Dooie vogels :(
maandag 27 juni 2011 om 15:41
Zo net liep ik de tuin in, en ik zag een zwart ding liggen.... Het was een dooie Merel, net dood denk ik, want hij was nog helemaal gaaf. En iets verderop lag er nog een Toen ben ik omgedraaid, durfde niet verder te kijken, wie weet wat er aan dood dierenspul in mijn tuin ligt....
Vallen er rond deze tijd van het jaar dooie vogels neer? Nee toch?
Er kunnen geen katten in de tuin hier. Ik heb wel een stelletje duiven die in mijn dakgoot wonen. Zouden de duiven de merels gedood hebben?
Ik probeer een betere verklaring te vinden voor die dooie vogels in mijn tuin, dan dat de enge man die hier een tijd rondhing het heeft gedaan
Wie weet waarom er dooie vogels in mijn tuin liggen?
Vallen er rond deze tijd van het jaar dooie vogels neer? Nee toch?
Er kunnen geen katten in de tuin hier. Ik heb wel een stelletje duiven die in mijn dakgoot wonen. Zouden de duiven de merels gedood hebben?
Ik probeer een betere verklaring te vinden voor die dooie vogels in mijn tuin, dan dat de enge man die hier een tijd rondhing het heeft gedaan
Wie weet waarom er dooie vogels in mijn tuin liggen?
maandag 27 juni 2011 om 15:45
Ik zit vaak voor mijn raam tv te kijke. Vorige keer hoorde ik een enorm harde knal en zag veren op mijn raam bleek dat er een vogel tegen mijn raam is aangevlogen. Zag hem nog een paar stappen doen om vervolgens dood neer te vallen. Kan zoiets niet gebeurd zijn?
Is naar he om dode vogels in je tuin tegen te komen.
Is naar he om dode vogels in je tuin tegen te komen.
maandag 27 juni 2011 om 15:50
maandag 27 juni 2011 om 15:52
quote:Juniper_ schreef op 27 juni 2011 @ 15:50:
Gisteren een stukje gewandeld en het viel man en mij toen ook op dat er opvallend veel dode vogels lagen. Raar...
Toen was het nog niet zo warm, en ook nog niet zo lang warm.
(althans hier heeft het zaterdag geregend en gisteren rond middaguur was nog steeds alles nat)
Vreemd.
Gisteren een stukje gewandeld en het viel man en mij toen ook op dat er opvallend veel dode vogels lagen. Raar...
Toen was het nog niet zo warm, en ook nog niet zo lang warm.
(althans hier heeft het zaterdag geregend en gisteren rond middaguur was nog steeds alles nat)
Vreemd.
maandag 27 juni 2011 om 15:58
maandag 27 juni 2011 om 16:26
maandag 27 juni 2011 om 16:51
Ik heb de laatste tijd ook veel dode vogels gezien van een mooi pimpelmeesje in mijn tuin tot dode merels en kraaien bij het water, waar ik de hond uitlaat. Denk niet dat het de hitte was, want vorige week was het niet heet. Pimpelmees is waarschijnlijk tegen het raam aangevlogen en daarna opgegeten door een kat, want ineens was ie weg, terwijl hij echt dood (stijf) was.
maandag 27 juni 2011 om 17:09