Dieren in tuin begraven?
maandag 5 februari 2018 om 16:16
Ik vermoed sterk dat er huisdieren in onze tuin begraven liggen. Ze liggen op max 10 cm diep. Ik heb het niet volledig uitgegraven. Het gaat om een stoffen doek waar overduidelijk wat in zit en een grote vuilniszak met stekige inhoud. Ik vind het erg luguber allemaal.
De tuin gaat / moet uiteindelijk op de schop. Ik kan mij niks bedenken hoe ik hier ' vanaf kom' . Heeft iemand een idee??
De tuin gaat / moet uiteindelijk op de schop. Ik kan mij niks bedenken hoe ik hier ' vanaf kom' . Heeft iemand een idee??
maandag 5 februari 2018 om 16:26
winkelfanaat schreef: ↑05-02-2018 16:25Hoewel, stekelige inhoud... Zou ook zomaar een schoonmoeder in kunnen zitten.
maandag 5 februari 2018 om 16:29
vorige bewoner had een katten asiel...Beter.Laat schreef: ↑05-02-2018 16:25De vorige bewoner vragen?
Iemand die wel durft te kijken vragen?
Wel dom trouwens om iets dergelijks in plastic te begraven. Als je het gewoon begraaft is het erg snel verdwenen.
maandag 5 februari 2018 om 16:35
genoeg mensen.whitewolves schreef: ↑05-02-2018 16:30Ik vind het zo'n naar idee, wie begraaft er nou een dier waar je jaren lang van hebt gehouden zo ondiep in een vuilniszak??
Maar je weet dus officieel nog niet wat er in zit? Kijk eerst eens even voor je allerlei conclusies trekt
maandag 5 februari 2018 om 16:43
Kun je niet de vorige bewoner vragen de katten uit te graven en op te ruimen? Ik snap dat mensen hun huisdier willen begraven in de tuin, heb vroeger als klein kind wel eens een goudvis begraven, maar als je weet dat een van je huisdieren daar begraven is dan ruim je dat toch even op als je verhuisd?
maandag 5 februari 2018 om 16:59
Mocht ik ooit gaan verhuizen, dan ga ik de drie honden die hier liggen niet opgraven. Maar deze liggen dan ook allemaal op een beschaafde meter diep.closednote schreef: ↑05-02-2018 16:43Kun je niet de vorige bewoner vragen de katten uit te graven en op te ruimen? Ik snap dat mensen hun huisdier willen begraven in de tuin, heb vroeger als klein kind wel eens een goudvis begraven, maar als je weet dat een van je huisdieren daar begraven is dan ruim je dat toch even op als je verhuisd?
Well behaved women rarely make history.
maandag 5 februari 2018 om 17:15
Vloeken mag ook niet
Al mijn diertjes liggen ergens in het bos.
maandag 5 februari 2018 om 19:18
maandag 5 februari 2018 om 22:03