Deurklinken Rvs opfrissen met spray. Welke?

20-07-2019 09:48 31 berichten
Mijn deurklinken zijn nog prima, maar hebben hier en daar wat krasjes opgelopen. Wil ze graag wat opschuren en opfrissen met een spray met dezelfde kleur om ze weer mooi egaal te krijgen. Ben al aan het zoeken geweest, maar word nooit wijzer van de kleur op de verpakking (vaak op de dop). Ik zoek een Rvs-achtige kleur, niet te glanzend. Satin-finish, of liever mat dan te glimmend. Wie o wie weet wat ik moet hebben?
Voor de diepere krassen heb je van die polijstborsteltjes (fijn en grover) voor op een dremel.. en dan inderdaad na poetsen met een fijn polijstmiddel.
Ik ken het woord "opfrissen" in de betekenis van "opknappen" niet, vandaar.
Oriander schreef:
20-07-2019 17:43
Ik ken het woord "opfrissen" in de betekenis van "opknappen" niet, vandaar.
En dan ook nog in combinatie met "spray", wat me aan deo doet denken.
Omdat ik zo blij ben dat ik eindelijk plaatjes kan plakken :yes: ook maar een kiekje van mijn 10 jaar oude afzuigkap, poetskreng? Best wel maar hij is (nog steeds) zo mooi :heart: .
Nou heb ik vanmorgen speciaal voor hier mijn spoelbak gepoetst maar die ziet er nu niet meer zo mooi uit, ik krijg eters dus vanmiddag een enorme ovenschotel gemaakt en aangezien ik in de keuken net de Swedisch Chef ben laat het zich wel raden....

Afbeelding
Someonenew schreef:
20-07-2019 17:42
Voor de diepere krassen heb je van die polijstborsteltjes (fijn en grover) voor op een dremel.. en dan inderdaad na poetsen met een fijn polijstmiddel.
Ik mag toch hopen dat dit een (slecht) grapje is... :confused:
doe_es-lief schreef:
20-07-2019 18:02
Ik mag toch hopen dat dit een (slecht) grapje is... :confused:
Want? Je heb speciale opzetstukjes voor dremel om rvs te polijsten, en als je diepere krassen weg wilt halen dan moet je eerst grover polijsten en daarna met een fijnere structuur na polijsten en dan op poetsen.

https://www.hornbach.nl/data/shop/D04/0 ... 4656.jpg/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven