Electrische tandenborstel

18-09-2012 16:44 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Weet iemand van jullie of een batterij van zo'n tandenborstel vervangbaar is?

Natuurlijk heb ik zelf al zitten zoeken en denk dus dat het een heel nieuw toestel moet gaan worden...... ben ik juist? Wie weet het?

Alvast bedankt
Mocht je een nieuwe zoeken, bij kruidvat hebben ze de oral B tandenborstels in de reclame.
Ik denk dat als zo'n nieuwe batterij te koop is, datje goedkoper uit bent als je een nieuwe koopt
Volgens mij kan je beter een nieuwe tandenborstel kopen. Heb ik toevallig vorige week ook gedaan.
Ja, denk idd dat het eentje gaat worden van Kruidvat of Etos (ook id reclame) Als je zo poetsen gewoon bent kan je er echt niet zonder!
Die van ons is van Braun/oral B en kan niet open. Daar kan je zelf geen nieuwe batterij in duwen.
quote:Helene69 schreef op 18 september 2012 @ 16:48:

Ja, denk idd dat het eentje gaat worden van Kruidvat of Etos (ook id reclame) Als je zo poetsen gewoon bent kan je er echt niet zonder!Kruidvat was dacht ik goedkoper, neem dan ook meteen extra opzetborsteltjes mee, die waren ook in de reclame.
quote:Uncharted schreef op 18 september 2012 @ 16:46:

Volgens mij kan je beter een nieuwe tandenborstel kopen. Heb ik toevallig vorige week ook gedaan. Ja, maar wou toch eerst zeker zijn omdat het zo ééntje was met aparte timer (gemakkelijk voor de kids) en deze was niet zo goedkoop (geloof iets rond de 100euro, 2jaar geleden)
quote:redband schreef op 18 september 2012 @ 16:50:

[...]

Kruidvat was dacht ik goedkoper, neem dan ook meteen extra opzetborsteltjes mee, die waren ook in de reclame.Ga ik doen! Thnx voor de tips
meestal lukt dat niet omdat het waterdicht moet zijn zon tandenborstel. Misschien fabrikant mailen dat je teleurgesteld bent in accuduur, soms krijg je dan korting oid.
quote:Helene69 schreef op 18 september 2012 @ 16:54:

[...]

Ga ik doen! Thnx voor de tips Wel extra even chekken bij de kassa, ik heb ze vorige week gekocht, dus wel even navraag doen bij de kasaa. De tandenborstel zag ik sowieso nog in de folder staan.
quote:Ivetje schreef op 18 september 2012 @ 16:48:

Die van ons is van Braun/oral B en kan niet open. Daar kan je zelf geen nieuwe batterij in duwen.

Ja dat is dus het rare, aan de stekker is een verhoogje waarmee je de onderkant kan opendoen en er staat op "recycling"

Is dat dan gewoon om het apart weg te gooien? Weet het niet......
quote:Helene69 schreef op 18 september 2012 @ 16:59:

[...]

Ja dat is dus het rare, aan de stekker is een verhoogje waarmee je de onderkant kan opendoen en er staat op "recycling"

Is dat dan gewoon om het apart weg te gooien? Weet het niet......Toevoeging: Het zou dus normaal gezien open moeten gaan.....maar dat rotding wil niet open gaan hahaha.
quote:Ivetje schreef op 18 september 2012 @ 16:48:

Die van ons is van Braun/oral B en kan niet open. Daar kan je zelf geen nieuwe batterij in duwen.Mijn Oral B is eens opengesprongen toen hij op de grond viel. Ik heb toch in herinnering dat de oplaadbare batterij die erin te zien was, verdacht veel op een gewone oplaadbare penlite batterij leek...
Als je dan toch een nieuwe gaat kopen: neem een Philips Sonicare (nee, geen aandelen). Die is echt veel fijner en beter dan Oral B.
De oral-b tandenborstels hebben ook een timer. Die 'whitening' variant die ik heb geeft om de 30 seconden een signaal, de iets oudere van mijn vriend na 2 minuten (of net andersom)

Ze zijn ongeveer 30 euro en ik geloof dat er nu 40% korting afgaat bij KV...
Waar je ook voor kiest, kies geen vitality. Dat is echt speelgoed vergeleken bij een elektrische tandenborstel.

Koop een:

Oral b professionalcare of een sonicare.

Voor beide zijn kortingsbonnen verkrijgbaar bij je tandarts of mondhygienist. 25% voor oralb en 30% voor sonicare.

Ben je bij CZ verzekerd dan krijg je gratis borteltjes voor de oralb.

Sonicare mag je 2 maanden proberen bevalt het niet kan je hem terugsturen en krijg je je geld terug.

't geheim van de batterij eruit krijgen? Doe de borstel op de lader, duw hem steving op dat uitsteekseltje en draai.
Bedankt voor de tips allemaal!
Als ik dan ook nog een tip mag geven...

Koop 'm niet bij het Kruidvat maar bij Tandenwinkel.nl

Daar heb je voor 50 euries de beste uitvoering. En nee ik heb geen aandelen, maar was aangenaam verrast door hun aanbod.
quote:beelicious schreef op 18 september 2012 @ 19:08:

Voor beide zijn kortingsbonnen verkrijgbaar bij je tandarts of mondhygienist. 25% voor oralb en 30% voor sonicare.

Ben je bij CZ verzekerd dan krijg je gratis borteltjes voor de oralb.

Die CZ actie is niet meer geldig, dus alle borsteltjes moet je zelf betalen.

En niet elke tandarts heeft kortingsbonnen, omdat hij/zij dan een deal moet hebben met desbetreffend merk. Dus ook dat geldt niet in alle gevallen.
Oh... ik lees een negative posting dat de vitality van de oral-B niet super is, mijn ervaring is juist van wel, ik ben er zeer tevreden over, haalt bij mij alle plak weg en hij is niet zo duur.

OT: Ik denk dat je dan beter een gehele nieuwe tandenborstel kunt kopen, ik weet niet eens of de batterij erin vervangbaar is? die van mij laad ik op aan de bijbehorende lader. Maar 9 van de 10 keer als je van een apparaat iets moet vervangen je beter af bent met een nieuwe te kopen.
http://www.oralb.nl/offer/

dit is een andere actie die nog wel geldig is.
Hoelang gaan de borsteltjes mee van de Oral B?
Wel, ik heb me dus een nieuwe gekocht!

We waren hier al zeker twee maanden weer met de gewone tandenborstel ah poetsen, in de hoop dat manlief het wel zou op lossen maarja, zoals ik zelf ook al dacht kon ik beter een nieuwe kopen.......bij deze dus!

Het is een Braun, TriZone 1000 geworden (er kunnen ook nog andere borsteltjes op!)

Ik heb hem bij de Etos gekocht, was een actie van 25% op verschillende modellen en borstels.

Hem ook al laten opladen en natuurlijk daarnet al uitgeprobeerd......ja, zooooo een duidelijk verschil! Ik wil geen gewone tandenborstel meer!

Nogmaals bedankt allemaal voor de tips!
quote:redband schreef op 19 september 2012 @ 09:19:

Hoelang gaan de borsteltjes mee van de Oral B?Hetzelfde als een handtandenborstel, 3 maanden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven