Decoratie/gebruik ottomane
vrijdag 17 maart 2017 om 15:28
Ik moest het even opzoeken hoe het heet, een zitbankgedeelte zonder rugleuning, maar het heet dus een ottomane. Ik leg er nu een plaid op, maar ik benieuwd of andere mensen leukere ideeën hebben voor dat stukje bank. Ik ga er nooit zitten, niet fijn zonder rugleuning.
Bedankt alvast voor het meedenken!
Bedankt alvast voor het meedenken!
vrijdag 17 maart 2017 om 16:26
Voorlopig bij ons ook een plaid. Met twee jonge kinderen kan ik er ook echt niets anders op zetten.
Bij vrienden van ons ligt er een mooie plaid op en daar staat een dienblad op met een witte vaas en twee kaarsen en wat witte stenen. Vind ik ook wel mooi.
Bij vrienden van ons ligt er een mooie plaid op en daar staat een dienblad op met een witte vaas en twee kaarsen en wat witte stenen. Vind ik ook wel mooi.
Doe niet bij een ander wat je zelf niet wil!
vrijdag 17 maart 2017 om 17:04
quote:Finjie schreef op 17 maart 2017 @ 16:26:
Op de bank?? Heel vreemd.
TO, wat een gekke bank dat je je benen daar niet op kan leggen. Daar is dat stuk toch voor?
Op de bank?? Heel vreemd.
TO, wat een gekke bank dat je je benen daar niet op kan leggen. Daar is dat stuk toch voor?