Een lekkere luchtverfrisser voor in de woonkamer?

14-06-2010 19:40 54 berichten
Nu ben ik sinds kort een tevreden gebruiker van de Lamp Bergere.

Maar ik vind het toch een kostbare hobby. En daarom ben ik op zoek naar een luchtverfrisser die continue een subtiel parfum in de woonkamer verspreid.
Alle reacties Link kopieren
Waarom vind je het kostbaar? Je hoeft hem toch niet hele dagen aan te hebben?

Of wil je constant een luchtje ruiken?
"ik ben het, Barbabelladingdong"
Oh ik las de titel en dacht dat ik weer iemand een lampe berger kon aansmeren hahahaha
Wat heeft een luchtverfrisser met Lampe berger te maken?

En wat is überhaupt een Lamp Berger??
quote:wendy1983 schreef op 14 juni 2010 @ 19:43:

Wat heeft een luchtverfrisser met Lampe berger te maken?

En wat is überhaupt een Lamp Berger??

zucht....

Kijk hier maar
iieeeeuuuww, chemisch. Als ik een ander geurtje wil, brand ik een lekker olie.

Stuk goedkoper in ieder geval.
once upon a time called.....right now
Ja, dank je wel Biebelie. Had het ook gegoogeld, maar werd er niet veel wijzer was.

Dacht dat het een soort lamp was. Maar het is een luchtverfrisser. Wist ik veel
Ik vind het altijd behoorlijk ranzig om binnen te lopen in een met luchtverfrisser gevulde ruimte.

Vraag me dan altijd af welke geur* men probeert te maskeren?

*lijken in de kruipruimte

*poep achter de bank

*rottende etenswaren in de vuinisbak
Ik vind het heerlijk, die LB. Beter dan een brise of weet ik veel wat voor meuk.
Die LB zet ik meestal na het eten aan, omdat ik een open keuken heb. Maar ik heb ook honden, die na een rondje zwemmen altijd zo ranzig ruiken. En 2 keer per dag ((minstens) die LB aanzetten vind ik te duur. En met een lekkere luchtverfrisser bedoel ik niet de lavendelblokken die sommige mensen op het toilet hebben staan. Een verfijnd geurtje zoek ik.
Ik heb van die geurstokjes (?) van Riverdale.

Ik bedoel zo'n flesje met geurende olie, en dan van die sateprikkers die je erin moet zetten.

Lekker geurtje, niet overheersend, kosten (volgens mij) een tientje.

Ruik het zelf niet echt meer, maar bezoek maakt vaak opmerkingen dat het zo lekker ruikt, ondanks hond en af en toe roken in huis.
quote:misschicken schreef op 14 juni 2010 @ 19:42:

Oh ik las de titel en dacht dat ik weer iemand een lampe berger kon aansmeren hahahahaDacht hetzelfde!
De (olie voor de) LB is idd niet goedkoop, maar wat ben ik blij dat ik het topic las en er 1 gekocht heb.

Een andere oplossing zou ik zo niet weten. Misschien die op een steen lijkende luchverfrisser iets, of een geurkaars (heb een lekkere van Kwantum) of wierook.

Veel meer smaken luchtjes heb je denk ik niet zonder gelijk 'enorm chemisch' te worden.
Ik word kotsmisselijk van geurkaarsen. Liever 15 euro betalen voor die fles voor de LB, dan die andere rommel.

Overigens hoef je hem maar een minuutje te branden ofzo he, en daarna een minuut of 10 te laten gloeien. Brand je hem niet te lang?
geurstokjes van rituals, heerlijk!
Die stokjes van Riverdale heb ik al in het toilet en de badkamer, maar die zijn niet in staat om mijn woonkamer van geur te voorzien.

Wie het weet, mag het zeggen!
Die geuren van ambi pur dan?
Zijn jullie wel eens in een Lush-winkel geweest?Zo een die je aan het eind van de straat al kunt ruiken? Dat heeft mij op het idee gebracht om een paar Lushzeepjes op een schaaltje in de kamer neer te leggen. Ruikt heerlijk, vind ik. (Caramel, vannille en koffiegeur).
Geurkaarsen van rituals zijn wel heel erg lekker. Ruikt ook niet al te chemisch
Van winkels als lush wordt ik altijd na een minuut haske misselijk. Zo heftig die hoeveelheid geuren door elkaar.
Daar word ik ook misselijk van...doet me denken aan de overdaad aan mayazeepjes in mijn moeders kast vroeger....
Even een kijkje genomen op site van lampe berger: erg mooi,

maar ik viel bijna van mijn stokkie toen ik sommige prijzen zag...

800 EURO voor een luchtverfrisser....
Oh nee wacht ze hebben er ook nog een van 1.250 euro..
Voor 40 euro heb je al een complete set. Dan heb je deLB en een set met geurvloeistof
Waarom kopen jullie niet gewoon bloemen? Of planten met bloemen? Ikzelf vind die luchtverfrissers altijd zo chemisch ruiken, sommigen ruiken wel ok, voor een chemisch luchtje, maar echt lekker vind ik het niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven