Dieren in tuin begraven?

05-02-2018 16:16 39 berichten
Ik vermoed sterk dat er huisdieren in onze tuin begraven liggen. Ze liggen op max 10 cm diep. Ik heb het niet volledig uitgegraven. Het gaat om een stoffen doek waar overduidelijk wat in zit en een grote vuilniszak met stekige inhoud. Ik vind het erg luguber allemaal.
De tuin gaat / moet uiteindelijk op de schop. Ik kan mij niks bedenken hoe ik hier ' vanaf kom' . Heeft iemand een idee??
Alle reacties Link kopieren
Officieel: bel even met de dierenarts, die weet hoe ze afgevoerd moeten worden.
Onofficieel: in de kliko
Uitgraven en in de prullenbak.
Oh ja, kliko hebben we niet, al het groen gaat bij het huis afval.
Rova heeft ook altijd een speciale prullenbak voor huisdieren. Ik vind het echt naar, maar daar kun je ze wel in kwijt
Misschien zit er wel geld in. drugsgeld of zo :lol:
Och ja, hier ligt ook vanalles in de tuin. Kun je niet een diep gat spitten en daar alles in doen? Zodat je het niet weer tegenkomt. De container kan ook, maar ja...misschien voelt dat niet goed voor je.
In een vuilniszak scheppen en naar de stort brengen.
Hoewel, stekelige inhoud... Zou ook zomaar een schoonmoeder in kunnen zitten.
De vorige bewoner vragen?
Iemand die wel durft te kijken vragen?

Wel dom trouwens om iets dergelijks in plastic te begraven. Als je het gewoon begraaft is het erg snel verdwenen.
:proud:
winkelfanaat schreef: ↑
05-02-2018 16:25
Hoewel, stekelige inhoud... Zou ook zomaar een schoonmoeder in kunnen zitten.
Als het echt om dieren gaat zou ik een mooi plekje in de natuur zoeken en ze opnieuw begraven.
Beter.Laat schreef: ↑
05-02-2018 16:25
De vorige bewoner vragen?
Iemand die wel durft te kijken vragen?

Wel dom trouwens om iets dergelijks in plastic te begraven. Als je het gewoon begraaft is het erg snel verdwenen.
vorige bewoner had een katten asiel...
Of bel de politie dat je stoffelijke resten gevonden hebt in je tuin, als je zin hebt in sensatie
Ik vind het zo'n naar idee, wie begraaft er nou een dier waar je jaren lang van hebt gehouden zo ondiep in een vuilniszak??
whitewolves schreef: ↑
05-02-2018 16:30
Ik vind het zo'n naar idee, wie begraaft er nou een dier waar je jaren lang van hebt gehouden zo ondiep in een vuilniszak??
genoeg mensen.

Maar je weet dus officieel nog niet wat er in zit? Kijk eerst eens even voor je allerlei conclusies trekt
Straks zal ik de eerste even uitgraven, misschien valt het mee
PoasAaier schreef: ↑
05-02-2018 16:28
Als het echt om dieren gaat zou ik een mooi plekje in de natuur zoeken en ze opnieuw begraven.
Dit mag volgens mij niet.
Kun je niet de vorige bewoner vragen de katten uit te graven en op te ruimen? Ik snap dat mensen hun huisdier willen begraven in de tuin, heb vroeger als klein kind wel eens een goudvis begraven, maar als je weet dat een van je huisdieren daar begraven is dan ruim je dat toch even op als je verhuisd?
Ben benieuwd wat er in zit! :puppy: :bunny: :french: :duckie:

:popcorn:
closednote schreef: ↑
05-02-2018 16:43
Kun je niet de vorige bewoner vragen de katten uit te graven en op te ruimen? Ik snap dat mensen hun huisdier willen begraven in de tuin, heb vroeger als klein kind wel eens een goudvis begraven, maar als je weet dat een van je huisdieren daar begraven is dan ruim je dat toch even op als je verhuisd?
Mocht ik ooit gaan verhuizen, dan ga ik de drie honden die hier liggen niet opgraven. Maar deze liggen dan ook allemaal op een beschaafde meter diep.
Well behaved women rarely make history.
winkelfanaat schreef: ↑
05-02-2018 16:40
Dit mag volgens mij niet.
Vloeken mag ook niet

Al mijn diertjes liggen ergens in het bos.
Er heeft overduidelijk IETS ingezeten, vond alleen een paar kleine botjes..

nu de vuilniszak nog...
Volgens mij mag het wel, huisdieren in de tuin begraven. Maar ze moeten tenminste op een meter diep in de grond liggen. Ik had mijn oude dame op haar lievelingsplek in de tuin willen begraven, maar een meter diep (in kleigrond en in de winter) zag ik niet zitten. Daarom heb ik haar laten cremeren.
PoasAaier schreef: ↑
05-02-2018 17:15
Vloeken mag ook niet

Al mijn diertjes liggen ergens in het bos.
Ik snap dat je voor je eigen diertjes het risico wel wilt nemen. Zo kom je onder afvoerkosten van de dierenarts uit. Maar voor TO ligt het anders denk ik zomaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven