douchegordijnen HEMA?
zaterdag 14 januari 2012 om 12:28
Ik zie in de webwinkel van de HEMA alleen witte douchegordijnen staan (en een met een blauw streepje). Weet iemand of ze ook douchegordijnen met leuke kleurtjes hebben?
De klantenservice is helaas dicht vandaag en ik ben zoooo verkouden/grieperig dat ik het liever wil weten, voordat ik mezelf helemaal naar de stad sleep
Duizend maal dank
De klantenservice is helaas dicht vandaag en ik ben zoooo verkouden/grieperig dat ik het liever wil weten, voordat ik mezelf helemaal naar de stad sleep
Duizend maal dank
zaterdag 14 januari 2012 om 12:46
zaterdag 14 januari 2012 om 12:56
zaterdag 14 januari 2012 om 13:03
quote:dubbelvla schreef op 14 januari 2012 @ 12:56:
Who cares? Ik heb ook gewoon een douchegordijn (met ornamenten in kleurtjes).
Ik ga liever een keer extra op vakantie dan dat ik een douchecabine laat plaatsen, kan het geld maar 1x uitgeven en waarom zou ik dat uitgeven aan het verbouwen van mijn huurwoning?
Bij ons is het nog ingewikkelder. De wasbak hangt een klein stukje in de douchebak. We zouden dus eerst van een deur naar buiten (waarom stop je die in een douche???) een muur moeten maken, dan de wasbak en leidingen om moeten leggen en dan pas zouden we een douchebak kunnen plaatsen (nadat de lavetmuurtjes eruit zijn gesloopt).
Ik geef liever 1 keer in de 5 jaar een tientje uit
Who cares? Ik heb ook gewoon een douchegordijn (met ornamenten in kleurtjes).
Ik ga liever een keer extra op vakantie dan dat ik een douchecabine laat plaatsen, kan het geld maar 1x uitgeven en waarom zou ik dat uitgeven aan het verbouwen van mijn huurwoning?
Bij ons is het nog ingewikkelder. De wasbak hangt een klein stukje in de douchebak. We zouden dus eerst van een deur naar buiten (waarom stop je die in een douche???) een muur moeten maken, dan de wasbak en leidingen om moeten leggen en dan pas zouden we een douchebak kunnen plaatsen (nadat de lavetmuurtjes eruit zijn gesloopt).
Ik geef liever 1 keer in de 5 jaar een tientje uit
zaterdag 14 januari 2012 om 13:36
zondag 15 januari 2012 om 11:31