En we tetteren door over onze dieren

15-02-2010 22:16 2946 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voortgekomen uit 'Tetter hier over je dier' dat weer voortkwam uit 'Kootje de Beer is weg' is dit een plek waar je kunt kletsen over alle vreugde, vrolijkheid, gezelligheid die je harige (of kale) huisgenoten je brengen. Maar ook als er verdriet of narigheid is, ben je hier van harte welkom, voor harten onder riemen van de andere dierenliefhebbers.

Plak foto's, vraag raad, blaas stoom af!

Dit is het tetter-deel waarin Lotje, Siepie en Tunya weg waren en weer thuiskwamen

Een ereportret van de oorspronkelijke aanleiding van het topic, Kootje (van Leo):

De tabel met vaste posters in dit topic en hun dieren is te vinden in de eerste post van het topic: biebelie in "En we tetteren door over onze dieren". De tabel is zo groot, dat je een muisvinger krijgt van het scrollen

Oorspronkelijke topic: Tetter hier over je dier

JAAAAAAAAH wat goed zeg! Gefeliciteerd!

Het is dan ook een echt pronkstuk hoor. Mens mens wat een mooie kat!
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Jeetje MV, hoe blij ik ook ben dat Mr B het zo goed heeft gedaan, verhalen als die van jou en van Bieb brengen alles dan weer even in perspectief..

@ poezewoes...thanks, hij is vooral erg lief en dat mooie is de kers op de taart

Myleen, ik wilde het graag een keer doen omdat in eerste instantie de fokkers zo enthousiast waren en ik nogal nieuwgierig ben aangelegd..

Voorwaarde was wel dat ie het leuk zou vinden en dat doet ie, dus als ie 6 maanden is geweest komt ie in de volgende klasse en dan ga ik nog eens, zolang Bailey het leuk vindt gaan we wat mij betreft door.

Ik vond hem zelf natuurlijk al de liefste en de mooiste maar een echte keurmeester horen zeggen dat dit een kampioen in de dop is is toch wel errug leuk
Olijf, daar past ie niet in met z'n dikke reet
dubbel de bubbel
quote:kat75 schreef op 28 februari 2010 @ 19:08:

Olijf, daar past ie niet in met z'n dikke reet
Ik ben mijn eigen bananenschil
Hahaha, had ik nou maar een wedje gemaakt, dan had ik nu aardig wat centjes! Kat, wat ontzettend leuk om te lezen! Hij is gewoon de beste van de hele show! Supergoed gedaan.

We hebben gewoon een winnaar in da house!
MV, voor jou een voor het gemis en het trieste verhaal, akelig hoe 1 ingrijpende gebeurtenis ook nog eens zoveel ingrijpende gevolgen kan hebben. Ik begrijp wel beter waarom je zo'n speciale band hebt met je katten.

Kat75: Wat gaaf dat Bailey het zo goed gedaan heeft, het is ook echt een vreselijk mooie en leuke kat!! Terecht dat hij deze heeft gehad

Ratteke, ik vraag jou voortaan om advies als ik loten voor de staatloterij ga kopen .

Meiden, ik doe even een voor alle slechte slapers hier, om wat voor reden dan ook.

En omdat ik die smileys zo leuk vind, het is op dit topic wel steeds
Talkinghead, die grouphug is hier wel op z'n plaats, volgens mij. We zijn niet eens met zo'n heel groot groepje hier en toch is er al zoveel verdriet en ziekte....

Dat zorgt er wel voor dat ik mezelf weer realiseer hoe ik in mijn handjes mag knijpen met mijn leventje.

Maar gelukkig ook heel veel lieve diertjes én succesverhalen.

Wat een kanjer is Bailey! Gefeliciteerd allebei!!

Splinter, dat gevoel had ik nou ook na de berichten van vandaag en op de andere tetterpagina (begin nu de draad al kwijt te raken wat waar staat, pfft). Plan voor vanmiddag was de bioscoop maar het werd even koffie bij mijn ouders. Dat paste ook beter vandaag.

Nog even spammen met verse foto's van de kanjers hier:

Forest

Faith

Zoek de verschillen:

Wat verschrikkelijk leuk dat Bailey de mooiste is. Gefeliciteerd Kat. Hij is natuurlijk ook errug mooi. Vond je het leuk om een show/keuring te doen? Ik weet niet of die kattenshows veel verschillen van hondenshows, ben pas met schoondochter naar een show geweest. Maar ik vond het een drama om te wachten tot we weg mochten. Wat misschien ook wel bezorgdheid was, want het sneeuwde werkelijk al de hele dag en we moesten nog een uur rijden.

Leuk die Smileys, alleen je zoekt je eigen helemaal het hompes.
Dames een voor allemaal, voor de verdrietige verhalen en voor de succesnummers!

Grappig dat dit topic allang meer is dan alleen maar tetteren over dieren:) Ik zit trouwens naar "zij gelooft in mij' te kijken. Patienten van mij werden daar ook voor uitgenodigd maar kwamen niet in aanmerking ervoor. Maf programma.
Wat heeft Bailey het goed gedaan!!!!

Cool hoor!

Van e met het aankomend kampioentje Kat!
Parasol, ik lees "zij gelooft in mij" en denk meteen aan de film met/oer André Hazes. Maar ik begrijp uit de tv gids dat dit iets heel anders is. En gepresenteerd door Xander de Buisondinges, die scoort bij mij
Vanavond lekker op de bank Avatar gekeken. Normaal niet mijn genre qua films maar ik vond 'm erg mooi! En dan nog niet eens in 3D gezien.

Oh Bieb, waar had jij nou laatst die smiley van Snoopy vandaan gehaald, die vond ik zo lief!

En als het goed is wordt dinsdagavond onze bank opgehaald (er was dus zo'n gek)
Ik ben mijn eigen bananenschil
quote:Talkinghead schreef op 28 februari 2010 @ 21:31:

Parasol, ik lees "zij gelooft in mij" en denk meteen aan de film met/oer André Hazes. Maar ik begrijp uit de tv gids dat dit iets heel anders is. En gepresenteerd door Xander de Buisondinges, die scoort bij mij [afbeelding]Dit is idd wat anders hihi. Ik vind de combi Xander huppeldepup met ex-gedetineerden ook niet echt fantastisch.
Nog Tetters wakker? Eerst werd ik vannacht om kwart over 1 wakker gebeld. Ik had de telefoon niet naast me dus weet niet wie er belde. En nou al vanaf 3 uur wakker. Bah.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Bah MV, weet je inmiddels wie het was?

Gefeliciteerd met Baily Kat!

Nummer 1, goed hoor.....

Olijf, dapper als je gaat praten. Vanuit eigen ervaring weet ik dat je het beste kunt gaan babbelen als er even niks aan de hand is en iedereen kalm en beheerst is.

Hou het gewoon aardig en vriendelijk en toon ook begrip, dan gaat dat meestal wel goed, zulke gesprekken.

Vandaag ben ik even zielig (heel even maar hoor). Ik heb een reuma aanval sinds gisteren en ik ga echt kapot van de pijn, moet heel veel doen in huis en Wé blijft om geld te besparen de komende tijd niet twee maar zelfs drie nachten van huis, beginnend bij vandaag. Dan woont hij bij zijn ouders.

Pas donderdagavond komt hij weer terug.

Juist nu wil ik helemaal niet alleen zijn.

Maar goed, niks aan te doen.

Had ik net het aanrecht helemaal netjes, komt Lotje binnen, werkelijk alsof ze een paar baantjes getrokken heeft in een zwembad, zo nat. Kan ik straks weer opnieuw beginnen. Heel kinderachtig maar de tranen stonden in mijn ogen (aanstelleritis heb ik ook, had ik dat al gemeld?).

Alors, lappie er over en misschien vandaag maar even niet zo heel erg veel doen met al die nattigheid is het toch zo weer vies.
Leo, lichaam gaat nu even voor een schoon huis. Wat heb je er aan als je nu ál je klusjes doet? Helemaal niks toch? En je hebt nu geen achtervang. Doe de kattenbakken en laat de rest lekker liggen. Het hele huis hoeft niet gedweild te worden. Het stof ligt er morgen ook nog. En je struikelt er niet over dus lekker laten liggen.

Leven met pijn is vreselijk. Ik zie het dagelijks aan mijn vriend en ik heb ook bij tijd en wijle last van mijn knie. Maar ik vind dat jij zelf nu voor gaat. Als Fien straks naar school is ga je toch lekker op de bank liggen met een mooi boek en wat te drinken en te snaaien naast je. Ga lekker forummen of slapen of zo. Nu ff Leo tijd maken. Dan kan je donderdag, als Wé er weer is wel weer wat aan het huishouden doen. Sterkte vandaag!
Leo, sterkte vandaag en de komenmde dagen! Wat ellendig, zoveel pijn en je eigen steun en toeverlaat zo lang weg van mij op de nog tamelijk vroege ochtend (waar ik een rondje loop in Amsterdam omdat ik wel erg vroeg ben voor de school waar ik vandaag aan de slag moet, er was gewoon geen file op mijn traject). Doe wat Ratteke zegt dus.

MV, dat is ook geen fijne manier om de dag te beginnen, voor jou ook een en hopelijk heb je later toch nog een beetje kunnen slapen.
MV, ook voor jou geldt vandaag kalm aan doen. Heb je helemaal niet meer geslapen? Klote hoor, niet meer verder kunnen slapen. Vooral als je nog wel wilt. Ik kan niet meer uitslapen. Ook niet leuk maar daar heb ik een oplossing voor gevonden. Ik ga er uit ga met de hond naar buiten. Dan ga ik koffie drinken en forummen of een spelletje doen. Tegen tien uur geef ik mijn kerel koffie op bed en ga weer in bed liggen. Dan slaap/doezel ik nog een uurtje of 2 en dan ga ik er uit. Sterkte vandaag en ook voor jou een dikke
Goedemorgen dames, heel het weekend niet hier geweest, omdat ik nog ziek was. Nu weer redelijk fit aan het werk.

Ik heb alleen de laatste blz tot nu toe bijgelezen. Erg gaaf hoor dat Bailey nu al een prijs heeft gewonnen. Gefeliciteerd!!!

En even een knuffel voor MV, wat een rot verhaal om te lezen, gelukkig heb je het kunnen verwerken.

Hier ook ietwat minder nieuws over Loki. Hij begon gisteren met niezen en vanmorgen zaten er allemaal kleine spettertjes bloed op het dekbed enzo. Ik ben dus een beetje bang dat ie door de inenting en de stress van de verhuizing ziek is geworden. Ik heb gelijk voor vanavond een afspraak gemaakt bij de DA, die dacht dat het ook zoiets was. Hij speelt en eet en spint gelukkig nog goed allemaal maar ik ben toch mega erg bezorgd. En nu zit ik op het werk, vriend moest ook werken, ik stress em de pan uit dat er iets gebeurd is als ik straks thuis kom.....om half 3 ben ik thuis, ik tel de minuten nu al af.......
I can do anything i want, and so can you....
Even een voor iedereen die een wat rottere dag heeft vandaag.....
Lieve Lé, wat de rest ook zegt, laat het huishouden maar even. Wie ziet het? Heb je gister nog wel een fijne dag gehad?

Komt wel rot uit dat Wé er niet is. Kan je een vriendin vragen of ze komt?

Ik heb weinig meer geslapen. Weet gelukkig wel waardoor het komt. Vorige week donderdag was ik naar het ziekenhuis naar de Orthopedisch chirurg. Neuroloog had een fout gemaakt, ik had eerst nog foto's moeten maken. Dus daar een hele middag voor niets gewacht. Wel heb ik haar even gesproken en ze heeft me voorbereid dat ik als ik as donderdag weer naar haar toe kom dat het al voor 99,99999 % zeker is dat zij me niet kan helpen met de oorzaak van mijn pijn in de voeten. Dwz dat ik dan door de hele medische molen ben geweest in de 3 jaar en dat ik alleen nog naar de pijnpoli kan en met die pijn zal moeten leren leven. En dat kan ik niet. Al 3 jaar heb ik niets tegen de pijn omdat ze dan eerst een oorzaak moeten hebben. Nou ja, daar zit ik een beetje boel over in de put waardoor ik weer niet kan slapen. Maar ja, donderdag ga ik er gewoon heen, wie weet ziet ze nog iets op de foto.

Gaat lekker met mij met het offtopic zeg.

Ik heb vannacht wat kattenfoto' s nog geupload dus zal even kijken of er nog iets leuks bij zit.
Jeetje Miek wat naar. Had Loki al zijn 2 inentingen al? Dacht de da aan een verkoudheid of meer aan niesziekte? Ik duim voor je. Hoelaat moet je erheen?
mv, veel sterkte met alles hieromheen, erg vervelend als je zoveel pijn hebt en er kan (bijna) niets aan gedaan worden...

De da dacht dat het kwam omdat hij maandag zn eerste enting had gehad en dinsdag hadden we hem opgehaald en dat hij misschien door de stress wat ziek is geworden. Hij heeft nog geen waterige oogjes en speelt en eet en spint gewoon goed. Hij heeft vannacht voor het eerst niet bij ons geslapen, maar in het kattenhok onder de tv op de slaapkamer, misschien omdat ie zich toch niet zo goed voelde. Het dekbed zat onder de kleine bloedspettertjes en dat ziet er gelijk zo erg uit dan. maar de DA dacht dat het wel mee zou vallen. Aan de hand van vanavond weten we of hij over 3 weken zn 2e enting kan halen. Hij is ook ontwormd, en vorige week maandag was hij helemaal gezond toen hij zn enting kreeg. Hij vond de reis in de auto echt heel eng, ook hijgen met zn bekje open, zo zielig, ik heb hem daarom ook wel in de gaten gehouden. Ben sowieso erg paranoide de eerste paar weken met een nieuwe kitten/kat en ga liever een keer te veel naar de da als te laat,

Ik moet er trouwens om half 7 zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven