De Tetteraars gaan tegensputterend de herfst tegemoet!

29-08-2010 23:19 3026 berichten
Alle reacties Link kopieren

Het 12e Tettertopic alweer!

We tetteren over alles wat miauwt, blaft, snuft, blubt of op welke manier dan ook communitettert.

Off Topic hebben we hier nog nooit van gehoord en iedereen is welkom, maar..... wel even een plaatje plakken van je dier!

Plaatjes van leuke mannen komen hier ook regelmatig voorbij onder het motto "lekker dier"

Ons oude topic:Deel 11
Optimist tot in de kist!
En nu is er koffie, na een nachtje niet slapen ben ik errug aan koffie toe.

Olijf, rot dat je nog steeds last van je bijholtes hebt, heb je al een afspraak gemaakt met de KNO arts? (voel me nu net zo'n moeke, pffff)

Ratteke, hoe is het met jullie, houden jullie het allebei nog een beetje vol na alle narigheid? Jullie hebben zoveel voor jullie kiezen gehad, hoop dat jullie weer een beetje rust krijgen.

Jullie hebben de maandag er op het werk allemaal al weer opzitten zeker?

Ik deel even een paar uit!
Optimist tot in de kist!
Nee Fantje, ik zit er nog middenin.... Je zou het niet zeggen.

Nog anderhalf uur.

Veel succes jij straks! Laat je niet op je nek zitten door die kijvende wijven. Ik hoop dat het meevalt.

Jaaaa ons Latex Loesje is 1 jaar. Veer je hebt zelf al al mijn mooie plaatjes geplakt.

Mijn fiets is stuk. Ketting eraf of zo maar het is zo'n gesloten kettingkast. Fietsenmaker is dicht en morgen moet ik werken. Ik BAAAAL. Weer extra kosten :'(
Het Viva forum is papaja.
De zon schijnt hier!! DE ZON!!

Weten jullie nog, dat is dit ding:
Ik ben mijn eigen bananenschil
quote:Slofje schreef op 30 augustus 2010 @ 14:22:

Leuke plaatjes Ratteke, vooral die submarine racing Ik dacht eerst: ik zie niks... Duhhh
Ik ben mijn eigen bananenschil
Zoë vanavond.

quote:Maleficent schreef op 30 augustus 2010 @ 13:48:

Ja, dat is een goede Leo, ik heb die ouwe van mij vorig jaar op de nieren laten testen, en toen zei de DA dat hij nog wel een paar jaartjes mee kon, alles zag er goed uit.

Toch is hij in zijn koppie wel anders, vind ik. Wil veel aandacht en mauwt ontzettend veel. Heeft ouwe Kees dat ook?

Gaan katten sowieso niet afvallen als ze bejaard zijn? (algemene vraag)

Ja, hij krijst zich gek

Tegen deuren vooral.

Gaat 'ie voor een deur zitten, kijkt er naar en begint te blaten.

En als je hem dan roept kijkt hij om met een wazige blik maar dan herstelt hij zich en komt op me af rennen alsof er niks aan de hand was.

Zo rond etenstijd is hij trouwens zo alert als wat.....
Ratske, Ouwe Kees is niet speels maar dat is hij nooit geweest. Áls hij al een keer gaat spelen dan doet hij dat met stijve poten en rare, niet soepele bewegingen maar ook dat is al iets wat hij deed toen hij vijf was.

Leuke plaatjes bij de weg!

Olijf, lekker wijf!

Haha leuke site die cheezburger.

Dees is voor Leo

En deze is voor Ratteke's katten ( )

Haha Ratteke, wij zullen dit nieuwe topic eens ff gauw volgooien. Op naar nr. 13!!
Tetters! Ik meld me weer even, met een heel duf hoofd want net op de bank in slaap gevallen .

Mooie plaatjes, die oceaan had ik dus niet nodig om in te kakken .

Leo, ik herken echt veel van Olivier in het gedrag van Ouwe Kees.

Fantje, niet geslapen . das niet goed hoor! Als werk zoveel zorg geeft dat je nachtrust eraan gaat . Ook niet te lang mee blijven natuurlijk, moeder ik een beetje terug.

Splinter, ik heb nog niks gehoord . Jij wel?
Tonks, geen OV en geen fiets, dat is kleaute. Hoe is je herkansing gegaan?

Ratteke, heb je wel lekkere boodschappen naar huis gesleept? Anders gezegd, wat ga je eten?

Slofje, ook jou gun ik nu wel eens wat goed nieuws, maar helaas dus nog steeds geen adequate kuur voor Streepy. Naar!
Ik ga proberen een beetje scherper te raken, want moet straks scheidsrechteren. Sta niet te trappelen, maar dat hoort erbij en ik moet de situaties natuurlijk wel een beetje knap beoordelen. Heb meer zin om lekker op de bank te hangen
Neuh, boodschappen waren noodzakelijke dingen. Brood, beleg, spekkies voor vanavond en vlees, kattenvoer.

En K heeft mijn bietenstamppot benoemd tot nieuw favoriet eten. Dus dat gaan we eten. Ik vind het wel lekker maar voor eens een keertje. Maar nu eet ik dit haast elke week.

Ik ben totaal inspiratieloos wat eten betreft. Alles wat ik wel lekker vind vind hij weer zo zo. Ik zit er nu over te denken om qua eten maar apart te gaan koken. Hij zijn prakkie, ik de mijne. Vermoeiend hoor, zo'n zeikerd aan tafel.
Oei, dat is lastig! Man hier eet vrijwel al mijn kooksels met smaak op, alleen kippenlever hoef ik echt niet op tafel te zetten. Dus dat eet ik als hij er niet is .

Hier kookt man op maandag en dat is al jaaaaaaaren hetzelfde: rijst + roerbak van gehakt en thaise groentemix. Ik vraag wel eens of hij zijn repertoire wat uit wil breiden, maar zonder succes. Gelukkig smaakt het me vrijwel altijd wel lekker.

Ik ga hem eens aansporen om het klaar te maken, moet over een uur de deur uit...en heb nog steeds geen zin.
Ik kan het nog niet laten, voor Male.

weer present,werkdag zit er weer op.

Moest mijn kennistoets doen,is ieder kwartaal verplicht en weer keurig 88%

ik mag voorlopig nog even werken

Kat Leo Male

ja iedereen natuurlijk

maar fijn dat we jullie ook weer zien!!

Ik ga ook zo met mijn oude besje naar de DA

wil even naar Isa's oren laten kijken....ik heb het gevoel dat ze een beetje eenzaam wordt van het niet alles horen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven