Eettafel stoelen
woensdag 2 oktober 2019 om 13:21
Hallo,
Ik kan 6 prachtige rieten white wash eetkamer stoelen overnemen van 60 cm breed.
Ik heb een rechthoekige tafel van 2meter . De stoelen kunnen er niet onder i.v.m de poten op iedere hoek. Ik wilde er 3 aan iedere lange kant doen.
Andere mgelijkheid is een nieuwe houten tafel kopen met een aluminium /ijzer driepoot in het midden zodat de stoelen er wel onder passen.
Maar ik heb er geen goed beeld bij..misschien dat iemand anders dit ook thuis heeft en zegt dat kan makkelijk. Staat dat wel mooi om best wel brede stoelen van 60 cm onder een recht hoek tafel van 2 meter te plaatsen. Is dat niet te dicht op elkaar?Langer kan niet anders had ik dat gekocht. Hoor graag iemand zijn mening hierover.
Ik kan 6 prachtige rieten white wash eetkamer stoelen overnemen van 60 cm breed.
Ik heb een rechthoekige tafel van 2meter . De stoelen kunnen er niet onder i.v.m de poten op iedere hoek. Ik wilde er 3 aan iedere lange kant doen.
Andere mgelijkheid is een nieuwe houten tafel kopen met een aluminium /ijzer driepoot in het midden zodat de stoelen er wel onder passen.
Maar ik heb er geen goed beeld bij..misschien dat iemand anders dit ook thuis heeft en zegt dat kan makkelijk. Staat dat wel mooi om best wel brede stoelen van 60 cm onder een recht hoek tafel van 2 meter te plaatsen. Is dat niet te dicht op elkaar?Langer kan niet anders had ik dat gekocht. Hoor graag iemand zijn mening hierover.
woensdag 2 oktober 2019 om 14:51
Rieten stoelen zijn trouwens wel stofnesten, hou daar rekening mee.
Mijn ouders hebben rieten stoelen gehad en mijn moeder deed ze om de zoveel tijd in de tuin met de tuinslang flink afspuiten want daar kruipt een hoop stof en vuiligheid in.
Na 3 jaar was ze het moe en heeft ze andere stoelen gekocht.
Mijn ouders hebben rieten stoelen gehad en mijn moeder deed ze om de zoveel tijd in de tuin met de tuinslang flink afspuiten want daar kruipt een hoop stof en vuiligheid in.
woensdag 2 oktober 2019 om 15:36
Gewoon wekelijks stofzuigen met een kleine zuigmond. Dat doet de truc ook goed hoor.LAgirl82 schreef: ↑02-10-2019 14:51Rieten stoelen zijn trouwens wel stofnesten, hou daar rekening mee.
woensdag 2 oktober 2019 om 15:45
Om goed te kunnen zitten heb je minstens 70 cm ruimte pp nodig.
Je wilt 3 stoelen van 60 cm breed onder een 200 cm brede tafel doen.
De stoelen passen er niet onder ivm de poot. Hoe wil je de stoelen achter je tafel neer gaan zetten?
Dit is echt geen gezicht. Wil je 6 stoelen van 60 cm breed moet je eigenlijk naar een tafel van 240 gaan
Je wilt 3 stoelen van 60 cm breed onder een 200 cm brede tafel doen.
De stoelen passen er niet onder ivm de poot. Hoe wil je de stoelen achter je tafel neer gaan zetten?
Dit is echt geen gezicht. Wil je 6 stoelen van 60 cm breed moet je eigenlijk naar een tafel van 240 gaan
woensdag 2 oktober 2019 om 16:48
Hier een tafel van 2 meter, met de tafelpoten echt onder de hoeken.aaiamfibie schreef: ↑02-10-2019 15:45Om goed te kunnen zitten heb je minstens 70 cm ruimte pp nodig.
Aan beide zijden 3 stoelen inclusief armleuningen van 55 cm breed. Gekozen voor stoelen met niet te hoge rugleuning en aan de onderkant bij de poten geen bekleding zodat het ruimtelijk overkomt.
6 stoelen zal je dus wel kwijt kunnen aan je tafel, maar niet deze rieten van 60 cm breed.