douchegordijnen HEMA?

14-01-2012 12:28 27 berichten
Ik zie in de webwinkel van de HEMA alleen witte douchegordijnen staan (en een met een blauw streepje). Weet iemand of ze ook douchegordijnen met leuke kleurtjes hebben?

De klantenservice is helaas dicht vandaag en ik ben zoooo verkouden/grieperig dat ik het liever wil weten, voordat ik mezelf helemaal naar de stad sleep

Duizend maal dank
Alle reacties Link kopieren
Moet het persé van de Hema? Ik heb laatst een leuke rood/wit geblokte bij blokker gekocht.
En beterschap trouwens!
Bij de action hebben ze vaak ook hele leuke en goedkope, en die zijn nog wasbaar ook!

Maar om antwoord te geven op je vraag: Geen idee!
En dat douchegordijn kan écht niet wachten tot je je beterder voelt?

Xenos,Zeeman en Wibra hebben ook leuke douchegordijnen.

Okee,misschien iets mindere kwaliteit,maar dan heb je een keer wat te veranderen he...
Bij een grote Gamma heb je ook heel veel kleurtjes en motiefjes.

En aangezien jij zelf bij de Hema staat kan jij beter zien dan wij of ze ook iets anders hebben. Als het er niet ligt dan denk ik van niet.
Lezen is een vak apart! Sorry!
Doen mensen nog aan douchegordijnen?
@flowerfield Bedankt! Het hoeft niet per sé van de HEMA, maar die hadden vroeger van die vrolijke streepjes.

@lulu: die heb ik hier niet in de buurt.

@ladytruckster Heb het gordijn per ongeluk kapot gemaakt. Doucht nu zo lastig Ben wel op zoek naar een stevig gordijn, wat een jaar of 5 mee kan.
@dubbelvla Goede tip van de Gamma! (kom ik langs op weg naar de HEMA)

@Mia000 Bij gebrek aan andere mogelijkheden wel ja. Anders moeten we voor honderden euro's aan de badkamer verbouwen. Ben ook geen fan van douchegordijnen.
Hema heeft knalroze met witte stippen gehad. Of ze ze nu nog hebben weet ik niet.

Beterschap!
Bij V&D heb je wat duurdere maar vaak ook een stuk mooier en gaat lang mee. Als je er 5 jr mee wil doen zou ik geen douchegordijn van een 10tje bij de Xenos of de HEma kopen.
Who cares? Ik heb ook gewoon een douchegordijn (met ornamenten in kleurtjes).

Ik ga liever een keer extra op vakantie dan dat ik een douchecabine laat plaatsen, kan het geld maar 1x uitgeven en waarom zou ik dat uitgeven aan het verbouwen van mijn huurwoning?
@bloemetje77 V&D zet ik op het reservelijstje, moet ik een winkelcentrum voor in. Het vorige douchegordijn was van Ikea en heeft er 5 jaar gehangen (¤8).
quote:dubbelvla schreef op 14 januari 2012 @ 12:56:

Who cares? Ik heb ook gewoon een douchegordijn (met ornamenten in kleurtjes).

Ik ga liever een keer extra op vakantie dan dat ik een douchecabine laat plaatsen, kan het geld maar 1x uitgeven en waarom zou ik dat uitgeven aan het verbouwen van mijn huurwoning?

Bij ons is het nog ingewikkelder. De wasbak hangt een klein stukje in de douchebak. We zouden dus eerst van een deur naar buiten (waarom stop je die in een douche???) een muur moeten maken, dan de wasbak en leidingen om moeten leggen en dan pas zouden we een douchebak kunnen plaatsen (nadat de lavetmuurtjes eruit zijn gesloopt).

Ik geef liever 1 keer in de 5 jaar een tientje uit
Ons vorige douchegordijn kwam ook van Ikea. Die heb ik nog liggen.

Nu wordt onze badkamer verbouwd en ben ik op zoek naar een schuifdeur. Iemand nog tips?

quote:mia000 schreef op 14 januari 2012 @ 12:45:

Doen mensen nog aan douchegordijnen?Waarom zouden mensen niet meer aan douchegordijnen doen?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Wij hebben er ook 1 van de gamma.

Bij bouwmarkten hebben ze veel keuze.

@mia000 Wij hebben een huurhuis en ik heb een keurige badkamer, maar geen douchecabine. En ik ga er dus ook geen honderden euro's verbouwingskosten tegenaan gooien.
@flowerfield Gamma?

Vanaf maandag zijn de douchegordijnen van de Hema afgeprijst, 15% korting. Dus, lekker uitzieken en maandag weer fris en fruitig de stad in
Helaas. Bij Blokker en HEMA geweest, maar de collectie is te saai voor woorden. Vooral wit en 1 gordijn met een streepje. Toch maar even naar Ikea volgende week, daar heb ik een vrolijker gordijn gezien. Bedankt voor jullie berichtjes!
Ik heb laatst een douchegordijn gekocht voor mijn moeder bij Kwantum, maar vond niet dat ze veel keuze hadden. Toch 1 gekocht want ik had geen zin om de hele stad af te lopen.

Zag ik later hele leuke en mooie bij Xenos, van stof en met hele leuke patroontjes en kleurtjes en nog veel goedkoper ook.
Neem niet zo'n volledig vinyl ding maar eentje van textiel. Die laatste plakt minder snel en kun je ook nog eens wassen, wel zo fijn als je gordijn van die fijen bruine randen gaat vertonen van de resten douchegel etc..

Kleurig van Xenos
Bedankt kakelvers! Wist niet dat Xenos tegenwoordig zijn assortiment ook op internet heeft staan. Dat scheelt weer een ritje

Ik ben meer op zoek naar zoiets, al zouden de kleuren wel wat vrolijker mogen.

Bij de webshop van de H

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven