De Tetteraars gaan tegensputterend de herfst tegemoet!
zondag 29 augustus 2010 om 23:19
Het 12e Tettertopic alweer!
We tetteren over alles wat miauwt, blaft, snuft, blubt of op welke manier dan ook communitettert.
Off Topic hebben we hier nog nooit van gehoord en iedereen is welkom, maar..... wel even een plaatje plakken van je dier!
Plaatjes van leuke mannen komen hier ook regelmatig voorbij onder het motto "lekker dier"
Ons oude topic:Deel 11
Optimist tot in de kist!
maandag 30 augustus 2010 om 15:22
En nu is er koffie, na een nachtje niet slapen ben ik errug aan koffie toe.
Olijf, rot dat je nog steeds last van je bijholtes hebt, heb je al een afspraak gemaakt met de KNO arts? (voel me nu net zo'n moeke, pffff)
Ratteke, hoe is het met jullie, houden jullie het allebei nog een beetje vol na alle narigheid? Jullie hebben zoveel voor jullie kiezen gehad, hoop dat jullie weer een beetje rust krijgen.
Jullie hebben de maandag er op het werk allemaal al weer opzitten zeker?
Ik deel even een paar uit!
Olijf, rot dat je nog steeds last van je bijholtes hebt, heb je al een afspraak gemaakt met de KNO arts? (voel me nu net zo'n moeke, pffff)
Ratteke, hoe is het met jullie, houden jullie het allebei nog een beetje vol na alle narigheid? Jullie hebben zoveel voor jullie kiezen gehad, hoop dat jullie weer een beetje rust krijgen.
Jullie hebben de maandag er op het werk allemaal al weer opzitten zeker?
Ik deel even een paar uit!
Optimist tot in de kist!
maandag 30 augustus 2010 om 15:44

maandag 30 augustus 2010 om 16:32
quote:Maleficent schreef op 30 augustus 2010 @ 13:48:
Ja, dat is een goede Leo, ik heb die ouwe van mij vorig jaar op de nieren laten testen, en toen zei de DA dat hij nog wel een paar jaartjes mee kon, alles zag er goed uit.
Toch is hij in zijn koppie wel anders, vind ik. Wil veel aandacht en mauwt ontzettend veel. Heeft ouwe Kees dat ook?
Gaan katten sowieso niet afvallen als ze bejaard zijn? (algemene vraag)
Ja, hij krijst zich gek
Tegen deuren vooral.
Gaat 'ie voor een deur zitten, kijkt er naar en begint te blaten.
En als je hem dan roept kijkt hij om met een wazige blik maar dan herstelt hij zich en komt op me af rennen alsof er niks aan de hand was.
Zo rond etenstijd is hij trouwens zo alert als wat.....
Ja, dat is een goede Leo, ik heb die ouwe van mij vorig jaar op de nieren laten testen, en toen zei de DA dat hij nog wel een paar jaartjes mee kon, alles zag er goed uit.
Toch is hij in zijn koppie wel anders, vind ik. Wil veel aandacht en mauwt ontzettend veel. Heeft ouwe Kees dat ook?
Gaan katten sowieso niet afvallen als ze bejaard zijn? (algemene vraag)
Ja, hij krijst zich gek
Tegen deuren vooral.
Gaat 'ie voor een deur zitten, kijkt er naar en begint te blaten.
En als je hem dan roept kijkt hij om met een wazige blik maar dan herstelt hij zich en komt op me af rennen alsof er niks aan de hand was.
Zo rond etenstijd is hij trouwens zo alert als wat.....

maandag 30 augustus 2010 om 17:10
Tetters! Ik meld me weer even, met een heel duf hoofd want net op de bank in slaap gevallen .
Mooie plaatjes, die oceaan had ik dus niet nodig om in te kakken .
Leo, ik herken echt veel van Olivier in het gedrag van Ouwe Kees.
Fantje, niet geslapen . das niet goed hoor! Als werk zoveel zorg geeft dat je nachtrust eraan gaat . Ook niet te lang mee blijven natuurlijk, moeder ik een beetje terug.
Splinter, ik heb nog niks gehoord . Jij wel?
Mooie plaatjes, die oceaan had ik dus niet nodig om in te kakken .
Leo, ik herken echt veel van Olivier in het gedrag van Ouwe Kees.
Fantje, niet geslapen . das niet goed hoor! Als werk zoveel zorg geeft dat je nachtrust eraan gaat . Ook niet te lang mee blijven natuurlijk, moeder ik een beetje terug.
Splinter, ik heb nog niks gehoord . Jij wel?
maandag 30 augustus 2010 om 17:12

maandag 30 augustus 2010 om 17:24
Neuh, boodschappen waren noodzakelijke dingen. Brood, beleg, spekkies voor vanavond en vlees, kattenvoer.
En K heeft mijn bietenstamppot benoemd tot nieuw favoriet eten. Dus dat gaan we eten. Ik vind het wel lekker maar voor eens een keertje. Maar nu eet ik dit haast elke week.
Ik ben totaal inspiratieloos wat eten betreft. Alles wat ik wel lekker vind vind hij weer zo zo. Ik zit er nu over te denken om qua eten maar apart te gaan koken. Hij zijn prakkie, ik de mijne. Vermoeiend hoor, zo'n zeikerd aan tafel.
En K heeft mijn bietenstamppot benoemd tot nieuw favoriet eten. Dus dat gaan we eten. Ik vind het wel lekker maar voor eens een keertje. Maar nu eet ik dit haast elke week.
Ik ben totaal inspiratieloos wat eten betreft. Alles wat ik wel lekker vind vind hij weer zo zo. Ik zit er nu over te denken om qua eten maar apart te gaan koken. Hij zijn prakkie, ik de mijne. Vermoeiend hoor, zo'n zeikerd aan tafel.
maandag 30 augustus 2010 om 17:31
Oei, dat is lastig! Man hier eet vrijwel al mijn kooksels met smaak op, alleen kippenlever hoef ik echt niet op tafel te zetten. Dus dat eet ik als hij er niet is .
Hier kookt man op maandag en dat is al jaaaaaaaren hetzelfde: rijst + roerbak van gehakt en thaise groentemix. Ik vraag wel eens of hij zijn repertoire wat uit wil breiden, maar zonder succes. Gelukkig smaakt het me vrijwel altijd wel lekker.
Ik ga hem eens aansporen om het klaar te maken, moet over een uur de deur uit...en heb nog steeds geen zin.
Hier kookt man op maandag en dat is al jaaaaaaaren hetzelfde: rijst + roerbak van gehakt en thaise groentemix. Ik vraag wel eens of hij zijn repertoire wat uit wil breiden, maar zonder succes. Gelukkig smaakt het me vrijwel altijd wel lekker.
Ik ga hem eens aansporen om het klaar te maken, moet over een uur de deur uit...en heb nog steeds geen zin.

maandag 30 augustus 2010 om 17:48
weer present,werkdag zit er weer op.
Moest mijn kennistoets doen,is ieder kwartaal verplicht en weer keurig 88%
ik mag voorlopig nog even werken
Kat Leo Male
ja iedereen natuurlijk
maar fijn dat we jullie ook weer zien!!
Ik ga ook zo met mijn oude besje naar de DA
wil even naar Isa's oren laten kijken....ik heb het gevoel dat ze een beetje eenzaam wordt van het niet alles horen..