dat ik geniet van de manier waarop je schrijft. Heel levendig en beeldend/ Open vooral vaker topics haha

Succes!
Wij hebben ook zulke onderburen gehad! Zij waren allochtoon, dus ik verstond geen woord van wat ze schreeuwden! En het was meestal op zondagochtend 09.00 uur en volgens mij sleurde hij haar door het huis, want zij krijste als een varken....Een kennis die in de flat die haaks op de onze staat woont, kon ook bij hen naar binnen kijken en zag ook dat hij haar 'mishandelde'. Maar ik vond het een hele enge man, noemen hem nog steeds 'boze buurman'. Gelukkig gingen ze verhuizen en verhuren ze de flat onder. Af en toe komt de man langs en dan vraagt hij of we overlast hebben. Dan denk ik wel eens, je moet eens weten wat voor overlast we van jullie hadden.... Maar we hebben er nooit wat van durven zeggen....

Een buurman 2 verdiepingen onder ons had er een handje van om af en toe heel hard voorwerk af te steken met vriendjes. Toen hebben we de wijkagent benadert en die heeft hem even terecht gewezen. Nooit meer last van vuurwerk gehad ...
quote:Francisca21 schreef op 27 maart 2012 @ 10:24:

Een kennis die in de flat die haaks op de onze staat woont, kon ook bij hen naar binnen kijken en zag ook dat hij haar 'mishandelde'...En jij of de kennis hebben niet eraan gedacht om de politie in te schakelen voor die mishandeling???
quote:Francisca21 schreef op 27 maart 2012 @ 10:24:

Wij hebben ook zulke onderburen gehad! Zij waren allochtoon, dus ik verstond geen woord van wat ze schreeuwden! En het was meestal op zondagochtend 09.00 uur en volgens mij sleurde hij haar door het huis, want zij krijste als een varken....Een kennis die in de flat die haaks op de onze staat woont, kon ook bij hen naar binnen kijken en zag ook dat hij haar 'mishandelde'. Maar ik vond het een hele enge man, noemen hem nog steeds 'boze buurman'. Gelukkig gingen ze verhuizen en verhuren ze de flat onder. Af en toe komt de man langs en dan vraagt hij of we overlast hebben. Dan denk ik wel eens, je moet eens weten wat voor overlast we van jullie hadden.... Maar we hebben er nooit wat van durven zeggen....

Een buurman 2 verdiepingen onder ons had er een handje van om af en toe heel hard voorwerk af te steken met vriendjes. Toen hebben we de wijkagent benadert en die heeft hem even terecht gewezen. Nooit meer last van vuurwerk gehad ...bergijp ik hier uit dat je wel de politie inschakeld als er rotjes worden afgestoken, maar niet wanneer de buurvrouw aan haar haren dor het huis wordt gesleurd? Please tell me dat ik info mis...
life ain't a perfect story, write it while you live it
Bedankt voor jullie reacties!

Inmiddels ben ik een beetje bijgeslapen. Ze zijn tot 5 uur doorgegaan. Ik ga straks samen met de buurvrouw naar ze toe om te zeggen dat dit eenmalig was en dat ze de volgende keer de politie op de stoep hebben staan.

Zijn ze nu helemaal besodemieterd!
nou ik weet niet hoor, ik bemoei me liever niet met andermans zaken. En wat doe je dan? 112 bellen en zeggen dat je denkt dat hij haar mishandelt?

Mijn man en ik hebben ook wel eens ruzie, ik zou het niet waarderen als er elke keer politie voor de deur staat omdat het lijkt alsof we vechten....
a
quote:blackmoon777 schreef op 27 maart 2012 @ 08:38:

Herkenbaar.... mijn onderburen zijn ook zo.

ik ben nu ook een dossier aan het bijhouden want volgensmij roken ze ook wiet, dit weet ik niet zeker blabla

..OMG, wat zielig ben jij!
Inderdaad zeg, heb je niks beters te doen?
Wat is er verboden aan wiet roken in je eigen huis?

Mijn buurvrouw werd geslagen. Talloze malen daarom de politie gebeld als we weer hoorden dat haar hoofd tegen de keukenkasjes werd gebeukt. Ook hebben we zelf met de buurvrouw proberen te praten, maar er was nooit iets aan de hand, zei ze..

Met als gevolg dat zowel buurman als buurvrouw ons (buren aan beiden kante) gingen haten. Uiteindelijk zijn ze verhuisd en heeft zij toch de moed gevonden om bij hem weg te gaan.

Bij vermoedens van mishandeling zou ik altijd 0900-tuig bellen, het helpt waarschijnlijk geen moer, maar ik wil niet op mijn geweten hebben dat ik het wist en niets deed..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven