doucheputje komt naar boven?
zondag 9 oktober 2011 om 13:18
zondag 9 oktober 2011 om 13:22
zondag 9 oktober 2011 om 13:27
Ik zou ook proberen het vast te kitten met silicone kit. Voor een paar euro heb je een kit patroon (bij action bijvoorbeeld). Putje droogmaken, beetje kit aan weerskanten. Aandrukken en een dag geen gebruik van maken.
Als je geen kitpistool hebt, kan je het ook met een schroevendraaier een beetje kit eruit halen. Want veel heb je niet nodig. Je kan het ook met waterbestendig montagekit doen, maar dan zit het wel echt heel vast.
Of zelf aan de gang of even vragen aan buurman, buurvrouw of kennis of familielid. Het is een klusje van niks.
Als je geen kitpistool hebt, kan je het ook met een schroevendraaier een beetje kit eruit halen. Want veel heb je niet nodig. Je kan het ook met waterbestendig montagekit doen, maar dan zit het wel echt heel vast.
Of zelf aan de gang of even vragen aan buurman, buurvrouw of kennis of familielid. Het is een klusje van niks.
zondag 9 oktober 2011 om 13:28
zondag 9 oktober 2011 om 13:34
Ik ga het niets vastkitten, omdat ik het gewoon wil kunnen schoonmaken.
Een douchematje vind ik ook niet geweldig. Ik vind het niet prettig aanvoelen aan mijn voeten en ook met het schoonmaken van de badkamer vind ik het maar in de weg zitten.
Bedankt voor de uitleg van de opstromende lucht en voor het meedenken!
Een douchematje vind ik ook niet geweldig. Ik vind het niet prettig aanvoelen aan mijn voeten en ook met het schoonmaken van de badkamer vind ik het maar in de weg zitten.
Bedankt voor de uitleg van de opstromende lucht en voor het meedenken!