Een lekkere luchtverfrisser voor in de woonkamer?

maandag 14 juni 2010 om 19:56

maandag 14 juni 2010 om 20:07
Die LB zet ik meestal na het eten aan, omdat ik een open keuken heb. Maar ik heb ook honden, die na een rondje zwemmen altijd zo ranzig ruiken. En 2 keer per dag ((minstens) die LB aanzetten vind ik te duur. En met een lekkere luchtverfrisser bedoel ik niet de lavendelblokken die sommige mensen op het toilet hebben staan. Een verfijnd geurtje zoek ik.
maandag 14 juni 2010 om 20:11
Ik heb van die geurstokjes (?) van Riverdale.
Ik bedoel zo'n flesje met geurende olie, en dan van die sateprikkers die je erin moet zetten.
Lekker geurtje, niet overheersend, kosten (volgens mij) een tientje.
Ruik het zelf niet echt meer, maar bezoek maakt vaak opmerkingen dat het zo lekker ruikt, ondanks hond en af en toe roken in huis.
Ik bedoel zo'n flesje met geurende olie, en dan van die sateprikkers die je erin moet zetten.
Lekker geurtje, niet overheersend, kosten (volgens mij) een tientje.
Ruik het zelf niet echt meer, maar bezoek maakt vaak opmerkingen dat het zo lekker ruikt, ondanks hond en af en toe roken in huis.
maandag 14 juni 2010 om 20:15
De (olie voor de) LB is idd niet goedkoop, maar wat ben ik blij dat ik het topic las en er 1 gekocht heb.
Een andere oplossing zou ik zo niet weten. Misschien die op een steen lijkende luchverfrisser iets, of een geurkaars (heb een lekkere van Kwantum) of wierook.
Veel meer smaken luchtjes heb je denk ik niet zonder gelijk 'enorm chemisch' te worden.
Een andere oplossing zou ik zo niet weten. Misschien die op een steen lijkende luchverfrisser iets, of een geurkaars (heb een lekkere van Kwantum) of wierook.
Veel meer smaken luchtjes heb je denk ik niet zonder gelijk 'enorm chemisch' te worden.