Dekbedovertrek gezocht!!

02-06-2014 20:03 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames!

Ik heb even een vraag voor jullie, ik ben op zoek naar dit dekbedovertrek. Vind hem zoooo leuk. Ik kan hem helaas alleen maar vinden in his side en her side andersom. Jammer genoeg slaap ik rechts (of links is maar net hoe je het bekijkt). En op onderstaande site is hij niet meer leverbaar?

Ik weet niet of deze vraag al eerder is gesteld, anders sorry.

Hoop dat iemand me kan helpen

[img]http://m.ebay.co.uk/itm/151212530068[/img]
quote:Desperate_Housewive schreef op 02 juni 2014 @ 21:01:

Ik snap er niks meer van. Bij die van sense zit toch de her Side aan de andere kant dan die uit de OP? Die moet je toch ook hebben?

Wil juist dezelfde als in mijn OP, sorry dat het zo onduidelijk is.

Ga nog maar even verder zoeken dan, tot nu toe bedankt voor de meezoekers! Ik snap eerlijk gezegd niet hoe je een dekbed zo kunt omdraaien? (Behalve wanneer de andere kant van het dekbedovertrek, dus waar je zoals t nu lijkt onder ligt, ook deze tekst heeft maar dan andersom) je hebt anders de tekst dan toch verkeerd om? Of ben ik nu heel dom..
quote:Desperate_Housewive schreef op 02 juni 2014 @ 21:22:

Je ziet toch bij die foto's dat het dekbed aan de andere kant qua kleur doorloopt. Bij dat omgeslagen stuk. Natuurlijk kan je hem gewoon omdraaien alsof ze allemaal moeilijk 2 verschillende overtrekken gaan maken, terwijl het zo simpel kan.Oke ja dan snap ik het! Dit lijkt mij inderdaad ook meer dan logisch, maar ik ga wel even bellen. Dan weet ik meer :-)
Ok, roze hartje

Pak een A4 papier, maak de rechter zijde zwart. Draai het blad om en maak de linkerkant zwart.. Dan zie je de logica.. (hoop ik)
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Ik denk dat Sense gelijk heeft, en dat je het inderdaad gewoon kunt omdraaien.
quote:Sense-1970 schreef op 02 juni 2014 @ 21:32:

Ok, roze hartje

Pak een A4 papier, maak de rechter zijde zwart. Draai het blad om en maak de linkerkant zwart.. Dan zie je de logica.. (hoop ik)

Dit snap ik natuurlijk wel.. Maar dan zou de tekst ook aan de andere kant moeten staan en dat vraag ik me dus af. Al lijkt het me wel meer dan logisch dat de "bedenker" hiervan hier over na heeft gedacht, las ik op een andere site dat deze achterkant gewoon zwart met wit doorloopt maar geen tekst heeft. Nu weet ik niet of alle dekbedden dit hebben.

Achja.. Misschien moeten we maar gewoon van plek ruilen dan is het probleem ook opgelost
Als ze daar niet over nagedacht hebben, schiet mij dan maar lek.. Dan weet ik mijn volgende carrière.. Dekbedovertrekkenontwerper!
Of je legt het voeten einde tijdens het slapen aan de bovenzijde

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven