Dubbele cadeautjes, ruilen?

zaterdag 8 december 2018 om 13:09
Ben je net klaar met al je kerst inkopen heeft iemand iets gekregen voor de verjaardag wat ik ook al had gekocht voor die persoon met kerst. Het is ook al mooi ingepakt door de winkel.
Vind het zo jammer maar ik vind ruilen ook weer zoiets aangezien het mooi is ingepakt.
Heeft iemand dit ook eens gehad en wat heb je toen gedaan? Wat vond de ontvanger ervan?
Vind het zo jammer maar ik vind ruilen ook weer zoiets aangezien het mooi is ingepakt.
Heeft iemand dit ook eens gehad en wat heb je toen gedaan? Wat vond de ontvanger ervan?
zaterdag 8 december 2018 om 14:55
Wat vindt je erger.
Dat de ontvanger denkt goh die tsum tsum heeft zich er ook maar makkelijk vanaf gemaakt. Ze wist toch dat ik dit al voor mijn verjaardag gekregen heb.
Nou mooie vriendin/zus/vul maar in.
Die is niet bereid moeite voor mij te doen.
Of dat een onbekende verkoopster 1p seconden denkt goh het wordt al geruild voor het is uitgepakt en die je daarna weer vergeten is.
Dat de ontvanger denkt goh die tsum tsum heeft zich er ook maar makkelijk vanaf gemaakt. Ze wist toch dat ik dit al voor mijn verjaardag gekregen heb.
Of dat een onbekende verkoopster 1p seconden denkt goh het wordt al geruild voor het is uitgepakt en die je daarna weer vergeten is.

zaterdag 8 december 2018 om 15:22
Dat zou raar zijn want het cadeau stond op het kerstlijstje wat die persoon gemaakt heeft en die weet dat ik altijd zo snel mogelijk de cadeautjes haal om de grote drukte voor te zijn en dergelijke. En dan is die persoon nog een paar weken voor kerst jarig, ik ken ook iemand die 4 dagen voor kerst jarig is. Ga je het dan ook snel snel ruilen als blijkt dat de jarige het cadeautje wat jij ook voor hem/haar had al door iemand anders gegeven is?sugarmiss schreef: ↑08-12-2018 14:55Wat vindt je erger.
Ik zal even kijken op de bon of ik nog wel kan ruilen, heb het met black friday korting gekocht zodat ik nog budget over had voor iets anders van het lijstje.
zaterdag 8 december 2018 om 15:56
Dat jij cadeautjes vroeg koopt is toch ook een risico? Je had ook kunnen wachten tot de verjaardag.TsumTsum schreef: ↑08-12-2018 15:22Dat zou raar zijn want het cadeau stond op het kerstlijstje wat die persoon gemaakt heeft en die weet dat ik altijd zo snel mogelijk de cadeautjes haal om de grote drukte voor te zijn en dergelijke. En dan is die persoon nog een paar weken voor kerst jarig, ik ken ook iemand die 4 dagen voor kerst jarig is. Ga je het dan ook snel snel ruilen als blijkt dat de jarige het cadeautje wat jij ook voor hem/haar had al door iemand anders gegeven is?
Ik zal even kijken op de bon of ik nog wel kan ruilen, heb het met black friday korting gekocht zodat ik nog budget over had voor iets anders van het lijstje.
zaterdag 8 december 2018 om 15:56
Dat jij cadeautjes vroeg koopt is toch ook een risico? Je had ook kunnen wachten tot de verjaardag.TsumTsum schreef: ↑08-12-2018 15:22Dat zou raar zijn want het cadeau stond op het kerstlijstje wat die persoon gemaakt heeft en die weet dat ik altijd zo snel mogelijk de cadeautjes haal om de grote drukte voor te zijn en dergelijke. En dan is die persoon nog een paar weken voor kerst jarig, ik ken ook iemand die 4 dagen voor kerst jarig is. Ga je het dan ook snel snel ruilen als blijkt dat de jarige het cadeautje wat jij ook voor hem/haar had al door iemand anders gegeven is?

zaterdag 8 december 2018 om 16:43
Maar wat wil je dan? Neem je het de jarige kwalijk dat ze het cadeautje al gekregen heeft? En denk je daarom, krijg de rambam maar met je parfummetje?
Simpel. Je geeft het toch. Met bon. En je zegt erbij ‘ik ben boos op je dus ruilen doe je zelf maar’.
Of je pakt het uit, gaat naar de Douglas, ruilt het om voor iets anders en klaar ben je.
Ik wou dat alles zo simpel was.
Simpel. Je geeft het toch. Met bon. En je zegt erbij ‘ik ben boos op je dus ruilen doe je zelf maar’.
Of je pakt het uit, gaat naar de Douglas, ruilt het om voor iets anders en klaar ben je.
Ik wou dat alles zo simpel was.

zaterdag 8 december 2018 om 16:55
Ja. Waarom niet?TsumTsum schreef: ↑08-12-2018 15:22Dat zou raar zijn want het cadeau stond op het kerstlijstje wat die persoon gemaakt heeft en die weet dat ik altijd zo snel mogelijk de cadeautjes haal om de grote drukte voor te zijn en dergelijke. En dan is die persoon nog een paar weken voor kerst jarig, ik ken ook iemand die 4 dagen voor kerst jarig is. Ga je het dan ook snel snel ruilen als blijkt dat de jarige het cadeautje wat jij ook voor hem/haar had al door iemand anders gegeven is?

zaterdag 8 december 2018 om 19:59
Betty_Slocombe schreef: ↑08-12-2018 19:52Ik vind dit een mooi topic. Ik wil het bewaren voor als ik me niet zo fijn voel.

zaterdag 8 december 2018 om 20:02
Betty_Slocombe schreef: ↑08-12-2018 19:52Ik vind dit een mooi topic. Ik wil het bewaren voor als ik me niet zo fijn voel.

zaterdag 8 december 2018 om 20:40
aankleefsjaan schreef: ↑08-12-2018 20:07Ik dacht dat dit een topic was waar je je dubbele kado kon ruilen met een dubbel kado van een medeforumer![]()
Ik dacht dat je je dubbele cadeaus aan arme kindertjes moest geven.

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

zaterdag 8 december 2018 om 21:02
Hoe komt men erbij dat ik boos zou zijn op degene aan wie ik dit cadeau ga geven of degene die hetzelfde cadeau eerder heef gegeven. Dat is echt te belachelijk maar wel typisch Viva forum om er allerlei dingen bij te halen die niet kloppen
Heb op de bon gekeken en de ruiltermijn is voorbij dus ik ga gewoon het cadeau geven. Ik leg dan ook wel uit dat ik het al had en niet kon ruilen. Kan die persoon zelf besluiten of er op een forum een cadeautjes ruil topic moet komen.

Heb op de bon gekeken en de ruiltermijn is voorbij dus ik ga gewoon het cadeau geven. Ik leg dan ook wel uit dat ik het al had en niet kon ruilen. Kan die persoon zelf besluiten of er op een forum een cadeautjes ruil topic moet komen.
zaterdag 8 december 2018 om 21:08
Oh ik juist niet. Ik word heel naar vanbinnen als ik bedenk dat TO zelfs dit probleem niet zelf op kan lossen. Hoe moet het dan goedkomen als ze een écht probleem tegenkomt?Betty_Slocombe schreef: ↑08-12-2018 19:52Ik vind dit een mooi topic. Ik wil het bewaren voor als ik me niet zo fijn voel.
zaterdag 8 december 2018 om 21:09

Tjezus, wat vals

zaterdag 8 december 2018 om 21:10
Ik zou erbij zeggen dat ze het beste het kado ingepakt kan laten en genieten van het mooie papier. Dan heeft ze het geurtje en een mooi decoratief dingetje in huisTsumTsum schreef: ↑08-12-2018 21:02Hoe komt men erbij dat ik boos zou zijn op degene aan wie ik dit cadeau ga geven of degene die hetzelfde cadeau eerder heef gegeven. Dat is echt te belachelijk maar wel typisch Viva forum om er allerlei dingen bij te halen die niet kloppen![]()

Als vriendin zou ik trouwens ongelofelijk blij zijn. Ik zou elke ochtend in elke hand een flesje nemen en dan lekker van twee kanten tegelijk sprietsen. Heerlijke luxe!